Om vores rivaler VII

11 år 3 måneder siden #6505 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Det Barcelona har gang i er selvfølgelig imponerende. Jeg har det bare sådan efter vores møde, at jeg på ingen måder er skræmt, og ser frem til at klaske dem sikkert! De mangler modstand uden den respekt Psg og City viser dem. De fik modstand uden den frygt imod os, og vi kørte dem ud på røv og albuer. Godt nok skabte de selv deres chancer, men hvis vi kan slå dem så overbevist som vi gjorde da vi peakede, og vi spillede langt bedre end dem under vores krise, så frygter jeg dem altså ikke.
Nu kulminere det hele, fordi de 3 oppe foran bomber derud af, men når de møder vores midtbane, så får de klø! Og her skal vi ikke være bange for, at vi bliver slået på fysikken, for det gør vi altså langtfra.

Jeg synes IMO det ser langt bedre ud end det egentlig er. Det kan være, at Barcelona kommer med en selvsikkerhed og tro på egne evner, som ikke er set før, men det skal jeg altså se før jeg tror det.

Jeg er meget fortrøstningsfuld. Både i ligaen, men også i Chl.

En positiv Dios, så skal det hele sgu nok gå! Det er sjældent indlæg sådan oprigtigt ændrer mit syn på tingene, men det lykkedes dig faktisk lige at hjælpe optimismen lidt på vej hos mig :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6506 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om vores rivaler VII
Man kan kun være enig med Butragueño: "Somos el Real Madrid y nunca nos rendimos"

Real Madrid giver aldrig op og det viste holdet idag
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6507 af Abefar
Besvaret af Abefar på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev:

Dios skrev: Det Barcelona har gang i er selvfølgelig imponerende. Jeg har det bare sådan efter vores møde, at jeg på ingen måder er skræmt, og ser frem til at klaske dem sikkert! De mangler modstand uden den respekt Psg og City viser dem. De fik modstand uden den frygt imod os, og vi kørte dem ud på røv og albuer. Godt nok skabte de selv deres chancer, men hvis vi kan slå dem så overbevist som vi gjorde da vi peakede, og vi spillede langt bedre end dem under vores krise, så frygter jeg dem altså ikke.
Nu kulminere det hele, fordi de 3 oppe foran bomber derud af, men når de møder vores midtbane, så får de klø! Og her skal vi ikke være bange for, at vi bliver slået på fysikken, for det gør vi altså langtfra.

Jeg synes IMO det ser langt bedre ud end det egentlig er. Det kan være, at Barcelona kommer med en selvsikkerhed og tro på egne evner, som ikke er set før, men det skal jeg altså se før jeg tror det.

En positiv Dios, så skal det hele sgu nok gå! Det er sjældent indlæg sådan oprigtigt ændrer mit syn på tingene, men det lykkedes dig faktisk lige at hjælpe optimismen lidt på vej hos mig :)

Mht. mesterskabskampen regner jeg med at Real vinder resten af deres kampe. Valencia på Bernabeu burde ikke være noget problem med tanke på at Real SKAL vinde. Barcas nøglekamp er mod Atletico. Dén kamp kommer til at afgøre mesterskabet. Som jeg ser det er det 55/45 i Barcas favør mod Atletico, og derfor 55/45 for at Barca vinder ligaen.

I CL håber jeg fra et taktisk synspunkt selvfølgelig at møde Juventus i finalen, men som fodboldelsker ville en Clasico-finale være det største. Tør slet ikke tænke på hvor mange nerver jeg vil have på op til kampen.

