Om vores rivaler VII
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
3 assists og 1 mål. Argentina fører 4-1 over Tyskland på udebane.
Di Maria er jo ikke rigtigt en rival.. Manchester United spiller jo ikke Champions League :P
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Glæder mig til di maria får sine op og ned ture ligesom de første to år i madrid. Man bliver sku træt af alt det snak om åhhh så dejlige di maria. Kom nu videre.
asp3200 skrev: Rolig nu. Er en venskabs kamp og tyskland stillede op med en del reserve hvilket Argentina ikke gjorde.
Glæder mig til di maria får sine op og ned ture ligesom de første to år i madrid. Man bliver sku træt af alt det snak om åhhh så dejlige di maria. Kom nu videre.
Jeg glæder mig til at folk indser, at han slet ikke var så svingende, som nogle personer påstår.
asp3200 skrev: Rolig nu. Er en venskabs kamp og tyskland stillede op med en del reserve hvilket Argentina ikke gjorde.
De første to år? Og hvad har det med nutiden at gøre? De fleste spillere (og især unge) skal bruge et par sæsoner, før de rammer den store scene. Det har vi både set med (især) Higuain, Benzema, Coentrao osv.
BBB skrev:
Jeg glæder mig til at folk indser, at han slet ikke var så svingende, som nogle personer påstår.
Han var en dårligere udgave af Özil ;) Og og Gutí! :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste sæsons Førstemålmand i Real Madrid i et komisk selvmål sammen med de Sciglio (rygtet til Real Madrid tidligere i år) i det vanvittige målorgie mellem Parma og Milan (4-5).
De Sciglio selvmål på Lopez
Chamartin skrev: Det her kunne lige så godt have været postet i Spøg og skæmt tråden.
Sidste sæsons Førstemålmand i Real Madrid i et komisk selvmål sammen med de Sciglio (rygtet til Real Madrid tidligere i år) i det vanvittige målorgie mellem Parma og Milan (4-5).
Jeg er vild med hans rullefald! Tjek i øvrigt Menez' golazo fra samme kamp her .
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Chamartin skrev: Det her kunne lige så godt have været postet i Spøg og skæmt tråden.
Samtidig blev både Xabi og Di Maria Man of the Match.
www.cuatro.com/deportes/Maria-Xabi-Alons...id_2_1860630113.html