Om vores rivaler VII

11 år 11 måneder siden #5413 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Di Maria på ilden.

3 assists og 1 mål. Argentina fører 4-1 over Tyskland på udebane.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5414 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om vores rivaler VII
Så er der hævn fra VM! Men hold da op, han er med på det hele, Ancelotti har tydeligvis proppet ham med selvtillid.

Di Maria er jo ikke rigtigt en rival.. Manchester United spiller jo ikke Champions League :P

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5415 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Rolig nu. Er en venskabs kamp og tyskland stillede op med en del reserve hvilket Argentina ikke gjorde.

Glæder mig til di maria får sine op og ned ture ligesom de første to år i madrid. Man bliver sku træt af alt det snak om åhhh så dejlige di maria. Kom nu videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, rezamadridista
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5416 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Rolig nu. Er en venskabs kamp og tyskland stillede op med en del reserve hvilket Argentina ikke gjorde.

Glæder mig til di maria får sine op og ned ture ligesom de første to år i madrid. Man bliver sku træt af alt det snak om åhhh så dejlige di maria. Kom nu videre.

Jeg glæder mig til at folk indser, at han slet ikke var så svingende, som nogle personer påstår.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, Sebberg
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5417 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Rolig nu. Er en venskabs kamp og tyskland stillede op med en del reserve hvilket Argentina ikke gjorde.

De første to år? Og hvad har det med nutiden at gøre? De fleste spillere (og især unge) skal bruge et par sæsoner, før de rammer den store scene. Det har vi både set med (især) Higuain, Benzema, Coentrao osv.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5418 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Kom nu videre. Di Maria er solgt. Længere er den ikke, det er fodbold og de handler sker. Så op med mulen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5419 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

Jeg glæder mig til at folk indser, at han slet ikke var så svingende, som nogle personer påstår.

Han var en dårligere udgave af Özil ;) Og og Gutí! :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 måneder siden #5420 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Virkelig interessant og bredtfavnende kig på sommerens transfervindue i de fem største ligaer præsenteret i et virkelig irriterende layout: www.ptsport.tv/files/Soccerex%20Transfer...20BBVA%20edition.pdf
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5421 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Courtois har endelig skrevet under på en ny fem-årig kontrakt med Chelsea, så hans ankomst til Bernabéu er nok udskudt med et par år :-/
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5422 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om vores rivaler VII
Det her kunne lige så godt have været postet i Spøg og skæmt tråden.
Sidste sæsons Førstemålmand i Real Madrid i et komisk selvmål sammen med de Sciglio (rygtet til Real Madrid tidligere i år) i det vanvittige målorgie mellem Parma og Milan (4-5).

De Sciglio selvmål på Lopez
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, El_Juan
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5423 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Chamartin skrev: Det her kunne lige så godt have været postet i Spøg og skæmt tråden.
Sidste sæsons Førstemålmand i Real Madrid i et komisk selvmål sammen med de Sciglio (rygtet til Real Madrid tidligere i år) i det vanvittige målorgie mellem Parma og Milan (4-5).

Jeg er vild med hans rullefald! Tjek i øvrigt Menez' golazo fra samme kamp her .
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5424 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Om vores rivaler VII

Chamartin skrev: Det her kunne lige så godt have været postet i Spøg og skæmt tråden.

Samtidig blev både Xabi og Di Maria Man of the Match.

www.cuatro.com/deportes/Maria-Xabi-Alons...id_2_1860630113.html
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum