Om vores rivaler VII
13 år 4 måneder siden #565
af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Uanset hvad der sker, så bliver semifinalerne fantastiske!
Revanche mod Dortmund, revanche mod Bayern, eller et par El Clasicos, Champions League skuffer aldrig! :)
Revanche mod Dortmund, revanche mod Bayern, eller et par El Clasicos, Champions League skuffer aldrig! :)
Emnet er blevet låst.
- Bernabéu
- Gæst
-
13 år 4 måneder siden #566
af Bernabéu
Jeg har ingen kilde på det (undersøger det lige i øjeblikket) men Jan Mølby snakkede om det. Om han mente det i en spøg eller om det var en fact skal jeg ikke kunne svare på, men undersøger det i øjeblikket.
Besvaret af Bernabéu på emne Om vores rivaler VII
DarioGomez skrev: Bernabéu?! Seriøst?! Vandede de kun PSG's banehalvdel?!
Jeg har ingen kilde på det (undersøger det lige i øjeblikket) men Jan Mølby snakkede om det. Om han mente det i en spøg eller om det var en fact skal jeg ikke kunne svare på, men undersøger det i øjeblikket.
Emnet er blevet låst.
- Bernabéu
- Gæst
-
13 år 4 måneder siden #567
af Bernabéu
(men det er ingen hemmelighed at de før i tiden har givet deres bane umådelig meget vand, for at fremme deres kompakte pasningsspil)
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #568
af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Så længe vi undgår Bayern, så vil jeg stille mig tilfreds, den kamp ville være en finale værdig!
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #569
af JimmyBroe
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Er der lodtrækning til semifinalerne på fredag?
Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
- Bernabéu
- Gæst
-
13 år 4 måneder siden #570
af Bernabéu
Har undersøgt det nærmere, og der er flere der siger det samme som jeg, med banen kun skulle være vandet på PSG's halvdel i pausen (Til Barcelona's fordel selvfølgelig)
Flere berettiger om det samme, både på Tysk, Engelsk osv, så man må vel antage at det er sandt. Hvilket jeg igen (Prøver at ned drosle mit ordforråd) totalt usmageligt, for ikke at kalde de usportsligt. Det fortæller hvor pressede de er når deres spil ikke fungere. Fy føj..
Flere berettiger om det samme, både på Tysk, Engelsk osv, så man må vel antage at det er sandt. Hvilket jeg igen (Prøver at ned drosle mit ordforråd) totalt usmageligt, for ikke at kalde de usportsligt. Det fortæller hvor pressede de er når deres spil ikke fungere. Fy føj..
Emnet er blevet låst.
- Bernabéu
- Gæst
-
13 år 4 måneder siden #571
af Bernabéu
Fredag k 12:00 på UEFA's hjemmeside ;-)
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #572
af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Giv mig alle andre end Bayern, Tak!
Vil egentlig også helst have revanchen mod Dortmund end endnu en classico mod Barca lige pt (medmindre det bliver i finalen).
Håber på Barca - Bayern, og Madrid - Dortmund i semi.
Barca - Bayern, fordi det kunne blive en utroligt spændende kamp, og fordi jeg tror, at Barca (uanset at de er i et gevaldigt formdyk for tiden) har stilen til at frustrere bayerns stærke angrebs spil. Bayern spillerne vil gerne have bolden i fødderne, men mod Barca skal de være heldige, hvis de har den i 40% af tiden.
Og så mener jeg, at en Classico CL finale, hvor vi tæsker Barca ville blive den mest mindeværdige måde at få La Decima i skabet på!
Vil egentlig også helst have revanchen mod Dortmund end endnu en classico mod Barca lige pt (medmindre det bliver i finalen).
Håber på Barca - Bayern, og Madrid - Dortmund i semi.
Barca - Bayern, fordi det kunne blive en utroligt spændende kamp, og fordi jeg tror, at Barca (uanset at de er i et gevaldigt formdyk for tiden) har stilen til at frustrere bayerns stærke angrebs spil. Bayern spillerne vil gerne have bolden i fødderne, men mod Barca skal de være heldige, hvis de har den i 40% af tiden.
Og så mener jeg, at en Classico CL finale, hvor vi tæsker Barca ville blive den mest mindeværdige måde at få La Decima i skabet på!
Emnet er blevet låst.
- Bernabéu
- Gæst
-
13 år 4 måneder siden #573
af Bernabéu
Apropos Alba der ruller rundt
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Bernabéu.
Emnet er blevet låst.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
13 år 4 måneder siden #574
af rezamadridista
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
HVORDAN ER DET MULIGT AT HAVE EN 4-0 SEJR (SAMLET) MOD JUVE?!?!?!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
13 år 4 måneder siden #575
af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Og forresten, Jessica er fandme et røvhul. Hvordan kan man være så respektløs når en spiller kommer og siger undskyld?
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #576
af Bismo
Fordi Juve stinker offensivt og ikke kan forsvare sig i 90 minutter?
Lad os endeligt ikke glemme, hvor shaky de var i gruppespillet. De har brug for at investere i nogle offensive spillere til sommer, hvis de vil være med helt fremme i Europa.
Og ja, Alba er ved at udvikle sig til den alletiders mest usympatiske Barca spiller. Han er værre end både Pique, Busquets, Pedrito og Mascherano..... TILSAMMEN!
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
rezamadridista skrev: HVORDAN ER DET MULIGT AT HAVE EN 4-0 SEJR (SAMLET) MOD JUVE?!?!?!
Fordi Juve stinker offensivt og ikke kan forsvare sig i 90 minutter?
Lad os endeligt ikke glemme, hvor shaky de var i gruppespillet. De har brug for at investere i nogle offensive spillere til sommer, hvis de vil være med helt fremme i Europa.
Og ja, Alba er ved at udvikle sig til den alletiders mest usympatiske Barca spiller. Han er værre end både Pique, Busquets, Pedrito og Mascherano..... TILSAMMEN!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Bismo.
Emnet er blevet låst.