I en evt. Clasico-finale er det umuligt at udpege en favorit. Marginalerne kommer til at afgøre kampen. Real har dog efterhånden fået et godt tag i Barca, og det skyldes, at de for første gang i årevis har fået en bedre midtbane end Barca - og derved kan styre kampen mere ift. tidligere. Hvis Barca ikke har kontrol over kampen på midten bliver det på modstanderens præmisser, og dette har Real haft succes med. Hvis man skal sammenligne kæderne vil jeg sige:

Barca angreb > Real angreb
Barca midtbane < Real midtbane
Barca midterforsvar < Real midterforsvar
Barca backs > Real backs
Ter Stegen < Casillas (trods alt)

Derfor er det meget lige. Nøglen bliver at få overtaget på midten. Er Modric ikke klar ser jeg Barca som marginale favoritter, er Modric klar ser jeg Real som marginale favoritter.

Uanset hvad vil det dog være en fantastisk kamp. Begge hold har dog nogle svære kampe inden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kroos
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6508 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Om vores rivaler VII

Abefar skrev:

raul7=kongen skrev:

Mht. mesterskabskampen regner jeg med at Real vinder resten af deres kampe. Valencia på Bernabeu burde ikke være noget problem med tanke på at Real SKAL vinde. Barcas nøglekamp er mod Atletico. Dén kamp kommer til at afgøre mesterskabet. Som jeg ser det er det 55/45 i Barcas favør mod Atletico, og derfor 55/45 for at Barca vinder ligaen.

I CL håber jeg fra et taktisk synspunkt selvfølgelig at møde Juventus i finalen, men som fodboldelsker ville en Clasico-finale være det største. Tør slet ikke tænke på hvor mange nerver jeg vil have på op til kampen.

I en evt. Clasico-finale er det umuligt at udpege en favorit. Marginalerne kommer til at afgøre kampen. Real har dog efterhånden fået et godt tag i Barca, og det skyldes, at de for første gang i årevis har fået en bedre midtbane end Barca - og derved kan styre kampen mere ift. tidligere. Hvis Barca ikke har kontrol over kampen på midten bliver det på modstanderens præmisser, og dette har Real haft succes med. Hvis man skal sammenligne kæderne vil jeg sige:

Barca angreb > Real angreb
Barca midtbane < Real midtbane
Barca midterforsvar < Real midterforsvar
Barca backs > Real backs
Ter Stegen < Casillas (trods alt)

Derfor er det meget lige. Nøglen bliver at få overtaget på midten. Er Modric ikke klar ser jeg Barca som marginale favoritter, er Modric klar ser jeg Real som marginale favoritter.

Uanset hvad vil det dog være en fantastisk kamp. Begge hold har dog nogle svære kampe inden.

Tak, bare tak!
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6509 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Meget underholdende kamp på 3+. Neuer med en vanvids fod-redning efter friløber fra Suarez..

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
  • Ramses
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6510 af Ramses
Besvaret af Ramses på emne Om vores rivaler VII
Alle la liga kampe bliver suspenderet efter den 16 May? Er den god nok?
Emnet er blevet låst.
  • areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6511 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Om vores rivaler VII
Vildt Hvordan begge hold kæmper for bolden, noget et par af vores spillere kunne lære noget af
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved areal001.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6512 af JimmyBroe

Ramses skrev: Alle la liga kampe bliver suspenderet efter den 16 May? Er den god nok?

Mere omkring dette her:

m.goal.com/s/en/news/11482852?ICID=HP_BN_1

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991
Emnet er blevet låst.
  • FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6513 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Om vores rivaler VII

Ramses skrev: Alle la liga kampe bliver suspenderet efter den 16 May? Er den god nok?

Det ser sådan ud p.t. :S Det er i hvert fald spanske fodboldforbunds beslutning. Så de to sidste runder af La Liga bliver som det ser ud ikke afviklet i første omgang. Mon ikke striden er løst inden da og ligaen afvikles som planlagt alligevel? Det andet vil give alt for meget bævl tror jeg.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6514 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
For finalens skyld holder jeg sgu med Barcelona idag, og det er lidt svært ikke at holde af 10'eren med de lækkerier han gang på gang laver (-;

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6515 af JimmyBroe
Hatten af for Messi.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6516 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Nøj Bayern har jo lignet et Granada-hold

De fortjener intet.. sikke et overvurderet hold
Emnet er blevet låst.