Om vores rivaler VII
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Yesterday Liverpool supports Everton. Man Utd support Man City and now Real Madrid will support Barca. What a strange season.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Hvor svært er det lige at regne de sidste kampe ud?
Yes vi er med igen. Vi napper der mesterskab og Barca napper 2. Pladsen.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Wiese
- Gæst
-
elle44 skrev:
Raúl 7 skrev:
mortenj skrev: Barca kan jo ende over Atletico ved at vinde over dem i sidste runde. I og med at første indbyrdes kamp mellem de to endte 0-0, har jeg så ikke ret i at en sejr til Barca vil gøre at Barca ender over Atletico fordi de dermed vil være bedst indbyrdes, og at Real Madrid ender på 1. pladsen hvis vi så samtidig vinder over Espanyol?
Barca vinder intet i år, tror du ikke de er ligeglade med om de bliver nr. 2 eller 3? :)
Hvis de 3 hold vinder resterende kampe vil stillingen være:
Atl: 91 point
Real: 91 point
Barca: 88 point
Dette betyder at Barca kan vinde mesterskabet, men kun hvis de vinder over Atl samtidig med at Real taber. Så Barca har altså noget st spille for
Præcis, og i og med at kampene i den sidste runde bliver spillet på samme tidspunkt må man gå ud fra at Barca går helt efter sejren. Jeg tror på det 33. mesterskab! Hala Madrid!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Zizou1981
- Gæst
-
Atletico 3.1
Real Madrid 1.65
Vi er store favoritter nu
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
CristianoRonaldo skrev: Nevermind.
Alle kampe bliver spillet samtidigt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Zizou1981 skrev: Betfair odds spanskmesterskab
Atletico 3.1
Real Madrid 1.65
Vi er store favoritter nu
Jeg smider 250 på Atletico til de odds.
- Raúl 7
- Gæst
-
elle44 skrev:
Raúl 7 skrev:
mortenj skrev: Barca kan jo ende over Atletico ved at vinde over dem i sidste runde. I og med at første indbyrdes kamp mellem de to endte 0-0, har jeg så ikke ret i at en sejr til Barca vil gøre at Barca ender over Atletico fordi de dermed vil være bedst indbyrdes, og at Real Madrid ender på 1. pladsen hvis vi så samtidig vinder over Espanyol?
Barca vinder intet i år, tror du ikke de er ligeglade med om de bliver nr. 2 eller 3? :)
Dette betyder at Barca kan vinde mesterskabet, men kun hvis de vinder over Atl samtidig med at Real taber. Så Barca har altså noget st spille for
Madrid slår Espanyol på Bernabeu, det ved Barca også godt. Ergo har Barca intet at spille for.
Raúl 7 skrev:
elle44 skrev:
Raúl 7 skrev:
Madrid slår Espanyol på Bernabeu, det ved Barca også godt. Ergo har Barca intet at spille for.
Har du en dårlig dag? Sker det Barcelona ligger sig ned, fordi de er sikre på Real Madrid vil vinde over Espanyol, så vil jeg føle større glæde ved at spille mesterskabet i hænderne på At. Madrid, end at vi selv vinder det, bare for at give Barcelona en god gammeldags lærestreg.
Det sker dog på ingen måde, og selvfølgelig går Barcelona på banen for at vinde kampen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Lassemadrid
- Gæst
-
Rolig nu gutter, lad os se hvad der sker i aften og på onsdag.
Lige nu er Atl Madrid svage favoritter.
- RealMadridsArmy
- Gæst
-