Om vores rivaler VII
- Brylle
- Gæst
-
Inspektøren skrev: Lad være med at forbinde så lækker en sild, som Jessica Alba med så usympatisk et svin, som Jordi ''rotte'' Alba.
Det var mere en reference til, at han er lidt af en tøs.
Fcbarcelona.dk -> Kamp-tråden -> Barca - Malaga
Fantastisk sted at opholde sig lige nu :-D
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg var meget imponeret over gæsternes spil. Både deres kombinationer og forståelse for hinandens løbebaner, men også deres defensiv, som reelt holdt Barca væk fra alt. En sejr i morgen er så vanvittig vigtigt, og dette kan være weekenden, der i sidste ende betyder, at vi vinder mesterskabet i maj.
Realex skrev: Jeg kan godt lide, at der er ikke er én eneste herinde, der turde skrive noget før kampen var definitivt slut! :D
Jeg var meget imponeret over gæsternes spil. Både deres kombinationer og forståelse for hinandens løbebaner, men også deres defensiv, som reelt holdt Barca væk fra alt. En sejr i morgen er så vanvittig vigtigt, og dette kan være weekenden, der i sidste ende betyder, at vi vinder mesterskabet i maj.
Og så er det altid dommerens skyld, når Barca taber. Det er faktisk utroligt! Intet ord om, at spillerne leverede en jammerlig indsats og ikke have en reel chance i kampen ud over et forsøg i første halvleg, som blev reddet på stregen. Manglende indsigt skal man lede længe efter, der er vi da trods alt dygtige nok til at svine holdet og ikke alle omgivelserne! ;-)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
1. Alba skaber sig som et lille barn, når han ikke får sin vilje. Han er ikke køn, at kigge på.
2. Neymar er fryd at kigge på. Når han er på toppen ligner det fifa. Jeg gad godt have ham på holdet istedet for Bale.
TAKKKKKKK....
Så gælder det bare focus imorgen og sejr.
4 point foran, vil være såååå vigtige..
Tag jer sammen og vind med stil. Kom nu.
Pelle skrev: Er der nogle, der følger Wolfsburg for tiden? De har altså en gut - Bas Dost - som scorer i det ene opgør efter det andet. Han ser enormt interessant ud!
Tonser typen passer ikke til Madrid ;). Manden har ingen teknik og minder om gode gamle jan koller
Pelle skrev: City er igang med at udradere Newcastle fuldstændig. Det er bestemt ikke givet, at Barca går videre i CL. For pokker de spiller godt i dag, City!
Har du set City i Europa kontra City i Premier League de sidste 3-5 sæsoner? Der er en verden til forskel. De skuffer så fælt hver gang, og det er selvom de viser skræmmende styrke i ligaen. Det var tilfældet for to år siden, sidste år. Det kan vel dårlig siges om i år, de har slet ikke været lige så overbevisende som tidligere. At de vinder sikkert over Newcastle giver jeg ikke meget for.
Vi får at se. De har det bare med ikke at ville fodbold når de møder Barca.
Jeg er her stadig XOXO