Om vores rivaler VII

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 uger siden #5173 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Om vores rivaler VII

Neymar har "overstået" sit første svære år, og vil formentlig bidrage med noget af det spil vi har set under VM.

Men man kan håbe at Barca fortsætter deres spil hvor Neymar ikke har lige så meget plads som på landsholdet.
Suarez er hamrende god, men har også tendens til at være en humørspiller. Vi skal bare hente Falcao og Kroos, så er vi langt bedre end Barca, og så frygter jeg ikke den kommende sæson.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5174 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Lig dertil 'Jesé vs. Deulofeu' ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5175 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: Ifølge MARCA er Adrián López på vej væk fra Atlético Madrid. Avisen mener at vide, at han skifter til FC Porto. Historien melder ikke rigtig noget om hverken pris eller længden på kontrakten. Der nævnes kun kort en mulig pris på 11 mio. €. Adrián skulle eftersigende være rejst til lægetjek.

FC Porto har allerede sikret sig én Atlético-spiller for den kommende sæson. Således spiller Óliver Torres i den portugisiske klub på en etårig lejeaftale.

MD melder om en pris på €15 mil hvilket vist kun kan forklares med Mendes involvering og som nok ikke har meget med den egentlige pris at gøre. Mendes er naturligvis også også involveret i Olli Torres udlån - han ejer 25% af spillerens rettigheder. Og endelig Tello meldes også på vej til Porto (undskyld Juan, jeg kan ikke huske om du har nævnt den), så det begynder at se ud som om at Rodrigo (ejet af Peter Lim) er vej at være klar til Valencia hvis handlen nogensinde går igennem.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5176 af HugoSanchez
Besvaret af HugoSanchez på emne Om vores rivaler VII
Jeg må erkende, at jeg er helt rolig selv om Barcelona just har offentliggjort, at Luis Suarez er på vej til klubben. Jeg har stadig svært ved at tro på, at en offensiv med tre så enorme egoer som Messi, Suarez og Neymar rent faktisk kan fungere gnidningsfrit. Jeg er med på, at Suarez, når han spiller, er en fremragende spiller, men jeg tror han får endog meget svært ved at finde en rolle på et Barcelona-hold, hvor der kun er plads til én altoverskyggende stjerne, Messi.

Til gengæld er jeg fuld af fortrøsning, når jeg kigger på Real Madrids nuværende situation. Fremragende nyhed med Fernando Hierro tilbage i klubben som Ancelottis assisten. Herligt at se, at klubben forstår vigtigheden af kulturbærere i og omkring klubben. Samtidig ser transfervinduet lovende ud, hvis det ender med Toni Kroos som midtbaneforstærkning og potentielt Falcao som angrebsforstærkning. To fantastiske typer, som begge vil være i stand til at indordne sig i klubbens hierarki, og typer, som vil være med til at hæve Madrids niveau endnu højere i næste sæson.

Der er en meget u-Madridsk mangel på panik i og omkring klubben denne sommer, og jeg nyder det! Og jeg glæder mig enormt over, at Real ikke satte klubbens image på spil ved at investere i en tvivlsom karakter som Luis Suarez. Lad os se, hvordan Pepe reagerer, NÅR Suarez bider ham :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5177 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII
Kannibalen, bedrageren og skuespillerne nu alle samlet ét sted...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5178 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Hvis det ikke var nok da Cesc' og Xavi's skifte blev afsløret så skulle I lige se det her.. fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/artikler/nyhe...s-handel-ved-en-fejl
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5179 af SR4

Real Madrid skrev: Ronaldo Benzema Bale Vs. Neymar Messi Suarez

Det er jo decideret voldsomt!

Ronaldo Benzema Bale:

I alt 735 mål - gennemsnitsalder på 26 år

Neymar Messi Suarez:

I alt 853 mål - gennemsnitsalder på 25 år

Det er bedre at sammenligne statsne når de har spillet på hold sammen ;)
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5180 af SR4
Hvor meget får Suarez' far så? ;)

Nårh men sjovt, hvordan de på 2 somre køber 2 spillere til så store beløb og en af spillerne er psykopat. Dobbelmoralen gør jo direkte ondt.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5181 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Goddag til Luis Suárez, farvel til Valors.

Det er i sandhed en klub i frit fald fra tinderne, men kan det ende med, at de kommer ned, hvor de retteligt hører hjemme, kan de måske endda blive helt tålelige.

Flere forskellige reklamer på trøjerne, både indvendigt og udvendigt. Dyrt indkøbte stjerner, selv om man for et par sæsoner siden ikke kunne tillade sig den uansvarlighed, når arbejdsløsheden var så stor i Spanien (trods det bliver der snydt i skat og betalt penge under bordet). Og nu trumfet med en spiller, som med længder slår "Real Madrids hyæner".

Més que un club...........ja, det skal jeg love for!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, REAList, Real HWL, JimmyBroe, Chamartin
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5182 af El_Juan

MMM skrev: MD melder om en pris på €15 mil hvilket vist kun kan forklares med Mendes involvering og som nok ikke har meget med den egentlige pris at gøre. Mendes er naturligvis også også involveret i Olli Torres udlån - han ejer 25% af spillerens rettigheder. Og endelig Tello meldes også på vej til Porto (undskyld Juan, jeg kan ikke huske om du har nævnt den), så det begynder at se ud som om at Rodrigo (ejet af Peter Lim) er vej at være klar til Valencia hvis handlen nogensinde går igennem.

Det forklarer en ting eller to! Det er 'et stykke tid siden' jeg sidst læste, at FC Porto angiveligt var interesserede i Tello, men jeg skal ikke kunne sige, om der er sket en udvikling siden. Det kunne så tyde på det.

Jeg synes Valencia begynder at lugte lidt af Málaga^2. Især efter salget af Juan Bernat. Om end de så forlængede med Diego Alves. Lad os nu se hvad der sker.

MARCA har i øvrigt bragt historien om Adrían på engelsk:

Atlético de Madrid and Oporto have reached an agreement for the sale of AdriánLópez to the Portuguese set-up. The Spaniard will undergo the customary medical check up this Friday and if all goes well, will soon be under the orders of Julen Lopetegui.

Read more: Adrián signs for Porto - MARCA.com (English version)

Sidste redigering: 12 år 4 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5183 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

MMM skrev: MD melder om en pris på €15 mil hvilket vist kun kan forklares med Mendes involvering og som nok ikke har meget med den egentlige pris at gøre. Mendes er naturligvis også også involveret i Olli Torres udlån - han ejer 25% af spillerens rettigheder. Og endelig Tello meldes også på vej til Porto (undskyld Juan, jeg kan ikke huske om du har nævnt den), så det begynder at se ud som om at Rodrigo (ejet af Peter Lim) er vej at være klar til Valencia hvis handlen nogensinde går igennem.

Det forklarer en ting eller to! Det er 'et stykke tid siden' jeg sidst læste, at FC Porto angiveligt var interesserede i Tello, men jeg skal ikke kunne sige, om der er sket en udvikling siden. Det kunne så tyde på det.

Jeg synes Valencia begynder at lugte lidt af Málaga^2. Især efter salget af Juan Bernat. Om end de så forlængede med Diego Alves. Lad os nu se hvad der sker.

Atlético de Madrid and Oporto have reached an agreement for the sale of AdriánLópez to the Portuguese set-up. The Spaniard will undergo the customary medical check up this Friday and if all goes well, will soon be under the orders of Julen Lopetegui.

Kan du huske den store diskussion om Helder Postiga du havde med Steen sidste sommer? Jeg tror den detalje du manglede for at få puslespillet til at gå op er hvem der ejer 50% af hans rettigheder. Forøvrigt fik Valencia en ny marketingsdirektør ugen efter Postigas ankomst - Louis Douwens Vicente, en portugiser der skabte sit navn på hans håndtering af Figo og Original Ronaldos billedrettigheder og som siden har samarbejdet med Mendes. En måneds tid senere dukkede Peter Lim op på scenen. Postiga var kanariefuglen ;-)

Zaragoza som Postiga ankom fra er forøvrigt i katastrofale problemer pt - de har ingen præsident og er tæt på enten at blive tvangsnedrykket til Segunda B eller gå konkurs. Klubben satsede stærk på brug af 3-parts ejere og særligt Mendes til at få dem igennem krisen, men uden held. Hvis det ender i konkurs burde der være nogle journalister meget interessede i hvad skifteretten finder frem, særligt omkring de seneste års transfers - Roberto er der vist endnu ingen der har kunne forklare uden et kriminelt element.

Edit. Og seneste nyt fra Valencia - Cordoba har netop annonceret at de får fløjspilleren Fede Cartabia på lån i foreløbig en sæson, men med en købsoption.
Sidste redigering: 12 år 4 uger siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 4 uger siden #5184 af El_Juan

MMM skrev:

El_Juan skrev:

Kan du huske den store diskussion om Helder Postiga du havde med Steen sidste sommer? Jeg tror den detalje du manglede for at få puslespillet til at gå op er hvem der ejer 50% af hans rettigheder. Forøvrigt fik Valencia en ny marketingsdirektør ugen efter Postigas ankomst - Louis Douwens Vicente, en portugiser der skabte sit navn på hans håndtering af Figo og Original Ronaldos billedrettigheder og som siden har samarbejdet med Mendes. En måneds tid senere dukkede Peter Lim op på scenen. Postiga var kanariefuglen ;-)

Zaragoza som Postiga ankom fra er forøvrigt i katastrofale problemer pt - de har ingen præsident og er tæt på enten at blive tvangsnedrykket til Segunda B eller gå konkurs. Klubben satsede stærk på brug af 3-parts ejere og særligt Mendes til at få dem igennem krisen, men uden held. Hvis det ender i konkurs burde der være nogle journalister meget interessede i hvad skifteretten finder frem, særligt omkring de seneste års transfers - Roberto er der vist endnu ingen der har kunne forklare uden et kriminelt element.

Edit. Og seneste nyt fra Valencia - Cordoba har netop annonceret at de får fløjspilleren Fede Cartabia på lån i foreløbig en sæson, men med en købsoption.

Hah! Ak ja, den gode Heldig Postigol - verdens dårligste angriber. Det forklarer ydermere en hel del! Sjovt nok endte han på leje i Lazio fra januar og resten af sæsonen ud. Jeg forstår stadig ikke, hvordan de kunne finde på, at hente ham, men nu giver det lidt mere mening!

Zaragoza har været langt ude de seneste år. Det er ufattelig, hvordan den klub har kunnet få lov til, at køre videre, uden at nøglen er blevet drejet om.

Hvad Fede angår, så er det altid noget, at de ikke har solgt ham, som det var tilfældet med Bernat. Jeg vælger nu, at bedømme deres ambitionsniveau ud fra de spillere de henter, og hvilke spillere de sælger. Og særligt om de vælger, at sælge eller holde på Paco Alcácer og Sofiane Feghouli. Til dels også Dani Parejo og Jérémy Mathieu.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum