Om vores rivaler VII
11 år 8 måneder siden #5749
af M_linding
De må først købe spillere igen, fra januar 2016..
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
OldRonaldo skrev: Er der nogen der kan kaste lys over FC Barcelonas transfer karantæne? Hvor lang tid gælder den og er den trådt i kraft?
De må først købe spillere igen, fra januar 2016..
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
11 år 8 måneder siden #5750
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Nå, er Messi ved at snakke sig til en ny kontrakt igen?
Han har igen antydet, at han måske ikke bliver i Barcelona hele sin karriere (selv om han sandelig gerne selv vil).
Der er vel efterhånden ikke nogen, der længere tror på at han ender sin karriere i Barcelona. Jeg gør i hvert fald ikke. Om max 3 år tror jeg, at han er væk.
Han har igen antydet, at han måske ikke bliver i Barcelona hele sin karriere (selv om han sandelig gerne selv vil).
Der er vel efterhånden ikke nogen, der længere tror på at han ender sin karriere i Barcelona. Jeg gør i hvert fald ikke. Om max 3 år tror jeg, at han er væk.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Siempre Madrid.
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5751
af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Han har jo heller ikke været oppe på sit snit med tre forlængelser per år;D
Han skal da have sin årlige julegave. Vi er vel oppe på den 10ende nye kontrakt. Satme en vild agent den mand har.
Han skal da have sin årlige julegave. Vi er vel oppe på den 10ende nye kontrakt. Satme en vild agent den mand har.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved asp3200.
Emnet er blevet låst.
- Storken
- Gæst
-
11 år 8 måneder siden #5752
af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
... temmelig overraskende vælger Luis Suárez også sin egen selvbiografi til at afsløre, at han i sin sidste sæson som anfører for Ajax Amsterdam forsøgte at få klubbens ledere til at betale et andet hold for en sejr! Ajax var nummer to i rækken efter FC Twente forud for sidste runde. Det var med andre ord ikke nok for Amsterdam-klubben at vinde sin sidste kamp; Twente skulle også tabe i sit opgør mod NAC Breda. Anfører Suárez var sikker på, at man kunne få spillerne fra Breda til at levere en gigantisk overraskelse og slå førerholdet. Hvis de altså fik en pæn »bonus« udbetalt fra ledelsen i Ajax. Som han ivrigt præsenterede for sit forslag om matchfixing.
»Nej, nej, nej! Er du sindssyg, Luis? Sådan noget må du aldrig sige igen. Den slags bruger vi ikke i Holland«, lød svaret fra ledelsen til kaptajnen fra Uruguay. Der ifølge sin egen biografi stadig har svært ved at acceptere og forstå afvisningen. »De var alle sammen lidt for afslappede efter min smag«, som han udtrykker det. Efter i et indigneret tonefald at have fortalt om de »uopfindsomme« ledere i Ajax."
Uddraget stammer fra denne artikel:
politiken.dk/magasinet/feature/ECE245768...rtigere-end-hjernen/
Det er generelt foruroligende læsning. Suarez er i hvert fald ikke nået til fasen omkring selverkendelse...
»Nej, nej, nej! Er du sindssyg, Luis? Sådan noget må du aldrig sige igen. Den slags bruger vi ikke i Holland«, lød svaret fra ledelsen til kaptajnen fra Uruguay. Der ifølge sin egen biografi stadig har svært ved at acceptere og forstå afvisningen. »De var alle sammen lidt for afslappede efter min smag«, som han udtrykker det. Efter i et indigneret tonefald at have fortalt om de »uopfindsomme« ledere i Ajax."
Uddraget stammer fra denne artikel:
politiken.dk/magasinet/feature/ECE245768...rtigere-end-hjernen/
Det er generelt foruroligende læsning. Suarez er i hvert fald ikke nået til fasen omkring selverkendelse...
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5753
af Sahinovic
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Det er nok ikke så vigtigt, men jeg fik dog alligvel et smil på læben efter jeg så det.
Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
11 år 8 måneder siden #5754
af Siempre Madrid
Helt enig, det er herlige billeder og kan måske tage noget af snakken væk fra, at de ikke kan udstå hinanden.
Men aner man, at Cristiano hvisker: Kom igen næste år, Motherf*cker!
;-)
Sahinovic skrev: Det er nok ikke så vigtigt, men jeg fik dog alligvel et smil på læben efter jeg så det.
Helt enig, det er herlige billeder og kan måske tage noget af snakken væk fra, at de ikke kan udstå hinanden.
Men aner man, at Cristiano hvisker: Kom igen næste år, Motherf*cker!
;-)
Emnet er blevet låst.
- OldRonaldo
- Gæst
-
11 år 8 måneder siden #5755
af OldRonaldo
Besvaret af OldRonaldo på emne Om vores rivaler VII
Tak for svar.
Det vil da betyde, at Barca for alvor skal ud og være aktiv på transfermarkedet til den tid. Spillere som Xavi, Iniesta, Mascherano skal vel erstattes og det ved den sælgende klub vel også, som bevirker at prisen bliver skruet op. Men det kan løses med penge trods alt.
Det store problem er vel her og nu, hvis de løber ind i skader m.m. Denne transferkarantæne kan vel sætte Barca et år eller to bagefter Real må vi håbe.
Det vil da betyde, at Barca for alvor skal ud og være aktiv på transfermarkedet til den tid. Spillere som Xavi, Iniesta, Mascherano skal vel erstattes og det ved den sælgende klub vel også, som bevirker at prisen bliver skruet op. Men det kan løses med penge trods alt.
Det store problem er vel her og nu, hvis de løber ind i skader m.m. Denne transferkarantæne kan vel sætte Barca et år eller to bagefter Real må vi håbe.
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5756
af Kasillas
Det forstår jeg ikke en fis af?
Det er set adskillige gange at Real Madrid og Barcelona har betalt rivalernes modstandere for at vinde (bemærk: IKKE tabe). Man betaler ikke for at tabe, men VINDE. - Det er ikke hvad jeg (vi?) umiddelbart forstår ved begrebet "matchfixing"?
Er det Politikens journalist der bruger begrebet, eller har Suarez selv brugt begrebet i den forbindelse?
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Besvaret af Kasillas på emne Om vores rivaler VII
Storken skrev: ... Som han ivrigt præsenterede for sit forslag om matchfixing...
Det forstår jeg ikke en fis af?
Det er set adskillige gange at Real Madrid og Barcelona har betalt rivalernes modstandere for at vinde (bemærk: IKKE tabe). Man betaler ikke for at tabe, men VINDE. - Det er ikke hvad jeg (vi?) umiddelbart forstår ved begrebet "matchfixing"?
Er det Politikens journalist der bruger begrebet, eller har Suarez selv brugt begrebet i den forbindelse?
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
11 år 8 måneder siden #5757
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Lige præcis. Den med at betale det andet hold for at vinde er da kendt over hele verden? Og herhjemme helt ned i serie-rækkerne.
Det havde da været noget andet, hvis man ville betale Twente for at tabe ...
Det havde da været noget andet, hvis man ville betale Twente for at tabe ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5758
af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Det er jo bare til at motivere. Var det ikke noget med at Real eller Barca selv gjorde det i en ligakamp sidste sæson?
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5759
af nono
Besvaret af nono på emne Om vores rivaler VII
Ret opsigtsvækkende interview med Xabi Alonso hvor han formår både at forsmå Iker Casillas og Cristiano Ronaldo i sin plædering for Neuer som Balon D'or-vinder. Det slår mig umiddelbart som værende ret usympatisk og behagesygt:
www.goal.com/en/news/1785/fifa-ballon-do...lon-dor?ICID=HP_BN_2
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
11 år 8 måneder siden #5760
af Siempre Madrid
Jeg noterede mig også den med Iker Casillas, men i forhold til Cristiano Ronaldo synes jeg, at han stiller samme spørgsmål, som mange andre, nemlig om det kun er de personlige bedrifter, som tæller (så mener Xabi også at det bliver svært) eller om en VM-titel tæller højt, for så har han naturligvis chancen.
Det kan nu ikke brænde mig af, at han sidder i lederhosen og håber på en vinder i unterhosen ;-) Han skal være loyal mod sin nuværende arbejdsgiver og det ved man med sikkerhed, at det er Don Xabi altid.
nono skrev: Ret opsigtsvækkende interview med Xabi Alonso hvor han formår både at forsmå Iker Casillas og Cristiano Ronaldo i sin plædering for Neuer som Balon D'or-vinder. Det slår mig umiddelbart som værende ret usympatisk og behagesygt:
Jeg noterede mig også den med Iker Casillas, men i forhold til Cristiano Ronaldo synes jeg, at han stiller samme spørgsmål, som mange andre, nemlig om det kun er de personlige bedrifter, som tæller (så mener Xabi også at det bliver svært) eller om en VM-titel tæller højt, for så har han naturligvis chancen.
Det kan nu ikke brænde mig af, at han sidder i lederhosen og håber på en vinder i unterhosen ;-) Han skal være loyal mod sin nuværende arbejdsgiver og det ved man med sikkerhed, at det er Don Xabi altid.
Emnet er blevet låst.