Om vores rivaler VII

12 år 3 måneder siden #4633 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev: Vi mødes Atletico Madrid i finalen. Det er efterhånden svært at kalde dem lillesøster, selvom de stadig er historisk.

Diego Costa fik en lille skade, som måske kan holde ham ude af weekends kamp, men jeg tror han bliver klar til finalen.

Jeg garanterer dig - om de så skal give ham et nyt ben, så spiller han finalen ;-)

Hold nu kæft, hvor bliver det her vildt! Hvis folk havde fortalt mig, efter finalen i Glasgow, at vores næste finale ville blive mod Atletico, så ville jeg nok ikke kunne tage dem det mindste seriøst. Det viser desværre også hvor længe vi har måtte vente på det her, men selvfølgelig også hvilken enorm udvikling som Atletico har taget sig.
Drømmefinale hvis man skal se på intensiteten - havde dog foretrukket Chelsea i forhold til det niveau de viser. Mourinho var jo ligeså lamslået efter Atleticos scoring, som Pep i går.

Jeg kan seriøst ikke vente!!!!!!!!!

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4634 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Er der nogen der har hørt noget om, om UEFA har åbnet en sag mod Ribery?

Jeg kan ikke finde noget om det, men han kan da umuligt bare slippe, når vi alle har set hans slag i hovedet på Carvajal - i en situation der ikke har noget med fodbold at gøre...
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4635 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Er der nogen der har hørt noget om, om UEFA har åbnet en sag mod Ribery?

Jeg kan ikke finde noget om det, men han kan da umuligt bare slippe, når vi alle har set hans slag i hovedet på Carvajal - i en situation der ikke har noget med fodbold at gøre...

www.uefa.org/disciplinary/

Det har de ikke (endnu).

Jeg tror ikke, at det er gavnligt for os at indberette det før finalen. Det vil tage fokus, og det kunne give bagslag, hvis en af vores spillere skulle have gjort noget forkert.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4636 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

M_linding skrev: Er der nogen der har hørt noget om, om UEFA har åbnet en sag mod Ribery?

www.uefa.org/disciplinary/

Det har de ikke (endnu).

Jeg tror ikke, at det er gavnligt for os at indberette det før finalen. Det vil tage fokus, og det kunne give bagslag, hvis en af vores spillere skulle have gjort noget forkert.

Nu aner jeg ik om en sådan episode ska indberettes af os for at den blir taget op, men i så fald er det da galimatias - han bringer jo spillet i miskredit og fremmer jo en forståelse om at det er helt ok det han laver hvis det ik tages op og straffes hårdt. Altså det er jo ik fordi de ik er klar over episoden
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4637 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
Vanvittigt i Valencia lige nu!
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4638 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev: Vanvittigt i Valencia lige nu!

Såååå fedt!! Valencia må komme noget slukørede til Madrid på søndag. ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4639 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Så fik vi endda hele den iberiske plade fuld. Imponerende alligevel... og kæmpe skuffelse af Juve da.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4640 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev:

raul7=kongen skrev: Vanvittigt i Valencia lige nu!

Såååå fedt!! Valencia må komme noget slukørede til Madrid på søndag. ;)

Lækkert. Altid skønt at se nedtrykte Valencia-folk.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4641 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Iberisk invasion i Europa!
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4642 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
FC Barcelona er tilsyneladende nået til enighed med Cuadrado om hans personlige betingelser. Nu mangler Barca "kun" at blive enige med Fiorentina og Udinese, der hver ejer 50 % af Cuadrado.

Kilde: www.mundodeportivo.com/20140503/fc-barce...ado_54407505086.html

Jeg har fulgt ham en smule denne sæson, og jeg må sgu desværre (hvis handlen går igennem) sige, at han er en fænomenal højre wing-back. Han minder utrolig meget om Alves, dengang han var yngre.
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4643 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: FC Barcelona er tilsyneladende nået til enighed med Cuadrado om hans personlige betingelser. Nu mangler Barca "kun" at blive enige med Fiorentina og Udinese, der hver ejer 50 % af Cuadrado.

Kilde: www.mundodeportivo.com/20140503/fc-barce...ado_54407505086.html

Jeg har fulgt ham en smule denne sæson, og jeg må sgu desværre (hvis handlen går igennem) sige, at han er en fænomenal højre wing-back. Han minder utrolig meget om Alves, dengang han var yngre.

Er det ikke ham, der har 96 i sprint og 5 stjerner i skills i FIFA? I så fald er det en spiller, som jeg nyder at bruge :D

Jeg ved dog ikke det store om ham irl.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4644 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII
Sarabia var med til at gøre det onde mod Barca. Atletico Madrid skal tabe deres sidste tre kampe, hvis Barca skal blive mestre, og vi skal samtidig smide seks point på fire kampe.

Det er vist fair at sige, at der kun er to hold tilbage i kapløbet om titlen.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum