Om vores rivaler VII
Fondo_Sur skrev:
BBB skrev:
M_linding skrev: Måske har Suarez aldrig været i formkrise i Barcelona - Han kom bare til en liga med bedre forsvarsspil:-)
Godt for ham at han er tilbage i England, så han igen kan være målkonge...
Aguero blev også bedre, da han kom til de engelske forhold. Han udtalte i den sammenhæng, at de spanske forsvarere er bedre. Når man ser på Kompany, så kan man kun være enig.
Ved ikke om du er ironisk eller ej, men håber inderligt at barca udraderer City, så alle i europa og specielt den almene danske Premier League seer kan se, at de egenligt ikke kan spille bold i det engelske.
Jeg er ikke ironisk. Jeg er som dig, men Aguero vil det anderledes.
Nå, Barca er videre. Fair nok.
"Maybe they hate me because I'm too good."
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Red.; Det er sgu da ironisk/paradoksalt, hvordan barca-fans kan blive ved med at kalde Ronaldo for Penaldo og fremhæve hans målstatistikker som værende et produkt af nemme straffespark, når nu Messi ikke er SÅ god til dem selv...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: brændte messi lige et strafffe???
Kan du huske ham score på et? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Fondo_Sur skrev: Penaldo vs. Messi debatten starter NU
Dem der giver Ronaldo øgenavne er enten:
1. Under 18 år, og ramt af den catalanske propaganda.
2. Har absolut ingen forstand på fodbold.
3. Fanget i det homoseksuelle skab, og ved ikke hvad man skal gøre med sin egen usikkerhed.
Penaldo er dog så dumt et øgenavn, at det faktisk er ligegyldigt. Måske vi burde begynde at bruge det, for at hylde verdens bedste straffesparksskytte?:)
Dios skrev:
Det efterfølgende hovedstød var da endnu mere grinagtigt ;)
Hvis Real Madrid skal slippe €100 millioner for ham, foretrækker jeg klart, at man i stedet går efter en Kevin De Bruyne i Wolfsburg, der har været Bundesligaens bedste i 2015, og som sikkert kan hentes for under halvdelen af Pogbas pris. Jeg regner med, at Khedira og Illarra forlader kongeklubben til sommer, så man skal vel ud at hente en ny central midtbanespiller, og jeg har altså et godt øje til De Bruyne. Man kunne selvfølgelig også forfremme en akademispiller eller bruge enten Casemiro eller José Rodríguez, når de returnerer efter denne sæson.
Chamartin skrev:
Dios skrev:
Det efterfølgende hovedstød var da endnu mere grinagtigt ;)
Han har heller ikke fysikken til at hoppe op til en bold hele 1,57m over jorden.
Mølbat skrev: Jeg så Juve-Dortmund kampen med henblik på at se Pogba an, og jeg er på ingen måde imponeret. Snakken på diverse debatfora går på, at han skulle være verdens største talent, men i dag havde han væsentlig flere fejlaktioner end succesfulde. Man kan selvfølgelig ikke bedømme manden ud fra 1 kamp alene, men måske er hypen omkring ham bare større, fordi han spiller i en noget ringere liga end mange andre store talenter.
Hvis Real Madrid skal slippe €100 millioner for ham, foretrækker jeg klart, at man i stedet går efter en Kevin De Bruyne i Wolfsburg, der har været Bundesligaens bedste i 2015, og som sikkert kan hentes for under halvdelen af Pogbas pris. Jeg regner med, at Khedira og Illarra forlader kongeklubben til sommer, så man skal vel ud at hente en ny central midtbanespiller, og jeg har altså et godt øje til De Bruyne. Man kunne selvfølgelig også forfremme en akademispiller eller bruge enten Casemiro eller José Rodríguez, når de returnerer efter denne sæson.
Jeg så også den kamp for at holde øje med Reus og Pogba. Jeg ved ikke hvordan Pogba spiller i den italienske liga, men han har endnu ikke imponeret mig når jeg har set ham spille. Det skal så lige siges, at det kun er i Cl og de største opgør i Italien, men imponeret er jeg altså ikke!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
M_linding skrev:
Fondo_Sur skrev: Penaldo vs. Messi debatten starter NU
Dem der giver Ronaldo øgenavne er enten:
1. Under 18 år, og ramt af den catalanske propaganda.
2. Har absolut ingen forstand på fodbold.
3. Fanget i det homoseksuelle skab, og ved ikke hvad man skal gøre med sin egen usikkerhed.
Penaldo er dog så dumt et øgenavn, at det faktisk er ligegyldigt. Måske vi burde begynde at bruge det, for at hylde verdens bedste straffesparksskytte?:)
Jeg beundrer ham virkelig også for at putte den ind hver eneste gang (der har virkeligt været få svipsere). Bruger egenligt øgenavnet ironisk, da jeg aldrig har forstået kritikken af en spiller som man kan stole på fra 11-meteren.