Om vores rivaler VII

11 år 5 måneder siden #6157 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Hvis bare.................................................
Mino Raiola: "Ibrahimovic se quiso vengar del 'filósofo' fichando por el Real Madrid"
www.marca.com/2015/02/21/futbol/equipos/...drid/1424520807.html

Hvis I har læst "Jeg er Zlatan", så siger Zlatan også, at hvis Barcelona ville af med ham, så ville han kun skifte til Real Madrid, for at hævne sig, som Raiola også siger. Men han endte med at tage til Milan, som bekendt og Barcelona tabte en masse penge på Zlatan.

El Clasico med Mourinho på vores bænk og Guardiola på Barcas bænk var nogle meget dramatisk opgør. Så forestil jer lige, hvis Zlatan endte med at skifte til os. Det ville gøre opgørene meget mere fjendske og dramatiske, taget alle historierne om forholdet mellem Guardiola, Zlatan og Mourinho i betragtning.

Om vi var blevet bedre end Barcelona i 10/11 sæsonen med Zlatan, er svært at sige. Men vores hold ville i hvert fald være blevet bedre hvis man hentede Zlatan og solgte enten Higuain eller Benzema. Det er jeg sten sikkert på. Er der en ting, som Mourinho er god til, så er det at håndtere store personligheder, hvorfor det ikke ville være et problem at have både Zlatan og CR7 på holdkortet.

Det var eller mit indtryk, at Mourinho ikke kunne håndtere de store personligheder i Real Madrid, og at dette var med til at fremskynde hans jobskifte.

Jeg husker det som om, at Ramos, Benzema, Casillas og Ronaldo lavede en slags alliance imod Mourinho, og at denne i øvrigt stadig er fundamentet for deres gode indbyrdes respekt i dag....(?)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #6158 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Hold kæft hvor er Jessica Alba usympatisk... Idioten skal selvfølgelig sparke til Malaga spilleren, der ligger i græsset. Derudover har spasseren brugt 50% af kampen på at stå foran dommeren og skrige ham i ansigtet.. At han først får det gule kort efter 91 minutter forstår jeg simpelthen ikke. Den lort er simpelthen så usympatisk..

Så kom jeg lige ud med mit udbrud. Jeg håber, at Malaga lige holder de sidste par minutter, for de har arbejdet meget hårdt for det!
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6159 af Macon
Besvaret af Macon på emne Om vores rivaler VII
Sådan Malagaaaaaaaaaaaaaa
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6160 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
JA TAK MALAGA !! Så lækkert! Og mon ikke Barca-fans lige kom en smule ned på jorden igen, de havde jo ikke en redelig chance i kampen. Fantastisk taktisk oplæg af Malaga, som fik lukket ned for trioen i front. Både Suarez og Alba er nogle usympatiske møgunger!

Det her er et fantastisk resultat!!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6161 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Malaga óle óle! :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #6162 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Tak for gaven, Malaga!

HAHAHA YEEEEEEEEEEEEEEEEES!

Nu ser tingene pludselig lyse ud. Efter i morgen er vi forhåbentlig 4 point foran!
Emnet er blevet låst.
  • Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #6163 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Om vores rivaler VII
Altid en Dejlig dag når kataloniens stolthed taber.
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6164 af HugoSanchez
Besvaret af HugoSanchez på emne Om vores rivaler VII
MALAGAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Ja da!!!!

Og så fuld fokus i morgen, Real Madrid!
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6165 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII
VIGTIGT!
Nu skal afstanden på 4 point holdes indtil El Clasico. En sejr på Camp Nou vil betyde at man er ekstrem tæt på mesterskabet.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #6166 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Lad være med at forbinde så lækker en sild, som Jessica Alba med så usympatisk et svin, som Jordi ''rotte'' Alba.
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6167 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

Raul7-2880 skrev: VIGTIGT!
Nu skal afstanden på 4 point holdes indtil El Clasico. En sejr på Camp Nou vil betyde at man er ekstrem tæt på mesterskabet.

Hvis vi har 4 point, når vi møder Barca og samtidig vinder den kamp, så er mesterskabet sikret. Det kan der slet ikke herske tvivl om.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6168 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Man må rose Malaga. Taktisk klog kamp og fortjent sejr. Barcelona er ikke en skræmmende størrelse. Langt fra.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum