Om vores rivaler VII

11 år 5 måneder siden #6253 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Hold kæft, hvor er Premier League bare en stor joke. Jeg håber virkelig at folk endelig har fattet, at den liga altid bare har været opreklameret for noget den slet ikke er. Arsenal og Shitty udstillet i egen hule. Chelsea med kæmpe problemer i Paris, men en fantastisk spillende Courtois redder dem.

Hvorfor er ligaen en joke? Opreklameret for hvad da?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6254 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:

Pelle skrev: Leverkusen vinder seriøst ALLE andenbolde. Det er vildt. Atlético ser rigtig trætte ud og blev samtidig ramt af to skader i 1. Halvleg. Hvor jeg da håber Sevilla klipper dem over i weekenden!

EDIT: Og både Tiago og Godin ude til returoogøret. Leverkusen har bestemt muligheder, kom nu med den 2-0!

En ting er at spille godt, hjemme mod Atletico. En anden ting er at gøre det godt imod dem på Vicente Calderon, med et helt stadion imod sig. Jeg går stadig med Atletico.

Måske. Men den måde Leverkusen gik ind til den her kamp i aften, har vi ikke gjort i to sæsoner. De gav alt, gik ind i alle nærkampe, lavede de frispark der skulle til, forsøgte sig via kanterne, forsøgte at spille sig igennem midten, forsøgte med skud udefra.

Selvfølgelig er Atletico favoritter til at gå videre, men man bliver simpelthen nødt til at have respekt for den kamp, som Leverkusen lige har leveret. At de så ovenikøbet spiller yderst seværdigt fodbold, gør det ikke mindre interessant.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6255 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Umiddelbart er dette holdene, som vi kan møde i kvartfinalen:

Bayeren
Atletico Madrid (Tror stadig på dem)
Chelsea
Barcelona
Juventus
Monaco
Porto

Ville være lækkert - evt - at trække Porto eller Monaco og dermed opnå femte semifinale på stribe!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6256 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Jeg vil faktisk bare gerne undgå Chelsea!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6257 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev: Umiddelbart er dette holdene, som vi kan møde i kvartfinalen:

Bayeren
Chelsea
Barcelona
Juventus
Monaco
Porto

Ville være lækkert - evt - at trække Porto eller Monaco og dermed opnå femte semifinale på stribe!

Det er da ret gode modstandere?? Både Monaco, Porto, Juve og Leverkusen er da hold fra anden række og nogle vi burde, nemt, kunne slå!
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6258 af Dios
Hvis jeg skal være ærlig, så er der kun 2 hold jeg som sådan frygter. Chelsea og Atlético! 2 hold som ikke spiller for at underholde, men for at vinde. Begge mandskaber er bedst som underdogs, hvor de kan stille sig kompakt og slå til på omstillingerne.

Bayern og Barca er modstandere vi har det nemmere imod. Hold der vil frem, og på den måde vil der altid være plads at spille på. Ikke at det bliver nemme kampe overhovedet, men jeg spår os til at have en større chance imod de 2 mandskaber end de 2 første.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn, ElMadrid
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6259 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke har set mere end en håndfuld kampe med Chelsea denne sæson, hvorfor min konklusion vedrørende et eventuelt møde med London-klubben nok vil fremkalde hovedrysten ved visse brugere: Jeg finder dem overhovedet ikke skræmmende!

Det eneste hold jeg frygter, er Atletico Madrid. Og det er udelukkende fordi bysbørnene har momentum mod os. Jeg er ret fortrøstningsfuld.... måske en smule arrogant?

Modric er på vej tilbage og det samme er Real Madrid. Det er selvfølgelig fodbold; bolden er rund, der er 22 spillere på banen og alt det der pladder, men rammer vi bare nogenlunde vores niveau fra efteråret, så er der ganske enkelt ikke nogen, der kan hamle op med den gruppe spillere Ancelotti råder over..... jo, Atletico Madrid.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #6260 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Så fik Chelsea også en bedre sponsoraftale på plads end vores.
www.bold.dk/nyt/chelsea-indgaar-guldrandet-sponsoraftale

400 mio. årligt. Fuldstændigt vanvittigt. Vi har en lang større fanbase end Chelsea og dermed et større marked for en sponsor til at afsætte sine produkter og alligevel kan vi ikke få en bedre sponsoraftale.
Perez' aftaler med Fly Emirates og IPIC har for alvor vist sig at være utrolig dårlig købmandskab. Han har ellers være utrolig god til at presse citronen fuld ud, når der skulle sælges spillere, særligt på det seneste med Özil og De Maria.
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6261 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Så fik Chelsea også en bedre sponsoraftale på plads end vores.

400 mio. årligt. Fuldstændigt vanvittigt. Vi har en lang større fanbase end Chelsea og dermed et større marked for en sponsor til at afsætte sine produkter og alligevel kan vi ikke få en bedre sponsoraftale.
Perez' aftaler med Fly Emirates og IPIC har for alvor vist sig at være utrolig dårlig købmandskab. Han har ellers være utrolig god til at presse citronen fuld ud, når der skulle sælges spillere, særligt på det seneste med Özil og De Maria.

Af hvad jeg forstår har både Chelsea og United gevet alle rettighederne, altså tjener de ikke noget ved siden af pr solgt trøje.
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #6262 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Så fik Chelsea også en bedre sponsoraftale på plads end vores.

Du glemmer vist, at eksponeringen er noget større i den liga, som Chelsea spiller i end den liga, som vi spiller i. Dermed opererer Chelsea også i et langt større marked end vores. Det fortæller TV-pengene vist også meget godt.
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6263 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII

Petroleum skrev:

Real Madrid skrev: Umiddelbart er dette holdene, som vi kan møde i kvartfinalen:

Bayeren
Chelsea
Barcelona
Juventus
Monaco
Porto

Det er da ret gode modstandere?? Både Monaco, Porto, Juve og Leverkusen er da hold fra anden række og nogle vi burde, nemt, kunne slå!

Hvis man ser fodbold ofte, og har gjort det i nogle år, vil man kunne opdage, at Monaco spiller taktisk perfekt. De kunne sagtens gå hen og nå en semifinaleplads, så den er bestemt ikke "gratis". Hvis vi overhovedet skal gøre os håb om at vinde La Undecima, skal vi spille taktisk og lave minimale fejl - det er præmissen for succes i moderne fodbold. Vi vinder altså intet på en nonchalant 4-4-2 med Isco som den store artist. Dog er jeg sikker på, at vi også først topper i April-Maj, hvor det hele afgøres.

Med andre ord: Ingen skal undervurderes og alt skal tages seriøst og alvorligt.
Emnet er blevet låst.
11 år 5 måneder siden #6264 af Dios

Fondo_Sur skrev:

Petroleum skrev:

Bayeren
Chelsea
Barcelona
Juventus
Monaco
Porto

Hvis man ser fodbold ofte, og har gjort det i nogle år, vil man kunne opdage, at Monaco spiller taktisk perfekt. De kunne sagtens gå hen og nå en semifinaleplads, så den er bestemt ikke "gratis". Hvis vi overhovedet skal gøre os håb om at vinde La Undecima, skal vi spille taktisk og lave minimale fejl - det er præmissen for succes i moderne fodbold. Vi vinder altså intet på en nonchalant 4-4-2 med Isco som den store artist. Dog er jeg sikker på, at vi også først topper i April-Maj, hvor det hele afgøres.

Med andre ord: Ingen skal undervurderes og alt skal tages seriøst og alvorligt.

Men når alt det er sagt, så er der vel ingen grund til at tale holdet ned, og sammenligne dem med et hold som Monaco? Porto, Monaco og Juve er alle modstandere vi simpelthen skal slå! Alt andet vil være uacceptabelt. Alle hold er gode når vi når til kvartfinalen, men verdens bedste hold imod et forholdsvis ukendt hold som Monaco i Cl sammenhæng, som også ligger på en beskeden 4. plads i den franske liga. Det er ikke engang nok til direkte kvalificering til Europa League!

Vi skal simpelthen slå Monaco både ude og hjemme! Og det gælder sådan set også for Porto's vedkommende, hvis du spørger mig.

Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum