Om vores rivaler VII

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #5377 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII

madrid2000 skrev: Messi bringer Barcelona foran. Næste minut får Mascherano rødt kort.

Jep. Han er bageste mand og fælder en modspiller. Ikke så meget der. Mon et pointtab lurer?
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5378 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:

madrid2000 skrev: Messi bringer Barcelona foran. Næste minut får Mascherano rødt kort.

Jep. Han er bageste mand og fælder en modspiller. Ikke så meget der. Mon et pointtab lurer?

Det er Elche alt for dårligt til. Klart nedrykningskandidater.
Emnet er blevet låst.
  • Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #5379 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII
Messi ser godt nok skarp ud. Både driblinger og afslutninger sidder lige i skabet. Håber sku ikke han finder sit niveau fra forrige sæson.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5380 af Macon
Besvaret af Macon på emne Om vores rivaler VII
Elche er da godt nok ringe, selvom de nu har været 11 mod 10 i anden halvleg har de endnu ikke haft et skud på mål i kampen.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5381 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
8 spilledage til Simeone for at knockoute liniedommeren ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5382 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: 8 spilledage til Simeone for at knockoute liniedommeren ;-)

Fint. Med nogle ting er man bare nødt til at have nogle skarpe grænser.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5383 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Ikke helt - fra twitter.

Kay Murray ‏@KayLMurray 1m

Diego Simeone suspended for 8 games. 4 games for slap (tap) on 4th official, 2 for protesting, 1 for applauding & 1 for sitting in stands.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #5384 af Inspektøren
www.marca.com/2014/08/25/futbol/equipos/...tico/1408978442.html

BREAKING NEWS.

Aalt for hård i forhold til andre domme man har set.

Jeg er ikke fan er Simeone. In fact, så hader jeg ham, MEN. Han fortjener fandme ikke otte dage i skyggen. Så fortjener Ronaldo mindst lige så meget for den han lavede mod Godin:
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5385 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: www.marca.com/2014/08/25/futbol/equipos/...tico/1408978442.html

BREAKING NEWS.

Jeg er ikke fan er Simeone. In fact, så hader jeg ham, MEN. Han fortjener fandme ikke otte dage i skyggen. Så fortjener Ronaldo mindst lige så meget for den han lavede mod Godin:

Selvfølgelig fortjener manden otte dage, hvem tror han lige at han er. Man skal virkelig føle sig ophævet for at blandt andet klappe en hjælpedommer på baghovedet.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #5386 af Inspektøren

rezamadridista skrev:

Inspektøren skrev: www.marca.com/2014/08/25/futbol/equipos/...tico/1408978442.html

BREAKING NEWS.

Selvfølgelig fortjener manden otte dage, hvem tror han lige at han er. Man skal virkelig føle sig ophævet for at blandt andet klappe en hjælpedommer på baghovedet.

Mourinho fik to dage for at have prikket Tito, RIP, i øjet. Den gjaldt iøvrigt kun i to ligegyldige super cup kampe og blev oven i købet senere annulleret.

Simeones dom er al al for hård. Give ham max. en dag og en påtale. Otte dage er al al for meget for nogle bande ord sagt i heden, et lille, svagt slap i baghovedet af dommeren og fortsat kommunikation til spillerene, på trods af udvisningen.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5387 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:

rezamadridista skrev:

BREAKING NEWS.

Mourinho fik to dage for at have prikket Tito, RIP, i øjet. Den gjaldt iøvrigt kun i to ligegyldige super cup kampe og blev oven i købet senere annulleret.

Simeones dom er al al for hård. Give ham max. en dag og en påtale. Otte dage er al al for meget for nogle bande ord sagt i heden, et lille, svagt slap i baghovedet af dommeren og fortsat kommunikation til spillerene, på trods af udvisningen.

Det er jo to forskellige situationer. Tror du stadig at Mourinho kun ville have fået to dages karantæne, hvis han havde prikket en dommer i øjet?

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #5388 af Inspektøren

rezamadridista skrev:

Inspektøren skrev:

rezamadridista skrev:

BREAKING NEWS.

Det er jo to forskellige situationer. Tror du stadig at Mourinho kun ville have fået to dages karantæne, hvis han havde prikket en dommer i øjet?

Om du prikker en træner eller en dommer i øjet, er fuldstændigt det samme.
Drop det der "dommere er mere hellige"-crap.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum