Om vores rivaler VII
- Inspektøren
- Gæst
-
madrid2000 skrev: Messi bringer Barcelona foran. Næste minut får Mascherano rødt kort.
Jep. Han er bageste mand og fælder en modspiller. Ikke så meget der. Mon et pointtab lurer?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Inspektøren skrev:
madrid2000 skrev: Messi bringer Barcelona foran. Næste minut får Mascherano rødt kort.
Jep. Han er bageste mand og fælder en modspiller. Ikke så meget der. Mon et pointtab lurer?
Det er Elche alt for dårligt til. Klart nedrykningskandidater.
- Zizou1981
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: 8 spilledage til Simeone for at knockoute liniedommeren ;-)
Fint. Med nogle ting er man bare nødt til at have nogle skarpe grænser.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Kay Murray @KayLMurray 1m
Diego Simeone suspended for 8 games. 4 games for slap (tap) on 4th official, 2 for protesting, 1 for applauding & 1 for sitting in stands.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Inspektøren
- Gæst
-
BREAKING NEWS.
Aalt for hård i forhold til andre domme man har set.
Jeg er ikke fan er Simeone. In fact, så hader jeg ham, MEN. Han fortjener fandme ikke otte dage i skyggen. Så fortjener Ronaldo mindst lige så meget for den han lavede mod Godin:
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Inspektøren skrev: www.marca.com/2014/08/25/futbol/equipos/...tico/1408978442.html
BREAKING NEWS.
Jeg er ikke fan er Simeone. In fact, så hader jeg ham, MEN. Han fortjener fandme ikke otte dage i skyggen. Så fortjener Ronaldo mindst lige så meget for den han lavede mod Godin:
Selvfølgelig fortjener manden otte dage, hvem tror han lige at han er. Man skal virkelig føle sig ophævet for at blandt andet klappe en hjælpedommer på baghovedet.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Inspektøren
- Gæst
-
rezamadridista skrev:
Inspektøren skrev: www.marca.com/2014/08/25/futbol/equipos/...tico/1408978442.html
BREAKING NEWS.
Selvfølgelig fortjener manden otte dage, hvem tror han lige at han er. Man skal virkelig føle sig ophævet for at blandt andet klappe en hjælpedommer på baghovedet.
Mourinho fik to dage for at have prikket Tito, RIP, i øjet. Den gjaldt iøvrigt kun i to ligegyldige super cup kampe og blev oven i købet senere annulleret.
Simeones dom er al al for hård. Give ham max. en dag og en påtale. Otte dage er al al for meget for nogle bande ord sagt i heden, et lille, svagt slap i baghovedet af dommeren og fortsat kommunikation til spillerene, på trods af udvisningen.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Inspektøren skrev:
rezamadridista skrev:
BREAKING NEWS.
Mourinho fik to dage for at have prikket Tito, RIP, i øjet. Den gjaldt iøvrigt kun i to ligegyldige super cup kampe og blev oven i købet senere annulleret.
Simeones dom er al al for hård. Give ham max. en dag og en påtale. Otte dage er al al for meget for nogle bande ord sagt i heden, et lille, svagt slap i baghovedet af dommeren og fortsat kommunikation til spillerene, på trods af udvisningen.
Det er jo to forskellige situationer. Tror du stadig at Mourinho kun ville have fået to dages karantæne, hvis han havde prikket en dommer i øjet?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Inspektøren
- Gæst
-
rezamadridista skrev:
Inspektøren skrev:
rezamadridista skrev:
BREAKING NEWS.
Det er jo to forskellige situationer. Tror du stadig at Mourinho kun ville have fået to dages karantæne, hvis han havde prikket en dommer i øjet?
Om du prikker en træner eller en dommer i øjet, er fuldstændigt det samme.
Drop det der "dommere er mere hellige"-crap.