Om vores rivaler VII

11 år 3 måneder siden #6241 af ugologic
Besvaret af ugologic på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Er han i gang igen, den gode Suarez!?

Er det her ekstrabladet?
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6242 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Til dem som mener at Suarez prøvede på at bide Demichelis, eller prøver på at skabe en latterlig situation som overhovedet ikke var der til at starte med, kan i ikke trykke på en funktion så kun dem der er oprettet som brugere her inde kan se det, fordi det er ved at blive rigtig pinligt.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6243 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev: Til dem som mener at Suarez prøvede på at bide Demichelis, eller prøver på at skabe en latterlig situation som overhovedet ikke var der til at starte med, kan i ikke trykke på en funktion så kun dem der er oprettet som brugere her inde kan se det, fordi det er ved at blive rigtig pinligt.

Lidt dramatisk, er du ikke?;)

I dag florerer der en video hvor en spiller med en (tidligere?) trang til at bide, laver en bemærkelsesværdig bevægelse med hovedet. I morgen er det glemt igen.

Ingen kom til skade.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6244 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Hold kæft, hvor jeg bare morer mig utrolig meget over nogle af de spanske aviser og danske fodboldebatører, når de vælger at fremhæve Messis brændte staffespark. Ja, Messi er ikke den skarpeste på straffe, da han blandt andet ikke sparker hårdt og ofte placerer den i målmandshøjde, MEN, jeg husker kun to brændte staffe af Messi som har haft store konsekvenser for et trofæ og det var mod Chelsea i semi-finalen 11/12 og mod Sevilla i overtiden, hvor han kunne ha' gjort det til 1-0 og på denne måde få barberet noget af det forespring som vi fik i den sæson (11/12), ned.

Ronaldo er en fremragende straffesparksskytte, der ofte er meget meget sikker, MEN! Han har brændt langt flere VIGTIGE straffespark i meget AFGØRENDE KAMPE.

Lad os starte fra en enden af. Han brænder mod Barcelona i semi-finalen 07/08 i det første opgør, de ender dog med at trække det længste strå efter Scholes fremragende mål i returen, der lige præcis er nok til at gå videre. Så brænder Ronaldo også et vanvittigt vigtigt straffespark mod Chelsea i FINALEN i Moskva, som takket være Terrys sjove glide stunt ikke ender med skurke rollen, alligevel. Så brænder Ronaldo også et vanvittigt vigtigt straffespark mod Bayern München i den værste nedtur, som i den grad skuffede the Special One, José Mourinho, som heller ikke kunne forstå hvad fanden der skete.

Hvis Barcelona ikke går videre mod $hitty, så er det ikke fordi, at Messi brændte det straffespark i går, men derimod fordi de vi utrolig ringe i de mange muligheder som let kunne endt med en 5/6-1 sejr til Barcelona. Og det sjoveste ved det hele, er at Barcelona er langt fra at være favoritter til Champions League og de er "kun" i 1/8 finalen. Hvis det var i semi-finalen, så kunne jeg bedre forstå, at der ville være en masse omtale. Men jeg tror slet ikke, at de snakker om trofæet med de store ører i det nord-østlige Spanien.

Og så behøver jeg vel ikke minde jer om, hvem der var med til at sikre Argentina en plads i verdens største fodboldkamp. Messis mål i straffesparkskonkurrencen mod Holland var i den grad med til skabe ro til de andre spillere, da han var deres første skytte, og han og Argentina endte som bekendt med at spille VM-finalen, modsat en egocentrerede narcissist fra Portugal. Ronaldo ville jo hellere være nr. 5 i rækken af spillere til at tage straffe i semi-finalen i EM 2012 mod Spanien, så han kunne fremstilles som helten der førte Portugal til EM-finalen i stedet for at vise cojones og være den anfører han er og så tage det første straffespark. Men det sjoveste ved det hele, var så, at han ikke en gang nåde at tage sit straffe.
Argentina tabte kampen, ja, men bare det at nå til finalen er en kæmpe bedrift i sig selv. Så mens Messi har brændt en del straffespark, særligt på det sidste, så har Ronaldo brændt flere, når det virkelig har gjaldt.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6245 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII
Havde Suarez været min hund var han allerede blevet aflivet ved 1. bid. Men de her billeder viser tydeligt at han desværre ikke bider Demichelis. Kunne nu have været morsomt hvis han havde fået en ny sag på nakken...

Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6246 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

Sahinovic skrev: Til dem som mener at Suarez prøvede på at bide Demichelis, eller prøver på at skabe en latterlig situation som overhovedet ikke var der til at starte med, kan i ikke trykke på en funktion så kun dem der er oprettet som brugere her inde kan se det, fordi det er ved at blive rigtig pinligt.

I dag florerer der en video hvor en spiller med en (tidligere?) trang til at bide, laver en bemærkelsesværdig bevægelse med hovedet. I morgen er det glemt igen.

Ingen kom til skade.

Ja Demichelis vifter en arm i hovedet på ham, at det så kan føre til en bemærkelsesværdig bevægelse med hovedet er mig også en gåde.

PS. Hvis du vil se rigtig drama så se lidt længere op, et langt indlæg om et brændt straffespark (-;

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6247 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev:

M_linding skrev:

Ingen kom til skade.

Ja Demichelis vifter en arm i hovedet på ham, at det så kan føre til en bemærkelsesværdig bevægelse med hovedet er mig også en gåde.

Hvis du vil se rigtig drama så se lidt længere op, et langt indlæg om et brændt straffespark (-;

Du forstår min pointe ikke?;) Netop fordi Suarez måske ville blive irriteret over at få stukket en hånd i næsen, kigger man da lige på klippet af situationen...

Det indlæg du henviser til, er så "dramatisk" at jeg ikke kunne komme forbi de første to linier. Det var lidt for "dramatisk" til mig;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6248 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Fantastisk CL aften vi har gang i. Arsenal igang med at blive sendt ud og Leverkusen spiller sindssygt sprudlende fodbold og har lige bragt sig foran mod Atletico. Lækkerier! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6249 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om vores rivaler VII
Jeg håber Ancelotti ser med iaften. Leverkusen er godt igang med at slå Atletico med deres egne midler, hårdt duelspil og masser af mandsmod og hjerte.

Det er fremragende at se.

DC19
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6250 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Leverkusen vinder seriøst ALLE andenbolde. Det er vildt. Atlético ser rigtig trætte ud og blev samtidig ramt af to skader i 1. Halvleg. Hvor jeg da håber Sevilla klipper dem over i weekenden!

EDIT: Og både Tiago og Godin ude til returoogøret. Leverkusen har bestemt muligheder, kom nu med den 2-0!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Pelle.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6251 af Inspektøren
Hold kæft, hvor er Premier League bare en stor joke. Jeg håber virkelig at folk endelig har fattet, at den liga altid bare har været opreklameret for noget den slet ikke er. Arsenal og Shitty udstillet i egen hule. Chelsea med kæmpe problemer i Paris, men en fantastisk spillende Courtois redder dem.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6252 af Inspektøren

Pelle skrev: Leverkusen vinder seriøst ALLE andenbolde. Det er vildt. Atlético ser rigtig trætte ud og blev samtidig ramt af to skader i 1. Halvleg. Hvor jeg da håber Sevilla klipper dem over i weekenden!

EDIT: Og både Tiago og Godin ude til returoogøret. Leverkusen har bestemt muligheder, kom nu med den 2-0!

En ting er at spille godt, hjemme mod Atletico. En anden ting er at gøre det godt imod dem på Vicente Calderon, med et helt stadion imod sig. Jeg går stadig med Atletico.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum