Om vores rivaler VII
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Hvor i Helvede kan Liverpool mod Ludo blive fortrukket fremfor Real Madrid mod Basel? Real Madrid er større end Liverpool og Basel er større end Ludo. Det er helt hen i hovedet. Selv neutrale fodbold fans vil heller se Real kampen end Ludo mod Liverpool. Det fuldstændig fejl vurdering at ignorer CHL Mestre på denne måde. Håber CHL rettighederne bliver overtaget af kanal 5,6,9 de der 3+ kan syg ikke finde ud af det.
Haha Et hold som ikke har spillet i CL i flere år er åbenbart mere spændende end de forsvarende mestre.
Selvom jeg godt kan lide både Özil og Arsenal må jeg indrømme at det fryder mig en lille smule, for der var godt nok mange der var ude med riven efter salget, fordi Özil startede så godt i Arsenal.
Jeg håber sgu lidt det samme sker med Di Maria - det er et eller andet sted lidt lettere at leve med, frem for at de præsterer som Robben, og Sneijder i sin prime..
- Inspektøren
- Gæst
-
Kilde: www.marca.com/2014/09/19/futbol/futbol_i...ague/1411115716.html
Mourinho tilbage til Real Madrid på et tidspunkt? Tjaa, why not. Verdens bedste taktiker til verdens bedste klub. Det ville også være sundt for Florentino Perez at blive udfordret på direktionsgangene igen. Det kunne han i den grad godt trænge til.
Det er dog alt sammen snak indtil den dag, hvor Carlo ikke leverer varen, hvilken jeg mener han i den grad har gjort indtil videre. Copa del Rey og La decima i hans første sæson!? Det er fuldstændigt uhørt. Hvem havde regnet med dét? Derudover er der også kommet en masse ro til klubben samtidig med, at Barcelona har taget alle de negative overskrifter; Neymarketing-casen, Sandro Rossel, Messi-skattefusk, Slavehandel med mindre årige børn, transferkarantæne osv..
Men kunne I egentlig se Mourinho tilbage på Santiago Bernabeu, som Real Madrid manager?
- Brylle
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Inspektøren skrev: El luso, además, dejó abierta una puerta a un posible regreso al Madrid: "¿Si pudiera volver atrás volvería a fichar por el Madrid? Sin duda sí. Fue una experiencia como hombre y como entrenador que volvería a repetir sin pensármelo dos veces".
Kilde: www.marca.com/2014/09/19/futbol/futbol_i...ague/1411115716.html
Mourinho tilbage til Real Madrid på et tidspunkt? Tjaa, why not. Verdens bedste taktiker til verdens bedste klub. Det ville også være sundt for Florentino Perez at blive udfordret på direktionsgangene igen. Det kunne han i den grad godt trænge til.
Det er dog alt sammen snak indtil den dag, hvor Carlo ikke leverer varen, hvilken jeg mener han i den grad har gjort indtil videre. Copa del Rey og La decima i hans første sæson!? Det er fuldstændigt uhørt. Hvem havde regnet med dét? Derudover er der også kommet en masse ro til klubben samtidig med, at Barcelona har taget alle de negative overskrifter; Neymarketing-casen, Sandro Rossel, Messi-skattefusk, Slavehandel med mindre årige børn, transferkarantæne osv..
Men kunne I egentlig se Mourinho tilbage på Santiago Bernabeu, som Real Madrid manager?
Hvor er jeg dog glad for, at du stiller det spørgsmål ;-)
Svaret er - mener jeg - JA! og Nej!
Som du selv er inde på, så har han uomtvisteligt evnerne til, når det kommer til taktik osv., men der vil blive brug for at han selv ændrer sig og finder ud af, hvordan man skal agere i verdens mægtigste klub.
Man kan godt være ubestridt konge i små klubber som Chelsea og Inter - og JO, de er små i forhold til Real Madrid! - men når man kommer til en klub af Real Madrids størrelse, hvor det ikke kun handler om sportslig succes, men hvor man også skal forholde sig til en masse politiske agendaer, så skal man virkelig holde tungen lige i munden og sige de rigtige ting på de rigtige tidspunkter, for ellers risikerer man at blive kørt rundt i manegen, som han desværre blev udsat for til sidst.
Jeg er fortsat ikke i tvivl om, at José Mourinho var en gevinst for Real Madrid og at han med lidt større konduite kan blive det igen.
Allerførst er der dog lige en masse bølger, som skal lægge sig mellem ham og klubben og ikke mindst spansk presse og derfor bliver han ikke Ancelottis afløser, så meget er vist sikkert.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Men det virker altså ekstremt urealistisk. Alene af den grund, at Mourinho vil have lov til at være Mourinho - så jeg tror ikke at han orker en klub som Real Madrid;)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg kan godt lide, at det er spillerne og Real Madrid i centrum og ikke træneren.
Jeg synes bare typer, som Del Bosque og Ancelloti passer meget bedre til Real Madrid end sådan en som Mourinho.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg har det stadig sådan. Mourinho gjorde ikke noget andre trænere ikke har kunne gjort bedre.
Hvis jeg siger "Champions League" og/eller "ottendedelsfinaler"), så kan du vist selv gætte, hvor jeg vil hen af...
- Brylle
- Gæst
-
Så kan jeg passende nævne vores nuværende træner og huske på hans bedrift i første sæson.Jelle skrev:
Dios skrev: Jeg har det stadig sådan. Mourinho gjorde ikke noget andre trænere ikke har kunne gjort bedre.
Hvis jeg siger "Champions League" og/eller "ottendedelsfinaler"), så kan du vist selv gætte, hvor jeg vil hen af...
Skal vi nu ikke komme videre fra det overtroiske pjat med den ottendedelsfinale?