Om vores rivaler VII

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #6205 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om vores rivaler VII
Werge og Mølby mener at Barca er bedre defensivt end nogensinde. Det er vist ikke meget La Liga de får set.
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6206 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Jeg får lyst til at kopiere, fra mit eget indlæg fra tidligere:)

Det virker desværre tit som om, at nogle af disse engelske hold har for stor respekt for hold som Barcelona. Måske fordi hele deres verden drejer sig om deres egen liga, og det primære kendskab de har til Barcelona er mediernes hype(?) Især ift. Messi synes jeg at der er en skræmmende forskel på den "frygt" som mange hold i CL spiller med, kontra i Spanien hvor selv relativt ukendte forsvarsspillere går mere uimponerede til opgaven (måske fordi de er vant til at møde Ronaldo og Messi ca. to gange om året, og derfor har et mere nuanceret billede af deres styrker og svagheder?) Sidste år virkede City underdanige fra kampens start, og sådan vinder man i hvert fald ikke.

Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6207 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Det siger fandeme også en del og de engelske tilstande i denne tid - der er bare ingen kvalitet. Chelsea er det eneste konkurrencedygtige hold!
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6208 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Jeg får lyst til at kopiere, fra mit eget indlæg fra tidligere:)

Det virker desværre tit som om, at nogle af disse engelske hold har for stor respekt for hold som Barcelona. Måske fordi hele deres verden drejer sig om deres egen liga, og det primære kendskab de har til Barcelona er mediernes hype(?) Især ift. Messi synes jeg at der er en skræmmende forskel på den "frygt" som mange hold i CL spiller med, kontra i Spanien hvor selv relativt ukendte forsvarsspillere går mere uimponerede til opgaven (måske fordi de er vant til at møde Ronaldo og Messi ca. to gange om året, og derfor har et mere nuanceret billede af deres styrker og svagheder?) Sidste år virkede City underdanige fra kampens start, og sådan vinder man i hvert fald ikke.

Premier League er underholdende, men underholdning er ikke lig med kvalitet. Jeg tror ikke på at det har noget med respekt at gøre, de er bare ikke bedre, og specielt ikke når Messi sprudler så meget som han gør idag.

Jeg høre tit - ''Jamen der er flere gode hold i Premier League end i La Liga, hmm nej de er bare lige elendige i Premier League''.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, Dios, ZizouMo, Macon, andreashn
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6209 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev:

M_linding skrev: Jeg får lyst til at kopiere, fra mit eget indlæg fra tidligere:)

Premier League er underholdende, men underholdning er ikke lig med kvalitet. Jeg tror ikke på at det har noget med respekt at gøre, de er bare ikke bedre, og specielt ikke når Messi sprudler så meget som han gør idag.

Jeg høre tit - ''Jamen der er flere gode hold i Premier League end i La Liga, hmm nej de er bare lige elendige i Premier League''.

Måske har Suarez aldrig været i formkrise i Barcelona - Han kom bare til en liga med bedre forsvarsspil:-)

Godt for ham at han er tilbage i England, så han igen kan være målkonge...
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #6210 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
$hitty skal være glade for, at de ikke trak os i lodtrækningen. Vi ville kunne gøre langt mere ondt på dem end Barcelona har gjort.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #6211 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Morata har i øvrigt lavet en base i Torino mod Dortmund. Tror I han bliver købt tilbage?
Man skulle måske også holde en smule øje med Pogba i anden halvleg. Nu spiller han i Champions League og møder hårdere modstand end hvad han er vant til i Italien. Han er jo eftersigende 100 mio. euro værd og rygterne går på, at vi henter ham til sommer :).
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6212 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Morata har i øvrigt lavet en base i Torino mod Dortmund. Tror I han bliver købt tilbage?
Man skulle måske også holde en smule øje med Pogba i anden halvleg. Nu spiller han i Champions League og møder hårdere modstand end hvad han er vant til i Italien. Han er jo eftersigende 100 mio. euro værd og rygterne går på, at vi henter ham til sommer :).

Jeg nægter at tro på, at Real Madrid vil ofre 30 millioner € på noget, der hedder Morata........undskyld mig, min manglende respekt, men jeg tror at man går efter noget helt andet og hvorfor skulle Morata også vende tilbage til en bænkeplads?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, andreashn
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6213 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII
Nogen som ved hvad Pellegrini havde tænkt sig?
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6214 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Måske har Suarez aldrig været i formkrise i Barcelona - Han kom bare til en liga med bedre forsvarsspil:-)

Aguero blev også bedre, da han kom til de engelske forhold. Han udtalte i den sammenhæng, at de spanske forsvarere er bedre. Når man ser på Kompany, så kan man kun være enig.

Morata har i øvrigt lavet en base i Torino mod Dortmund. Tror I han bliver købt tilbage?

Vi må håbe, at tyskerne ikke jævner den med jorden.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6215 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

M_linding skrev: Måske har Suarez aldrig været i formkrise i Barcelona - Han kom bare til en liga med bedre forsvarsspil:-)

Aguero blev også bedre, da han kom til de engelske forhold. Han udtalte i den sammenhæng, at de spanske forsvarere er bedre. Når man ser på Kompany, så kan man kun være enig.

Ved ikke om du er ironisk eller ej, men håber inderligt at barca udraderer City, så alle i europa og specielt den almene danske Premier League seer kan se, at de egenligt ikke kan spille bold i det engelske.
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6216 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Fondo_Sur skrev: Nogen som ved hvad Pellegrini havde tænkt sig?

Det ved han givetvist ikke en gang selv!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum