Om vores rivaler VII

11 år 3 måneder siden #6529 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

madrid2000 skrev: Hvis Real ikke kommer i finalen, så vil det betyde, at man har foræret trofæet til Barcelona.

Hold kæft Bayern er overvurderet. For andet år i træk får de prygl af et spansk hold.

Ja det var godt nok tamt, men man kan ikke undgå ikke at have lidt ondt af dem med alle de skader de har,- Ribery, Robben og Alaba er trods alt nogle af deres bedste spillere. Lad os håbe vi ikke bliver ramt af samme uheld som dem i de afgørende kampe.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6530 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Vi MÅ simpelthen slå Juve i næste uge! Lækkert med en Clasico finale.

Ellers håber jeg Juve går hele vejen og vinder CL.

Desuden har Luis Enrique vist sig at være en genial træner. Holdet topper på det helt rigtige tidspunkt og de spiller langt bedre end i sidste sæson, hvor især deres genpres og omstillingsspil er helt fænomenalt. Desuden har de alle spillere friske til sæsonafslutningen.
Emnet er blevet låst.
  • areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6531 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Om vores rivaler VII

madrid2000 skrev: Hvis Real ikke kommer i finalen, så vil det betyde, at man har foræret trofæet til Barcelona.

Hold kæft Bayern er overvurderet. For andet år i træk får de prygl af et spansk hold.

Når man ser på barcelona,s forreste 3 i så vild form, og med tanke på hvordan vores egen spillere kan fuck det up for os selv, så vil jeg helst ryge ud til juventus i semifinalen end at tabe finalen til lige præcis barcelona.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6532 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

areal001 skrev:

Når man ser på barcelona,s forreste 3 i så vild form, og med tanke på hvordan vores egen spillere kan fuck det up for os selv, så vil jeg helst ryge ud til juventus i semifinalen end at tabe finalen til lige præcis barcelona.

Ej stop, at nå til selve finalen er altså også noget af en præstation og noget man bestemt skal være stolt af, det er nu heller ikke en skam at tabe til så godt et spillende hold som Barcelona er lige nu.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6533 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Haha- hold nu kæft, er I seriøst i gang med at sige - okay fair nok, det er fair nok at tabe, det er jo trods alt til Barcelona?

For så er jeg sikker på, at Lleida, Las Palmas eller Girona samler på fans, der er glade nok for lige ved og næsten præstationer. Sørgelig indstilling!

Derudover: I aften viser en ting : Hvor elendig og middelmådig en træner Pep er ... han er så taktisk sølle, at jeg hellere ville have Luxemburgo end ham i klubben.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, ElMadrid, Pelle, Kroos
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6534 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Om vores rivaler VII
Jeg håber bare, at Bernabeu er tændt og at holdet ikke laver så mange fejl mod Juve. Er det for meget at forlange?
Emnet er blevet låst.
  • rene
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6535 af rene
Besvaret af rene på emne Om vores rivaler VII

areal001 skrev:

Har det på præcis samme måde, ville være frygteligt at tabe til dem.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6536 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Er Pep ikke ved at se lidt tam ud?

Der er nok mange tyskere som sammenligner ham med Jupp Heynckes, og tænker at han nok ikke er heeelt så fantastisk alligevel. Dygtig træner; jo - især når han har det bedste spillermateriale - men vist ikke bedre end så mange andre.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid
Emnet er blevet låst.
  • areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6537 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Om vores rivaler VII

Kroos skrev: Jeg håber bare, at Bernabeu er tændt og at holdet ikke laver så mange fejl mod Juve. Er det for meget at forlange?

Bernabeu skal nok være tændt det er jeg sikker på, er mere i tvivl om Ramos efterlader sit hjerne der hjemme eller tager den med på banen, og om gareth bale er mere interesseret i sit golf og få os til at ligne et hold med 10 mand, om Marcelo gider være seriøs for engang skyld og ikke klovner rundt på banen . En ting er sikkert Bernabeu skal nok være tændt men vores egne spillere kan få den til at slukke.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved areal001.
Emnet er blevet låst.
  • MNH92
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6538 af MNH92
Besvaret af MNH92 på emne Om vores rivaler VII
Nej hvor bliver hårdt at være madridista blandt alle ens kammerater der er Barcelona fans.

Det tegner til at blive en sæson der skal hurtigst muligt i glemmebogen. Og ikke nok med det, så står Barca også til få en af de bedste sæsoner nogensinde. Jeg har INGEN tiltro til at hverken vi, Bilbao eller Atletico (De har nok helller ikke lyst) kan gøre noget ved dette, og det er så dybt deprimerende!!!

Forstår det ikke, er jeg virkelig den eneste af den holdning, at jeg hellere vil undgå finalen end at tabe den til Barca? For jeg tror simpelthen ikke på at vi kan vinde over dem, de er lige nu LÆNGDER foran os..
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6539 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om vores rivaler VII
Enrique har kunne stille med stærkeste hold i jeg ved ikke hvor mange kampe nu. Mens Bayern har masser af skader. Større geni er Enrique altså heller ikke. I ligaen har alle vores skader ligeledes foræret Barca mesterskabet.
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6540 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om vores rivaler VII
Nu ryger Guardiola som træner. Den her overlever han ikke.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum