Om vores rivaler VII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
JimmyBroe skrev:
Pelle skrev: City er igang med at udradere Newcastle fuldstændig. Det er bestemt ikke givet, at Barca går videre i CL. For pokker de spiller godt i dag, City!
Har du set City i Europa kontra City i Premier League de sidste 3-5 sæsoner? Der er en verden til forskel. De skuffer så fælt hver gang, og det er selvom de viser skræmmende styrke i ligaen. Det var tilfældet for to år siden, sidste år. Det kan vel dårlig siges om i år, de har slet ikke været lige så overbevisende som tidligere. At de vinder sikkert over Newcastle giver jeg ikke meget for.
Vi får at se. De har det bare med ikke at ville fodbold når de møder Barca.
Jeg ville på ingen måde blive overrasket, hvis Barcelona vinder komfortabelt i morgen, men jeg håber i høj grad, at der er spænding om resultatet til returkampen, for det vil ikke gøre noget at give Barcelona en hård kamp i ugen op til El Clásico.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
madrid2000 skrev: Godt Barcelona tabte.
1. Alba skaber sig som et lille barn, når han ikke får sin vilje. Han er ikke køn, at kigge på.
Som Ronaldo. Sørgeligt at voksne mennesker skal opføre sig på den måde.
- Raúl 7
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
Pelle skrev: City er igang med at udradere Newcastle fuldstændig. Det er bestemt ikke givet, at Barca går videre i CL. For pokker de spiller godt i dag, City!
Har du set City i Europa kontra City i Premier League de sidste 3-5 sæsoner? Der er en verden til forskel. De skuffer så fælt hver gang, og det er selvom de viser skræmmende styrke i ligaen. Det var tilfældet for to år siden, sidste år. Det kan vel dårlig siges om i år, de har slet ikke været lige så overbevisende som tidligere. At de vinder sikkert over Newcastle giver jeg ikke meget for.
Sandt.
Men hvis City nu for en gangs skyld mod Barca ikke begik straffespark eller lavede andre dumheder i forsvaret, og måske endda kom foran i morgen, så kan de godt blive to spændende opgør. Barca er favorit, men ligesom City er de heller ikke hvad de har været.
Raúl 7 skrev:
JimmyBroe skrev:
Sandt.
Men hvis City nu for en gangs skyld mod Barca ikke begik straffespark eller lavede andre dumheder i forsvaret, og måske endda kom foran i morgen, så kan de godt blive to spændende opgør. Barca er favorit, men ligesom City er de heller ikke hvad de har været.
Helt sikkert, absolut:)
Jeg håber da også at City viser det niveau, som jeg ved de har. Men det kræver at de tager noget mere styring over kampen.
Jeg er her stadig XOXO
Det kræver dog at City spiller på omstillinger, hvilket jeg tror de vil få svært ved.
Der hvor jeg ser den største mulighed er dog i Citys angreb. Både Silva, Nasri, Dzeko og Agüero er virkelig godt kørende for tiden, de må simpelthen bringe Barcas noget skrantende forsvar ud af balance.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Det ligger desværre ikke til City IKKE at spille boldbesiddende fodbold. Men hvis de laver samme stunt som Malaga, og lader Barca komme over kanterne og tvinge dem til indlæg, så vil Barca ikke have en chance uanset hvilke to centerforsvarer City stiller med.
Det kræver dog at City spiller på omstillinger, hvilket jeg tror de vil få svært ved.
Der hvor jeg ser den største mulighed er dog i Citys angreb. Både Silva, Nasri, Dzeko og Agüero er virkelig godt kørende for tiden, de må simpelthen bringe Barcas noget skrantende forsvar ud af balance.
Hvorfor?
BBB skrev:
Pelle skrev: Det ligger desværre ikke til City IKKE at spille boldbesiddende fodbold. Men hvis de laver samme stunt som Malaga, og lader Barca komme over kanterne og tvinge dem til indlæg, så vil Barca ikke have en chance uanset hvilke to centerforsvarer City stiller med.
Hvorfor?
For at praktisere den slags bold, som Malaga gjorde med succes, kræves det, at City stiller sig tilbage på banen og er afventende. De kan ikke komme for fulde drøn og angribe Barcas mål og samtidig have 9 mand spurtende hjem, når der skal forsvares. Slet ikke når Barca i øjeblikket praktiserer omstillinger, som de gør.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Fondo_Sur skrev: City må lære at parkere bussen og slå til, når man skal. Sværere er det ikke at slå Barca i år. De har i hvertfald ikke formået at score mod defensivt indstillede Malaga (0-1), Celta Vigo (0-1), Real Sociedad (1-0) og Getafe (0-0). Der er muligvis også andre eksempler.
Så let er det ikke hver gang - husk på barca har sprællet atletico op flere gange denne sæson. Atletico som nok er et af de bedste hold i verden til at stå 11 mand i forsvaret....
Det kræver også held, man må håbe musen, diveren og vampyren (messi,neymar og suarez) er uskarpe idag - så har city helt klart en chance
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
- Madridistao
- Junior bruger
-
Daniel skrev: City er på hjemmebane. De skal bare ud over stepperne. Det ville være for dumt at stå lavt på hjemmebane og blot tage i mod Barcelonas gentagende angreb. Den taktik kan man spekulere i, når det omvendte opgør skal spilles.
Når man skal praktisere den slags fodbold, som City højst sandsynligt skal slå Barca ud med, er det ikke nødvendigt at skulle ud over stepperne. De kan sagtens pakke sig og stå kompakt, og så vente på de 1-2 kontramuligheder og 2-3 dødbolde, som de givetvis får i hver halvleg. Det absolut vigtigste er at holde buret rent på hjemmebane. 0-0 er glimrende for City, da de som sagt kun skal bruge en enkelt dødbold på Camp Nou for at vende op og ned på hele situationen.
Med Fernando, der er væsentligt stærkere/mere engageret defensivt end den karantæneramte Yaya, må man gå ud fra at City vil ty til den slagplan.
Kom så City!
Raúl 7 skrev:
JimmyBroe skrev:
Sandt.
Ret beset var det faktisk også kun et frispark som Demichelis begik.
Derudover er der en ikke helt uvæsentlig forskel på disse, og så sidste års opgør, nemlig at Agüero er med for City.