Om vores rivaler VII

• Bernabéu
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #553 af Bernabéu
Besvaret af Bernabéu på emne Om vores rivaler VII
Det er jeg ikke enig i. Du har ret i, at Barcelona generelt er svær at spille offensiv mod, men de gør heller ikke meget, og vælger selv at køre bolden baglæns, og tilsidst smide den helt tilbage til deres målmand - Så laver man aldrig mål, specielt ikke mod Barcelona.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #554 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Jordi Alba er en KÆMPE taber jo!

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #555 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Jessica alba mener du vist
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #556 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Ja Jordi Alba har virkelig formået at tilpasse sig lynhurtigt på dette Barca-hold, sikke en kæmpe douchebag han allerede har udviklet sig til at være.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Bismo
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #557 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Barca ryger i semi. PSG er selv ude om det
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #558 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Hvor var Barcelona søde at se på uden Messi.

Ufortjent avancement , hvis PSG havde scoret på deres kæmpe chancer så havde du fuldstændig ydmyget Barcelona.

Pedro og Alba, ja hvordan kan man ikke andet end hade dem, de er så beskidte !
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #559 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Jeg hader virkelig Barcelona, og jeg håber så meget, at vi trækker de catalanske tudeprinsesser og skuespillere. Det vil være mig en glæde at ydmyge deres pinlige forsøg på en fodboldklub.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #560 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Nå, Barca videre. Håber vi trækker dem i semifinalen så vi kan flække dem midtover.

Det vi så fra Barca i aften var godt nok ikke imponerende, og det var kun fordi at PSG ikke var i stand til at udnytte deres chancer, at det ikke er dem der står i semifinalen.

Mod klassemandskaber som Dortmund, Bayern og Real Madrid så bliver Barcas elendige forsvarsspil afstraffet godt og grundigt.

Barca er i mine øjne det svageste mandskab tilbage i CL.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
  • Bernabéu
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #561 af Bernabéu
Besvaret af Bernabéu på emne Om vores rivaler VII
Ja, føj hvor væmmes jeg deres tidstrækkerier, og deres måde at konstant smide sig og kaste sig ned.. Og det syntes jeg sagtens man kan sige som Real fan. De par gange vi har klasket dem denne sæson, har vi vidst hvilket godt hold vi er, og hvor meget bedre end dem vi er. UDEN at skulle trække tiden, lade bolddrengene forsvinde.

Usmageligt at de kun vander PSG's banehalvdel i pausen, puha..
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #562 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om vores rivaler VII
Jeg så desværre kun slutningen af kampen, men det jeg så, der spillede PSG rigtig flot, ind til Barca fro udlignet, og så røg modet fuldstændig fra PSG:

Desuden synes jeg også at de barca spillere lagde sig meget ned, og de fik frispark hver gang, klamt at se på! Mens jeg ikke synes at PSG fik de frispark de havde fortjent, fx til sidst.
Samtidig hader jeg at se Barca lave det der fedt spil nede ved hjørnet, jeg synes det er ærgeligt, for jeg har faktisk fået ret meget Respekt for PSG. Ærgeligt de ryger ud til Barca.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #563 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Bernabéu?! Seriøst?! Vandede de kun PSG's banehalvdel?!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #564 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Jeg er ikke Pro Mølby, men nøj hvor var det skønt at høre på ham i dag. Han fik nævnt, at han ikke syntes der skal meget til for, at Barca spillerne falder, og udover det sagde han også, at Barca spillerne til tider virker usympatiske (episoden med Alba)... det er virkelig en sjælendt hed i dette lille land... Preben Elkjær og Brian Laudrup, men til dels Elkjær er aldrig hoppet med på Barca-vognen. Jeg må sige, at jeg er meget imponeret over dette PSG hold, de har allerede formået langt langt mere end Man. City, der jo har haft gang i lidt af det samme projekt de seneste år. Til sidst vil jeg bare sige, at jorden vil blive et meget bedre sted uden Pedro, Alba og Busquets. Af alle spillere, hvorfor er det så lige, det er Pedro, der skal afgøre det... jeg håber vi kan få vores revanche til gode mod Dortmund, og Bayern får sat Barca godt og grundigt på plads i en semifinalen. Fra første Champions League runde har det for mig stået klart, at Bayern München - Real Madrid er den rigtige finale til maj på Wembley.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Doc.juego, rezamadridista, mortenj
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum