Om vores rivaler VII

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4621 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Om vores rivaler VII
Hvis folk tror at barca er i modgang i øjeblikket , jamen så skal de bare vente og se hvor dybt de falder de næste par år ;)
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Pepe.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4622 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Pep udtaler:

"It was a football error. We have played badly but I have nothing to reproach my players about. It's all about playing well, and when you don't have the ball, nothing can be done. That is why we lost."

Skal det forstås som, at han ikke føler, de havde bolden nok?! Det er helt utroligt, så ude af stand de er til at se, hvad der foregår!

Hvis Bayern spillerne ikke havde brugt den sidste uge på at snakke om, hvordan de "dominerede kampen"; og i stedet havde fokuseret på at analysere manglerne i deres spil, kan det være, at de havde undgået aftenens totale ydmygelse.

Lahm udtaler endda efter aftenens nederlag på 4-0, at de dominerede den første kamp. Den første kamp forløb på præcis samme måde som i aftes: De havde 70% af boldbesiddelse, vi havde 100% af chancer og mål. Det var en kamp, hvor vi kunne have scoret lige så mange mål som i aftes, i aftes var vi bare en smule skarpere foran mål.

De kan for min skyld få lov til at fortsætte deres tur mod at blive Barca anno 2014. De har klart og tydeligt ikke fattet en skid af, hvad det er, der har ramt dem. Og hvor er det smukt endeligt at sætte dem på plads efter at have hørt på deres arrogante udtalelser i en hel uge.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing, Dios, rezamadridista, BBB, andreashn, ElMadrid, LasseRMD og 3 flere
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4623 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII
Jeg håber virkelig at Chelsea vinder i aften.
Hvis Atlético Madrid taber, i aften så vil deres moral helt sikket gå ned, hvilket kan påvirke deres form i ligaen og så vil vores chancer være større for at vinde ligaen. Og det modsatte vil ske hvis de vinder.
Atlético Madrid i en finale, vil være svære at spille mod end Chelsea, da de er mere bekendt med den måde vi spiller på og de har vist at de kan vinde over os - også selvom en finale er noget helt andet end liga kampe. Derudover har Atlético Madrid et meget bedre angreb end Chelsea.Det kunne også være fedt at vinde chl-finalen over Mourinho, efter han forlod truppen i et stort virvar.
Jeg vil ikke undervudere Chelsea og Mourinhos taktiske evner, men jeg tror simplethen at en sejer til dem ville gavne os mest både i ligaen og i finalen. Vores spillere skal dog passe på med at tro at en chl-mesterskabet er i hus, og at de ikke tænker alt for meget la demica, da det vil fære til en stor navøsitet. Jeg tror dog fulgt og fast på Ancelottis truphåndtering, så det ikke bliver et probelm.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4624 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Frank de Boer sættes i forbindelse med Tottenham, mens Michael Laudrup nævnes som De Boers mulige afløser i Ajax, hvis hollænderen forlader de hollandske mestre.

Endelig et job, der er skræddersyet til Laudrup...
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4625 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev: Jeg håber virkelig at Chelsea vinder i aften.
Hvis Atlético Madrid taber, i aften så vil deres moral helt sikket gå ned, hvilket kan påvirke deres form i ligaen og så vil vores chancer være større for at vinde ligaen. Og det modsatte vil ske hvis de vinder.
Atlético Madrid i en finale, vil være svære at spille mod end Chelsea, da de er mere bekendt med den måde vi spiller på og de har vist at de kan vinde over os - også selvom en finale er noget helt andet end liga kampe. Derudover har Atlético Madrid et meget bedre angreb end Chelsea.Det kunne også være fedt at vinde chl-finalen over Mourinho, efter han forlod truppen i et stort virvar.
Jeg vil ikke undervudere Chelsea og Mourinhos taktiske evner, men jeg tror simplethen at en sejer til dem ville gavne os mest både i ligaen og i finalen. Vores spillere skal dog passe på med at tro at en chl-mesterskabet er i hus, og at de ikke tænker alt for meget la demica, da det vil fære til en stor navøsitet. Jeg tror dog fulgt og fast på Ancelottis truphåndtering, så det ikke bliver et probelm.

Jeg er uenig.

Jeg vil gå så langt, at give dig ret i, at det vil være fordel for os i ligaen hvis Chelsea vinder.
Men jeg mener absolut at Atletico er at foretrække frem for Chelsea. Vi har det mentale overtag over Atletico efter de seneste 3 kampe (den sidste endte 2-2 på trods af at vi var det næstbedste hold). Atletico vil heller ikke stille bussen på samme måde som Chelsea, hvilket vil gavne os.

Chelsea har til gengæld været uhørt gode mod tophold denne sæson, hovedsagelig pga deres gode defensiv (bus). De har holdt nullet både på etihad og Anfield. Hvis det bliver Chelsea, tror jeg vi kommer til at spille bolden rundt omkring deres felt, mens Chelsea satser på kontra, og det er i hvert fald ikke et ønskescenarie for os. Og så er det jo heller ikke en fordel at Mourinho kender Real spillernes svagheder.

Her er en udtalelse fra Mou, tjek især det sidste han siger
www.goal.com/en/news/1716/champions-leag...critics?ICID=HP_BN_4
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved elle44.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4626 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

elle44 skrev: Her er en udtalelse fra Mou, tjek især det sidste han siger

Manden har ret, og at han kan svine Guardiola i samme ombæring, hvor han laver en generel pointe... Jeg er meget tilfreds med Mourinho!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4627 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Bismo skrev: Pep udtaler:

"It was a football error. We have played badly but I have nothing to reproach my players about. It's all about playing well, and when you don't have the ball, nothing can be done. That is why we lost."

Skal det forstås som, at han ikke føler, de havde bolden nok?! Det er helt utroligt, så ude af stand de er til at se, hvad der foregår!

Hvis Bayern spillerne ikke havde brugt den sidste uge på at snakke om, hvordan de "dominerede kampen"; og i stedet havde fokuseret på at analysere manglerne i deres spil, kan det være, at de havde undgået aftenens totale ydmygelse.

Lahm udtaler endda efter aftenens nederlag på 4-0, at de dominerede den første kamp. Den første kamp forløb på præcis samme måde som i aftes: De havde 70% af boldbesiddelse, vi havde 100% af chancer og mål. Det var en kamp, hvor vi kunne have scoret lige så mange mål som i aftes, i aftes var vi bare en smule skarpere foran mål.

De kan for min skyld få lov til at fortsætte deres tur mod at blive Barca anno 2014. De har klart og tydeligt ikke fattet en skid af, hvad det er, der har ramt dem. Og hvor er det smukt endeligt at sætte dem på plads efter at have hørt på deres arrogante udtalelser i en hel uge.

De lyder jo som Xavi og Alves. Det eneste de mangler er at beklage sig over græsset.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4628 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om vores rivaler VII

elle44 skrev:

baggins skrev: Jeg håber virkelig at Chelsea vinder i aften.

Jeg er uenig.

Jeg vil gå så langt, at give dig ret i, at det vil være fordel for os i ligaen hvis Chelsea vinder.
Men jeg mener absolut at Atletico er at foretrække frem for Chelsea. Vi har det mentale overtag over Atletico efter de seneste 3 kampe (den sidste endte 2-2 på trods af at vi var det næstbedste hold). Atletico vil heller ikke stille bussen på samme måde som Chelsea, hvilket vil gavne os.

Chelsea har til gengæld været uhørt gode mod tophold denne sæson, hovedsagelig pga deres gode defensiv (bus). De har holdt nullet både på etihad og Anfield. Hvis det bliver Chelsea, tror jeg vi kommer til at spille bolden rundt omkring deres felt, mens Chelsea satser på kontra, og det er i hvert fald ikke et ønskescenarie for os. Og så er det jo heller ikke en fordel at Mourinho kender Real spillernes svagheder.

Her er en udtalelse fra Mou, tjek især det sidste han siger

Jeg er enig med dig omkring Mou, elle 44. Det er ham jeg frygter og ikke Chelsea for han kender os bedre end nogen anden. Men jeg er uenig i at det kun er Chelsea, der vil spille på kontra. For hvad får dig til at tro, at Atletico vil spille meget anderledes? Altså de spiller på kontra selv mod bundhold!!
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved ElMadrid.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4629 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om vores rivaler VII
Jeg kan hverken foretrække Chelsea eller Atletico i en finale.

De minder meget om hinanden, og kampen i aften mener jeg er helt åben, mere 50/50 kan en kamp ikke blive.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4630 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Fra Tipsbladet:

Intet er endnu blevet bekræftet, men det forlyder fra mange forskellige fronter, at Gerardo Martino stopper i FC Barcelona efter denne sæson. Martino har ikke haft en specielt prangende sæson målt ud fra Barcelona-standarder, og derfor ventes storklubben at skifte træner.
Mange navne har været bragt i spil til det prestigefyldte job, men nu melder catalansk TV3, at Barcelona har fundet deres mand.
Ifølge TV-stationen har klubbens sportschef Andoni Zubizarreta lagt sig fast på, at Luis Enrique skal afløse Gerardo Martino. Enrique har Barcelona-blod i årerne og har både være tilknyttet klubben som aktiv og træner.
I sæsonen 2011/2012 stod han i spidsen for AS Roma, men sidste sommer vendte han tilbage til Spanien og Celta Vigo, som pt indtager en respektabel tiendeplads i Primera Division.
Luis Enrique har angiveligt et frikøbsklausul på godt 25 millioner kroner.

Og netop som man synes, at manglende en hadefigur i klubben...

www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division...-har-ny-traener-klar

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4631 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Fra Tipsbladet:

Intet er endnu blevet bekræftet, men det forlyder fra mange forskellige fronter, at Gerardo Martino stopper i FC Barcelona efter denne sæson. Martino har ikke haft en specielt prangende sæson målt ud fra Barcelona-standarder, og derfor ventes storklubben at skifte træner.
Mange navne har været bragt i spil til det prestigefyldte job, men nu melder catalansk TV3, at Barcelona har fundet deres mand.
Ifølge TV-stationen har klubbens sportschef Andoni Zubizarreta lagt sig fast på, at Luis Enrique skal afløse Gerardo Martino. Enrique har Barcelona-blod i årerne og har både være tilknyttet klubben som aktiv og træner.
I sæsonen 2011/2012 stod han i spidsen for AS Roma, men sidste sommer vendte han tilbage til Spanien og Celta Vigo, som pt indtager en respektabel tiendeplads i Primera Division.
Luis Enrique har angiveligt et frikøbsklausul på godt 25 millioner kroner.

Og netop som man synes, at manglende en hadefigur i klubben...

www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division...-har-ny-traener-klar

De kan ikke være helt up-to-date.

1) Det er Tata Martino selv, der eftersigende overvejer, at forlade FC Barcelona, men de seneste forlydender går på, at klubben forsøger at overbevise ham om at blive. Martino har angiveligt tilbud fra det argentinske fodboldforbund (vedr. landstrænerjobbet efter VM) og Boca Juniors.

2) Zubizarretas mand er Ernesto Valverde. De to kender hinande ganske godt. Og det er eftersigende ham, der er nummer et på listen. Valverde ser dog ikke ud til, at forlade Athletic, i hvert fald ikke før efter hans kontrakt er udløbet. Allerede dengang de skulle finde Titos afløser, var Zubizarretas første valg Valverde, foran Luis Enrique, men det var Rosell der valgte Tata.

3) Når alt det er sagt, så er Luis Enrique en mulighed og det kan blive ham de vælger at gå til, hvis Tata forlader klubben og Valverde ikke ønsker at tage over. Om der er så er nogle i klubben, der stadig ikke er helt sikre på Luis Enrique eller ej. Visse steder nævnes Jordi Vinyals i øvrigt også som en mulighed. Vinyals står i spidsen for holdets Juvenil A-mandskab, der som bekendt vandt UEFA Youth League.

Lad os nu se hvad der egentlig sker.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4632 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII
Vi mødes Atletico Madrid i finalen. Det er efterhånden svært at kalde dem lillesøster, selvom de stadig er historisk.

Diego Costa fik en lille skade, som måske kan holde ham ude af weekends kamp, men jeg tror han bliver klar til finalen.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum