Om vores rivaler VII

11 år 11 måneder siden #5389 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Fordi du har det sådan med dommerne, så har LFP det heldigvis ikke sådan.

Personligt ville jeg gerne have en respekt om det á la fx NFL... så naturligvis skal straffen være hårdere. Og fire dage for det isoleret set er helt fint, men de 'ekstra' fire dage som Cholo har fået, det er sgu i overkanten.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5390 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
Selvfølgelig skal det straffes hårdere at gå til dommeren.

Hvis man begyndte at straffe det mildt, så ville vi se langt flere forsøg på at intimidere dem. Det vil på ingen måde gavne nogen.

Det er fuldkommen logisk, at man straffer det hårdere, når en træner har fysisk kontakt med en dommer end med en anden træner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, andreashn, Chamartin
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5391 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Om vores rivaler VII
Cholo fik 4 dage for at klappe en dommer i hovedet, og 4 dage ekstra for efter sin udvisning at dirigere kampen fra tribunen.

Er fair nok
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5392 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:

rezamadridista skrev:

Inspektøren skrev:

rezamadridista skrev:

Inspektøren skrev: www.marca.com/2014/08/25/futbol/equipos/...tico/1408978442.html

BREAKING NEWS.

Aalt for hård i forhold til andre domme man har set.

Jeg er ikke fan er Simeone. In fact, så hader jeg ham, MEN. Han fortjener fandme ikke otte dage i skyggen. Så fortjener Ronaldo mindst lige så meget for den han lavede mod Godin:

Selvfølgelig fortjener manden otte dage, hvem tror han lige at han er. Man skal virkelig føle sig ophævet for at blandt andet klappe en hjælpedommer på baghovedet.

Mourinho fik to dage for at have prikket Tito, RIP, i øjet. Den gjaldt iøvrigt kun i to ligegyldige super cup kampe og blev oven i købet senere annulleret.

Simeones dom er al al for hård. Give ham max. en dag og en påtale. Otte dage er al al for meget for nogle bande ord sagt i heden, et lille, svagt slap i baghovedet af dommeren og fortsat kommunikation til spillerene, på trods af udvisningen.

Det er jo to forskellige situationer. Tror du stadig at Mourinho kun ville have fået to dages karantæne, hvis han havde prikket en dommer i øjet?

Om du prikker en træner eller en dommer i øjet, er fuldstændigt det samme.
Drop det der "dommere er mere hellige"-crap.

Haha "dommere er mere hellige"-crap. Det er jo faktum. Man skal sku også have en form for realitetssans. Hvis man bevidst giver en spiller albue i hovedet er ikke det samme som at give en dommer en albue i hovedet.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5393 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om vores rivaler VII
Nå, lillesøster fik kun 0-0 mod Rayo i mandagens sene kamp. Så steg humøret da en grad eller to. Nogen der så kampen?
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5394 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om vores rivaler VII
Jeg så ikke kampen, men når vi er ved emnet Atletico, kunne jeg tro, at dette ikke er Atleticos første 0-0 i denne sæson. Sidste sæson havde de mange små 1-0 sejre, hvor de fik ét (heldigt) mål og ellers holdt den defensive organisation. I kampene mod os, så vi at den defensive organisation stadig er der, og måske endda bedre end sidste år? Men de tilfældige mål lever de stadig på(ikke at James' mål var mindre heldigt). Men i modsætning til sidste sæson, har de Mandzukic, som bare ikke er lige så hurtig som Costa - og den begrænsning vil de mærke i kontraerne. Lad os håbe, det bliver deres hæmsko, så vi kan stikke tidligt fra lillesøster i år.

Barcelona derimod så skræmmende ud i weekenden, vel at mærke mod et lille hold, mens vi så ikke synderlig skræmmende ud mod et tilsvarende lille hold. Mon ikke kampformen indfinder sig hos spillerne? Det er i hvert fald mit håb. Jeg ser frem til en ny sæson, som jeg vil følge på forum her. Dette er min første besked, så bær over med mig :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5395 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Manchester United spiller Capital One Cup.

De er bagud med 2-0 til et eller andet der hedder Milton Keynes Dons. Har aldrig hørt om holdet før.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5396 af DarioGomez
MK Dons er det gamle AFC Wimbledon, der gik konkurs i starten af 00'erne. Mener jeg, det var...

Noget langt vigtigere end engelsk knoldesparkerbold.

Barcelona har hentet højreback Douglas i Sao Paolo. Angiveligt et køb, der vækker undren i Brasilien, hvor han ikke anses som værende det store lys, men der er nok noget med en eller anden far, der mangler penge til pensionen ...

Dog må købet vel indikere, at de heldigvis ikke får Cuardrado og i stedet satser på den brasilianske sandwich Alves, denne Douglas (der nok ryger på Barcelona B), og så Montoya, som jo ikke just er noget nævneværdigt i den side af banen.
Det bør glæde os ganske meget i Madrid ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5397 af DarioGomez

Kratmus skrev: Barcelona derimod så skræmmende ud i weekenden, vel at mærke mod et lille hold, mens vi så ikke synderlig skræmmende ud mod et tilsvarende lille hold. Mon ikke kampformen indfinder sig hos spillerne? Det er i hvert fald mit håb. Jeg ser frem til en ny sæson, som jeg vil følge på forum her. Dette er min første besked, så bær over med mig :)

Hej og velkommen til!

Fin første besked! :0)

Barcelona så gode ud, ja, vi gjorde ikke - husk dog på, at vi har haft en relativt hård uge med tre kampe inden for syv dage, Barcelona har spillet noget ligegyldigt venskabshalløj, fordi de intet vandt sidste år - så det er klart, at de er mere parate, end vores hold.

Dog er det klart, at denne uge skal bruges på at genetablere kræfterne og være fuldt parate søndag aften, hvor vi skal til Baskerlandet - for det bliver vanskeligt. Også selvom Eibar slog La Real i første runde.

Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5398 af DarioGomez
Fornøjelse at notere sig, at Athletic Club er ved at sende Albiol, Higuaín og Callejón ud af CHL!!!

Fremragende for den spanske liga med fire hold i gruppespillet ...

Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, M_linding, andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #5399 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Fornøjelse at notere sig, at Athletic Club er ved at sende Albiol, Higuaín og Callejón ud af CHL!!!

Fremragende for den spanske liga med fire hold i gruppespillet ...

Jeg synes, at det er en helt fantastisk bedrift af Bilbao og sidste år Socidad, at nå Champions League på trods af, at de ikke har mange finansile midler til rådighed og hele tiden skal sælge videre.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5400 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Det store Champions League-overblik inden torsdagens lodtrækning (kl. 17:45 på Eurosport og TV3 SPORT 2):

Real Madrid CF (ESP) 161.542
FC Barcelona (ESP) 157.542
FC Bayern München (GER) 154.328
Chelsea FC (ENG) 140.949
SL Benfica (POR) 129.459
Club Atlético de Madrid (ESP) 119.542
Arsenal FC (ENG) 112.949
FC Porto (POR) 105.459

FC Schalke 04 (GER) 95.328
Borussia Dortmund (GER) 82.328
Juventus (ITA) 80.387
Paris Saint-Germain FC (FRA) 80.300
FC Shakhtar Donetsk (UKR) 78.193
FC Basel 1893 (SUI) 75.645
FC Zenit (RUS) 73.899
Manchester City FC (ENG) 72.949

Bayer 04 Leverkusen (GER) 70.328
Olympiacos FC (GRE) 67.720
PFC CSKA Moskva (RUS) 66.899
AFC Ajax (NED) 61.862
Liverpool FC (ENG) 58.949
Sporting Clube de Portugal (POR) 58.459
Athletic Club (ESP) 54.542
Galatasaray SK (TUR) 55.340

RSC Anderlecht (BEL) 50.260
AS Roma (ITA) 39.887
APOEL FC (CYP) 37.650
FC BATE Borisov (BLR) 33.725
PFC Ludogorets Razgrad (BUL) 18.125
NK Maribor (SVN) 16.200
AS Monaco FC (FRA) 11.300
Malmö FF (SWE) 6.265

Vanvittige scener her til aften fra Razgrad, hvor de bulgarske mestre Ludogorets sikrede sig videre avancement efter straffesparkskonkurrence mod Steauau Bukarest. Ludogorets fik deres målmand udvist i overtiden og i stedet stod den rumænske forsvarsspiller (med en fortid hos Steauas rivaler, Dinamo), Cosmin Moti, på mål for bulgarerne. Han valgte så lige, at redde to straffespark og dermed sikre sit hold en plads i Champions League-gruppespillet, for første gang i klubbens historie. En herlig lille historie.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum