Om vores rivaler VII
DarioGomez skrev: Suaréz har i dag offentligt undskyldt sin over-ivrighed i buffetten og han skulle angiveligt angre dybt.
Så vidt jeg har forstået, så er der dog en del spekulation om, at det er Barcelona, der har fremsat det som krav, hvis de skal hente ham ... bum, bum ...
Det står vel som trin 1 i 'bide-klausulen' ;-)
Siempre Madrid skrev:
DarioGomez skrev: Suaréz har i dag offentligt undskyldt sin over-ivrighed i buffetten og han skulle angiveligt angre dybt.
Så vidt jeg har forstået, så er der dog en del spekulation om, at det er Barcelona, der har fremsat det som krav, hvis de skal hente ham ... bum, bum ...
Luis Suárez er Barcelona-spiller i den kommende sæson. Der synes ikke længere at være tvivl om den ting.
Jg tror han ender i Kosovo ;)
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
- Andalucía está en mi corazón
VM studiet på TV2 har lige kommenteret på Suarez undskyldning og Schmeichel nævnte at udmeldingen lignede den han gav dengang med Ivanovic, de mente der var tale om ren copy/paste besked bare med ny dato:-)
Der er tale om ren "Damage Control", enten fra Liverpool's side eller Barcelona's...
Studiet mente ikke nødvendigvis at det er 100% Suarez der havde skrevet den og trykket send..
Specielt når man tænker på at det er 6 dage siden uden nogen undskyldning men en masse søforklaringer.
Kaká has revealed he will move on loan to São Paulo before joining new Major League Soccer club Orlando City following the mutual termination of his contract with AC Milan.
"I've always said I wanted to play in the USA and now I have reached an agreement to play there. I'm also happy to return to São Paulo. It's really satisfying for me."
Gode gamle Kaká. Selv om han aldrig rigtig blev en succes i Real Madrid, så kan man ikke andet end holde af ham. Må han få sin anden opblomstring hjemme i São Paulo og derefter kaste lidt glans over MLS, når den tid kommer! Og så kører han endda full circle (São Paulo-AC Milan-Real Madrid-AC Milan-São Paulo), inden han slutter sig til Orlando City!
Dertil taler hans sejrsliste for sig selv. Verdensmester med Brasilien, Champions League-vinder, italiensk og spansk mester, spansk pokalvinder, vinder af VM for klubhold og kåret som verdens bedste spiller en enkelt gang. En gloværdig karriere, som går ind i sin allersidste tid. Han har været fantastisk i sin tid i europæisk fodbold, selv om det ikke gik som håbet for ham i Real Madrid.
- RasmusKring
- Gæst
-
El_Juan skrev:
Kaká has revealed he will move on loan to São Paulo before joining new Major League Soccer club Orlando City following the mutual termination of his contract with AC Milan.
"I've always said I wanted to play in the USA and now I have reached an agreement to play there. I'm also happy to return to São Paulo. It's really satisfying for me."
Gode gamle Kaká. Selv om han aldrig rigtig blev en succes i Real Madrid, så kan man ikke andet end holde af ham. Må han få sin anden opblomstring hjemme i São Paulo og derefter kaste lidt glans over MLS, når den tid kommer! Og så kører han endda full circle (São Paulo-AC Milan-Real Madrid-AC Milan-São Paulo), inden han slutter sig til Orlando City!
Dertil taler hans sejrsliste for sig selv. Verdensmester med Brasilien, Champions League-vinder, italiensk og spansk mester, spansk pokalvinder, vinder af VM for klubhold og kåret som verdens bedste spiller en enkelt gang. En gloværdig karriere, som går ind i sin allersidste tid. Han har været fantastisk i sin tid i europæisk fodbold, selv om det ikke gik som håbet for ham i Real Madrid.
Jeg har nemt ved ikke at holde af ham. Umiddelbart efter han skiftede tilbage til Milan tilbagebetalt han noget af sin løn til dem, fordi han var skadet. Han havde til gengæld intet imod at tage imod en kæmpe løn i Real Madrid. Han var derimod så svært glad for den løn, at han lige blev sidden et år eller to ekstra på bænken. Han havde tydeligvis ingen tilknytning til Real Madrid, så han er meget nem ikke et holde af.
RasmusKring skrev:
El_Juan skrev:
Jeg har nemt ved ikke at holde af ham. Umiddelbart efter han skiftede tilbage til Milan tilbagebetalt han noget af sin løn til dem, fordi han var skadet. Han havde til gengæld intet imod at tage imod en kæmpe løn i Real Madrid. Han var derimod så svært glad for den løn, at han lige blev sidden et år eller to ekstra på bænken. Han havde tydeligvis ingen tilknytning til Real Madrid, så han er meget nem ikke et holde af.
Synes dog det lidt unfair overfor Kaka at stille det sådan op. Real Madrid er en stærk økonomisk klub(måske stærkeste i verden) som ikke havde desperat brug for de penge Kaka fik i løn. Det havde(har) Milan som nok egentlig gav mere end de havde råd til hvis man ser hvordan tingene er skredet frem.
Derudover var det i AC MIlan han fik sit kæmpe gennembrud og havde sine bedste år. I Real Madrid fik han aldrig sit gennembrud og må kynisk set betegnes som en stor skuffelse. Jeg ved godt hvilken klub jeg ville føle den største tilknytning til og jeg føler mig ikke fornærmet som Madrid fan over at hans hjerteklub er Milan(I Europa i hvert fald). Synes det fuldt forståligt!
Elkrimi skrev: Suarez er snart i Barca:
www.goal.com/en/news/12/spain/2014/07/01...fensive?ICID=HP_BN_2
Uanset hvem Real Madrid køber denne sommer, vil det ikke kunne gøre mig lige så glad, som når jeg ser Suarez i Barcelona-trøjen!;)
Sjov detalje: Først beder Barcelona Suarez om, at undskylde sit bid. Så kopierer Suarez sin tidligere undskyldning for samme forseelse, og lægger den ud på Twitter. Nu går Barcelona så ud og roser Suarez for sin undskyldning, og påpeger at han dermed må være et stort og godt menneske...!:) Jeg håber virkelig ikke at der er nogen som er dumme nok til, at falde for Barcelonas latterlige PR-stunt...
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
Elkrimi skrev: Suarez er snart i Barca:
www.goal.com/en/news/12/spain/2014/07/01...fensive?ICID=HP_BN_2
Uanset hvem Real Madrid køber denne sommer, vil det ikke kunne gøre mig lige så glad, som når jeg ser Suarez i Barcelona-trøjen!;)
Sjov detalje: Først beder Barcelona Suarez om, at undskylde sit bid. Så kopierer Suarez sin tidligere undskyldning for samme forseelse, og lægger den ud på Twitter. Nu går Barcelona så ud og roser Suarez for sin undskyldning, og påpeger at han dermed må være et stort og godt menneske...!:) Jeg håber virkelig ikke at der er nogen som er dumme nok til, at falde for Barcelonas latterlige PR-stunt...
Har svært ved at blive glad når ens største rivaler forstærker sig med verdens bedste angriber.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det er jo PR arbejde på folkeskole-niveau. Slap af det er jo decideret ynkeligt.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
El_Juan skrev: Zubizarreta tager prisen som dagens douche. Føj hvor er det gustent. Catalansk hykleri. Dobbeltmoralen længe leve!
Det er en meget fin ting at kunne tilgive...........men når man som klub har harceleret så meget over Pepe og hans gerninger og alt hans uvæsen, så bliver det en lillebitte smule hyklerisk, men det er jo også det første, som kommer ind med den catalonske modermælk.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.