Om vores rivaler VII

12 år 1 måned siden #5077 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Jeg hæfter mig ved, at en af deres største legender er en argentinsk narkoman, der som noget af det første anklagede folk for at overreagere og inddrage Guatanamo i ligningen omkring Suaréz ...

... m an bliver sgu lidt træt ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5078 af Cristiano Ronaldo
Super flot at Zubizarreta udtaler følgende nu,
- Fra mit synspunkt er Luis Suárez ikke en spiller, der skal sættes i forbindelse med Barcelona. Vi prøver altid at være respektfulde over for andre klubber, og så forventer vi også, at de er det over for os. Men vi kender alle omstændigheder omkring det, der skete ved VM, og nu har han den karakter og den ydmyghed til at være den første til at indrømme, at han begik en fejl, siger sportsdirektøren til Soccernews.

Suarez.... være den første til at indrømme der blev begået fejl..?
Respektfulde overfor andre klubber..?

Sikke et ramaskrig der ville komme fra det Catalanske, hvis Real Madrid havde taget ham, moral er godt, dobbeltmoral er åbenbart dobbelt så godt...
Farcen vil bare ingen ende tage, men god underholdning at læse...
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Cristiano Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5079 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII

Cristiano Ronaldo skrev: Super flot at Zubizarreta udtaler følgende nu,
- Fra mit synspunkt er Luis Suárez ikke en spiller, der skal sættes i forbindelse med Barcelona. Vi prøver altid at være respektfulde over for andre klubber, og så forventer vi også, at de er det over for os. Men vi kender alle omstændigheder omkring det, der skete ved VM, og nu har han den karakter og den ydmyghed til at være den første til at indrømme, at han begik en fejl, siger sportsdirektøren til Soccernews.

Sikke et ramaskrig der ville komme fra det Catalanske, hvis Real Madrid havde taget ham, moral er godt, dobbeltmoral er åbenbart dobbelt så godt...

Jeg synes sku det er sjovt at du taler om dobbeltmoral fra vores rivaler, når du selv forfalder til at "forudsige", at hvis Suarez skiftede til os ville det udløse et ramaskrig fra Catalonien. Når jeg læser tråden herinde vedr. rygtet omkring hans mulige skift til Barcelona, så synes jeg ikke at folk er en hak bedre end det man anklager rivalen for at være.
I bund og grund tror jeg mange ikke vil indrømme at Suarez kan blive sindsyg giftig i Barca hvilket kan give os en udfordring, og personligt har jeg intet imod at han havde valgt Real selv med "bid-sagen" i mente, da jeg synes han er den bedste spidsangriber der findes pt.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved HHB65.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5080 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
HHB65

Må jeg spørge, om du er Real Madrid fan eller Barcelona fan?
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5081 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

HHB65 skrev:

Jeg synes sku det er sjovt at du taler om dobbeltmoral fra vores rivaler, når du selv forfalder til at "forudsige", at hvis Suarez skiftede til os ville det udløse et ramaskrig fra Catalonien. Når jeg læser tråden herinde vedr. rygtet omkring hans mulige skift til Barcelona, så synes jeg ikke at folk er en hak bedre end det man anklager rivalen for at være.
I bund og grund tror jeg mange ikke vil indrømme at Suarez kan blive sindsyg giftig i Barca hvilket kan give os en udfordring, og personligt har jeg intet imod at han havde valgt Real selv med "bid-sagen" i mente, da jeg synes han er den bedste spidsangriber der findes pt.

Mon ikke, at vores undren består i, at Barcelona har gjort et gigantisk nummer ud af, hvordan Real Madrid kan forsvare at have "et møgsvin" som Pepe på holdet og nu har man på ingen måde moralske skrupler over at tilknytte en spiller som Luis Suárez.

Fodboldmæssigt er der ingen tvivl om, at Suárez hører til på øverste hylde, men er succes selvskreven, når han skal danne trio med Neymar og Messi? Det vil jeg ikke umiddelbart sige ja til.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Cristiano Ronaldo
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5082 af Cristiano Ronaldo

HHB65 skrev:

Jamen jeg skal da så være den første til at sige at Suarez er en fantastisk fodboldspiller.
Hvis han ellers kan indordne sig i Barca (hvilket jeg tror bliver en udfordring for ham) og at det ikke nødvendigvis er ham der er i centrum som i PL men Messi, er chancen selvfølgelig der for at han kan blive farlig.
Mere farvet er jeg ikke mht. spillerpræstationer..
Problematikken ligger i at for ikke så længe siden var det vist AS der var ude og sige at "sådan et møgsvin kun hørte hjemme i Real Madrid"
Mht. ramaskrig mente jeg at hvis Real Madrid havde signet ham før Barca, er det 99.9% sikkert at Barca havde brugt udtryk som usportsligt/uansvarligt/respektløst/uprofessionelt og han moralmæssigt sikkert passede fint med resten af truppen, sikkert også blande Pepe ind i emnet... osv osv...
(Dette er selvfølgelig mine egne personlige gisninger)
Men nu er han et stort menneske ifølge Barca fordi han har indrømmet(sikkert presset af Barca)sin fejl efter 1 uges intens bombardement af pressen.
Glem nu ikke at Suarez selv og rigtig mange i Uruguay slet ikke kunne se hvad resten af verden så...Næ det var hvad der kunne ske uheldigt i kampens hede og den sidste forklaring fra ham var at han faldt ind i modspiller med munden forrest og uheldigvis åben..osv..
Håber jeg har gjort det klart for dig nu for at undgå misforståelser mht. mit indlæg...
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Cristiano Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5083 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
For ikke at glemme sidste sommer, hvor Barcelona kritiserede at Real Madrid betalte 91 mio. euro for Bale....... Og så viser det sig, at de ender med at betale imellem 140 og 160 mio. euro for Neymar!

De skal bare lukke i sådan en grad, at man slet ikke fatter det;)
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5084 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Konklusionen er vist bare, at Barcelonas agerer på medie-markedet er jammerlig.

Vores præsident har skam også lavet nogle brølere, men catalonierne famler jo konsekvent rundt - det er faktisk decideret imponerende.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5085 af Cristiano Ronaldo
Historien vil bare ingen ende tage mht. Suarez...

Det internationale fodboldforbunds (FIFA) generalsekretær, Jerome Valcke, roser den kontroversielle Uruguay-angriber Luis Suarez for at undskylde, at han bed italieneren Giorgio Chiellini under VM-kampen mellem Uruguay og Italien.

Men Valcke pointerer, at Suarez fortsat ikke vil indrømme, at han bed italieneren i skulderen med vilje.

- Det er godt, at han har undskyldt episoden. Han accepterer dog ikke, at han gjorde det med vilje. Han siger, det var et uheld, lyder det fra Valcke til den brasilianske tv-station SportTV.
Nu er det ved at være pinligt Suarez
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #5086 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII
Problemet med Barcelona er deres konstante hykleri. Der er i mine øjne intet i vejen med at hente en spiller med en blakket fortid som Suarez - medmindre man konsekvent fremfører sig selv som"mesque une club" og konstant kritiserer sine rivaler for ikke at opfører sig ordentlig. Så begynder det at blive en dle hyklerisk.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5087 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: HHB65

Må jeg spørge, om du er Real Madrid fan eller Barcelona fan?

Det må du meget gerne spørge om. Jeg holder med Real Madrid, men synes bare denne tråd/diskussion bar præg af at man sviner en rival uden selv at understøtte sine påstande´, hvilket var grunden til mit indlæg.

For min skyld kan folk kalde hinanden hvad de vil, sålænge at grundlaget er i orden.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5088 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
I dag går prisen som dagens douche så til Bartomeu for denne kommentar: "We try and do transfer business with the most discretion possible."

Nogle gange er det bedre bare at holde sin kæft.

Filipe Luís is trying to force through a transfer to Chelsea by urging Atlético Madrid to lower their asking price. (London Evening Standard)

Adriano has expressed a desire to remain at FC Barcelona but says he will not know if he is wanted until he speaks to new coach Luis Enrique. In recent weeks rumours have persisted that he could be sold and both Liverpool and Roma have been credited with an interest.

La Liga club Real Sociedad are set to sign SC Heerenveen star Alfred Finnbogason. The 25-year-old Iceland international has bagged 53 goals in 62 appearances in the Eredivisie. The Dutch club are close to agreeing a transfer fee of eight million euros for the striker, who was a long-term target for Neil Lennon when he was Celtic manager.

Swansea City frontman Michu wants to return to Spain and join champions Atlético Madrid. (Daily Mirror)

Reports suggest that Tottenham have entered the race for Álvaro Negredo. The Daily Star writes that new Spurs boss Mauricio Pochettino is ready to do battle with Atlético Madrid for the £20million Manchester City forward as he looks to shake up his strike force at White Hart Lane for next season.

Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum