Om vores rivaler VII

12 år 2 måneder siden #4765 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev:

El_Juan skrev: Og som ventet annoncerede Tata Martino på pressemødet efter kampen, at han stopper som træner i FC Barcelona.

Hurra for os. Nu Enrique mere af samme uduelige filosofi...

I see what you did there ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4766 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Om vores rivaler VII
Alt imens Pep skal have usmagelig meget hjælp til at vinde DFB-pokal ...
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4767 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Siempre Madrid skrev: Selv med en CL-titel på lørdag vil denne sæson for mit vedkommende have en sort skygge over sig, fordi vi med en pinlig sæson-afslutning smed et mesterskab, som blev lagt på et sølvfad foran os. Det var ganske enkelt ikke godt nok.

Sæsonen som helhed er ikke nogen fiasko - hvis vi vel at mærke vinder på lørdag - men det vil heller ikke være en bragende succes.

Og så kan jeg ikke blive enig med mig selv om, hvorvidt det er Ancelottis "holdet manglede mental energi" eller M_lindings "sæsonen var gratis, for holdet er under opbygning", som er det værste bullshit, jeg har hørt i de seneste måneder.

Yes. Alt under the treble er uacceptabelt... come on...

Slet ikke, men når man nærmest får et mesterskab rakt i hånden og så kaster det fra sig på skammelig vis, så sætter det da en skygge på sæsonen. Eller en ærgrelse, om du vil.

Det er ikke en ærgrelse, som skal munde ud i en udrensning i spiller-truppen eller en trænerfyring.

Så uenig er jeg nu heller ikke med dig. Og sæsonen var ikke på nogen måde gratis.

Jeg har bare lige tre pointer, som skal med:

1 - Vi ved ikke hvad der var sket, hvis vi havde vundet de kampe vi tabte... Måske havde det vækket Barcelona / Atletico? Vi ved det ikke, men tingene hænger jo lidt sammen på den måde, nogen gange.

2 - Man må ikke sige det, men jeg tillader mig at gøre det: Jeg føler at vi har været MEGET uheldige med skader, og dertilhørende træthed til profiler, som har måtte spille ekstra meget.

3 - Hvordan kan man overhovedet tænke på La Liga, som blev tabt for en uge siden, når vi kan vinde CL på lørdag (og allerede har vundet pokalen)?;) Lad os forsøge at glæde os over, at La Liga er blevet et bedre produkt med Atletico som endnu et spansk verdensklassehold.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4768 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
I pre-sæson og starten af sæsonen synes det ellers indforstået og accepteret af langt de fleste brugere, at sæsonen skulle bruges på at spille holdet sammen, vænne sig til Ancelottis markant anderledes stil end Mous, få alle de nye indlemmet i truppen (Illarra, Casemiro, Carvajal, Jesé, Morata, m.v.) og generelt finde sig selv efter en meget turbulent sidste tid under Mou.

Men efter vi kom tættere på og reelt havde en chanc, så steg forventningerne hos folk. Ikke håbet - men forventningerne. Vi nåede dog ikke målet alligevel og så er det - blandt størstedelen herinde - pludselig ikke acceptabelt længere? Undskyld mig, men jeg forstår det ikke.
Jeg er ovenud tilfreds med sæsonen, og det synes jeg ærlig talt alle burde være. Vi kunne måske have stået med ligaen også, men så igen - det er Ancelottis første sæson? Får vi både CdR og CL kan vi næsten ikke være bekendt at bede om mere. På trods af en dårlig indstilling mod Celta og nervøst spil mod Valladolid. Come on, guys! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, DarioGomez, Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4769 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Selv med en CL-titel på lørdag vil denne sæson for mit vedkommende have en sort skygge over sig, fordi vi med en pinlig sæson-afslutning smed et mesterskab, som blev lagt på et sølvfad foran os. Det var ganske enkelt ikke godt nok.

Sæsonen som helhed er ikke nogen fiasko - hvis vi vel at mærke vinder på lørdag - men det vil heller ikke være en bragende succes.

Og så kan jeg ikke blive enig med mig selv om, hvorvidt det er Ancelottis "holdet manglede mental energi" eller M_lindings "sæsonen var gratis, for holdet er under opbygning", som er det værste bullshit, jeg har hørt i de seneste måneder.

En sort skygge ligefrem. Skal vi nu ikke liiiiige. Dermed ikke sagt, at jeg er uenig med dig, men i bund og grund understreger det vel blot, at La Décima er en besættelse og ikke nødvendigvis en god en af slagsen. Det letter heller ikke ligefrem presset frem mod kampen om en uge. Det handler udelukkende om La Décima og taber de den kamp, så kan vi snakke om en sort skygge.

Og lad os nu lige nuancere det lidt. Kig på hvor mange points - eller rettere hvor få - de tre tophold rent faktisk hentede tilsammen i de sidste tre-fire spillerunder. Det virkede groft sagt som om, at hverken Atlético, Barcelona eller Real Madrid havde lyst til, at vinde mesterskabet. En af flere omstændigheder.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
  • CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4770 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Om vores rivaler VII

Stor skuffelse, at skulle læse sådan noget "bullshit" fra dig, Siempre.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4771 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Så har Meriton Holdings Limited med ejer Peter Lim i spidsen købt 70% af aktierne i Valencia.

Peter Lim er god for 2,4 milliarder US dollars, ifølge Forbes. Det ser ud til at Lim har betalt 200 mio. euro for at betale Valencias gæld og 170 mio. euro til at færdigbygge Valencias nye stadion. Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til har Peter Lim tidligere købt ejer-rettighederne til to fodboldspillere, angriberen Rodrigo Moreno (tidligere Real Madrid) på 22 år og midtbanespilleren Andre Gomes på 20 år - begge spiller pt. i Benfica. De to tager i følge rygterne med Peter Lim til Valencia fra næste sæson af.

Jeg håber at Valencia nu kan begynde at blande sig i toppen af spansk fodbold igen, så vi får en ENDNU mere spændende titelkamp fremover, med 4 hold der potentielt kan vinde mesterskabet. Det bliver i hvert fald spændende at følge udviklingen hos Los Che!
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4772 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: Så har Meriton Holdings Limited med ejer Peter Lim i spidsen købt 70% af aktierne i Valencia.

Peter Lim er god for 2,4 milliarder US dollars, ifølge Forbes. Det ser ud til at Lim har betalt 200 mio. euro for at betale Valencias gæld og 170 mio. euro til at færdigbygge Valencias nye stadion. Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til har Peter Lim tidligere købt ejer-rettighederne til to fodboldspillere, angriberen Rodrigo Moreno (tidligere Real Madrid) på 22 år og midtbanespilleren Andre Gomes på 20 år - begge spiller pt. i Benfica. De to tager i følge rygterne med Peter Lim til Valencia fra næste sæson af.

Jeg håber at Valencia nu kan begynde at blande sig i toppen af spansk fodbold igen, så vi får en ENDNU mere spændende titelkamp fremover, med 4 hold der potentielt kan vinde mesterskabet. Det bliver i hvert fald spændende at følge udviklingen hos Los Che!

Det bliver spændende at følge. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke FFP, når jeg hører denne nyhed. Hvordan er det lige, at dette regelsæt skal beskytte økonomien i fodbold, hvis en ny ejer må lægge over 2 mia. kr. i kassen, når han overtager klubben? Hvordan bliver dette tolket i henhold til UEFAs regler?

Det skal ikke forståes som en kritik af hverken Peter Lim eller Valencia. Af mange forskellige grunde er jeg ikke tilhænger af FFP, men hvis reglerne nogensinde skal virke efter hensigten, så burde denne type kapitalindsprøjtnninger vel ikke være tilladt?
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4773 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
La Liga:

Bale:
2069 minutes
15 goals
12 assists
3 yellow cards

Neymar:
1739 minutes
9 goals
8 assists
6 yellow cards

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4774 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

RasmusKring skrev:

mortenj skrev: Så har Meriton Holdings Limited med ejer Peter Lim i spidsen købt 70% af aktierne i Valencia.

Det bliver spændende at følge. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke FFP, når jeg hører denne nyhed. Hvordan er det lige, at dette regelsæt skal beskytte økonomien i fodbold, hvis en ny ejer må lægge over 2 mia. kr. i kassen, når han overtager klubben? Hvordan bliver dette tolket i henhold til UEFAs regler?

Det skal ikke forståes som en kritik af hverken Peter Lim eller Valencia. Af mange forskellige grunde er jeg ikke tilhænger af FFP, men hvis reglerne nogensinde skal virke efter hensigten, så burde denne type kapitalindsprøjtnninger vel ikke være tilladt?

Hvad er problemet med at betale af på gæld og polstre klubbens egenkapital? Derudover vil han forbedre klubbens infrastruktur (stadium osv), hvilket er udeladt af FFP, da disse udgifter sidestilles med penge brugt på talentudvikling.

Problemet opstår, hvis Valencia genererer kæmpe underskud som følge af denne kapitalindsprøjtning. Man skulle dog tro, at han kunne købe spillere billigt, da han åbenbart har andel i flere dygtige spiller fra Benfica.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4775 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev: La Liga:

Bale:
2069 minutes
15 goals
12 assists
3 yellow cards

Neymar:
1739 minutes
9 goals
8 assists
6 yellow cards

Ramos approves this message :-)
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4776 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev: La Liga:

Bale:
2069 minutes
15 goals
12 assists
3 yellow cards

Neymar:
1739 minutes
9 goals
8 assists
6 yellow cards

Jeg er dog mere interesseret i at se statistikken for Neymars far...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum