Om vores rivaler VII

• areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6553 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

areal001 skrev:

asp3200 skrev: Barcelona vinder KUN 3-0 fordi Bayern dummer sig helt vildt.

Man skulle tro at du ikke så kampen igår.

Og du mener ??

Tænk at jeg også skal forklare det, vi dummede os mere mod Juve end bayern dummede sig her til i aften mod barcelona, at vi ikke blev straffet mere har noget med kvalitet forskel at gøre der er mellem Juve og barca.
Vi gav jo nærmest gaver til juventus igår.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved areal001.
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6554 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om vores rivaler VII
Vi er et mål fra at være i finalen i champions league. Når man tænker på at holdet har været uden Modric halvdelen af sæsonen. James var væk et par måneder. Bale og Benzema har været ude med skader i flere omgange. Bale har haft en mareridtagtig sæson. Carvajal og Marcelo har været ude af form i lang tid. Man har skullet eksperimentere med Sergio Ramos på midtbanen. Så er det vel ret godt at vi alligevel kan spille os finalen. Det vidner om at der en del kvalitet på holdet. Jeg tror at vi kan vinde finalen. Alt kan ske i en finale.
på den lange bane mangler der dog lid forstærkninger hvis vi skal hamle op med Barcas MSN. Cristiano er 30 og det må forventes at han falder i niveau. Benzema er en fantastisk kontraspiller, men vi spiller ikke kontrafodbold i størstedelen af kampene. Bale kan gå hen og blive verdens bedste kontraspiller, men igen hvor ofte spiller vi på kontra? Vi mangler udover Verratti og De Gea nok en superstjerne mere der også kan finde ud at supplere James i småspillet
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6555 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Om vores rivaler VII

areal001 skrev:

asp3200 skrev:

areal001 skrev:

Og du mener ??

Tænk at jeg også skal forklare det, vi dummede os mere mod Juve end bayern dummede sig her til i aften mod barcelona, at vi ikke blev straffet mere har noget med kvalitet forskel at gøre der er mellem Juve og barca.

Du har stadigvæk ikke svaret spørgesmålet søde ven ;) og hvad mener du med du også skal forklare det? :D hehe..

Jeg er også nysgerrig over hvad du mener med: vi dummede os mere mod Juve end bayern dummede sig her til i aften mod barcelona

Som jeg ser det, er det 2 vidt forskellig kampe. I min optik, så var vi tættere på uafgjort end bayern var i dag! Jeg ser det dog ikke som, at vi dummede os mere end bayern gjorde.
Emnet er blevet låst.
  • PaulBreitnersAfro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6556 af PaulBreitnersAfro
Besvaret af PaulBreitnersAfro på emne Om vores rivaler VII
Der er intet værre end at tabe til Barcelona. Til gengæld er der heller ikke noget hold, der er federe at slå end Barcelona.
Alt kan ske i en finale, og når Real så langt kan vi (med lidt held) stille i allerstærkeste opstilling. Og jeg vil vove at påstå at et Real Madrid hold i stærkeste opstilling kan slå ethvert hold til enhver tid. Også Barcelona.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6557 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Om vores rivaler VII

Johnson skrev: Vi er et mål fra at være i finalen i champions league. Når man tænker på at holdet har været uden Modric halvdelen af sæsonen. James var væk et par måneder. Bale og Benzema har været ude med skader i flere omgange. Bale har haft en mareridtagtig sæson. Carvajal og Marcelo har været ude af form i lang tid. Man har skullet eksperimentere med Sergio Ramos på midtbanen. Så er det vel ret godt at vi alligevel kan spille os finalen. Det vidner om at der en del kvalitet på holdet. Jeg tror at vi kan vinde finalen. Alt kan ske i en finale.
på den lange bane mangler der dog lid forstærkninger hvis vi skal hamle op med Barcas MSN. Cristiano er 30 og det må forventes at han falder i niveau. Benzema er en fantastisk kontraspiller, men vi spiller ikke kontrafodbold i størstedelen af kampene. Bale kan gå hen og blive verdens bedste kontraspiller, men igen hvor ofte spiller vi på kontra? Vi mangler udover Verratti og De Gea nok en superstjerne mere der også kan finde ud at supplere James i småspillet

Enig med det sidste, men hvem skulle det så være? Det er rigtig svært at sætte en spiller ind, som vil true Ronaldo, Benzema eller Bale. Som jeg ser det. Jeg har så ikke lige den vildeste overblik over spiller i dag, da jeg stadigvæk lige skal sunde mig på 3-0 kampen i dag. Med hensyn til bænken, er jeg mere bekymret. I disse tider er jese og chicha vel vores største trussel offensivt fra bænken. Med al respekt for de to spiller, så er det ikke noget jeg vil blive utrolig bange for. Chicha har gjort det glimrende, men det når det kommer fra bænken af, har han altså ikke skinnet fuldstændig igennem eller været til nogen stor trussel. Jese elskede jeg før skaden, men det er som om han har opgivet lidt, efter han er kommet tilbage igen. Jeg har efterhånden mistet tilliden til ham.. Håber virkelig han bliver udlejet. Jeg tror han trænger til det!
Emnet er blevet låst.
  • areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6558 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Om vores rivaler VII

zigriaosmani skrev:

areal001 skrev:

asp3200 skrev:

areal001 skrev:

Og du mener ??

Du har stadigvæk ikke svaret spørgesmålet søde ven ;) og hvad mener du med du også skal forklare det? :D hehe..

Jeg er også nysgerrig over hvad du mener med: vi dummede os mere mod Juve end bayern dummede sig her til i aften mod barcelona

Som jeg ser det, er det 2 vidt forskellig kampe. I min optik, så var vi tættere på uafgjort end bayern var i dag! Jeg ser det dog ikke som, at vi dummede os mere end bayern gjorde.

Det jeg i bund grund siger er at vi har den bedste trup i verden når alle spillere er klar , og vi kan slå enhver hold til et hver tid når alle er klar, MEN vi har rigtigt mange spillere der får hjerneblødninger på sådan et højt niveau , og nogle spillere starter hver gang til trods for at de ikke har præsteret længe.

m.bleacherreport.com/articles/2455362-ga...oles-for-madrid-loss

Gareth Bale's game by numbers vs. Juventus:

0 shots
0 chances created
0 successful crosses
94% pass accuracy

Vi snakker altså om verdens dyreste fodboldspilller , og vores anden kaptajn som har vundet nærmest alt .
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved areal001.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6559 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII
Det eneste hold som kan stoppe Barca er Real Madrid. Lad os passende slå Juve overbevisende om en uge. Kæft jeg glæder mig.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6560 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII

Fondo_Sur skrev: Det eneste hold som kan stoppe Barca er Real Madrid. Lad os passende slå Juve overbevisende om en uge. Kæft jeg glæder mig.

Ja folk glemmer, at vi dominerede dem i store dele af kampen på Camp Nou, selvom Real ikke ligefrem var i topform.
Emnet er blevet låst.
  • patty90
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6561 af patty90
Besvaret af patty90 på emne Om vores rivaler VII
Lige præcis ku ikk Være mere enig
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6562 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om vores rivaler VII
Til Juni er stort set alle spillere klar, og så tror jeg egentlig, at Barca vil frygte os ligeså meget, som vi vil frygte dem.

Juve kommer ikke til at score på Bernabeu - de vil stille sig ned og vente
Madrid mangler ET mål - det er altså ikke samme (næsten) umulige opgave som semifinalerne mod Dortmund for et par år siden, og jeg tror simpelthen ikke på, at man spiller ligeså ringe som i tirsdags

Vi står faktisk med en halv fod i finalen

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6563 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Det vil jo være alle tiders drømmefinale med en El Clásico og vi har altså ingen grund til at frygte Barcelona.

Dermed ikke sagt, at en finale vil blive en walk over, for det bliver det naturligvis på ingen måde, men med alle mand klar (forhåbentlig), så har vi gode kort på hånden til at blive det første hold, som vinder turneringen to år i træk.

Allerførst skal vi dog lige have BBC til at ordne en gammel dame!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6564 af safari
Besvaret af safari på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Det vil jo være alle tiders drømmefinale med en El Clásico og vi har altså ingen grund til at frygte Barcelona.

Dermed ikke sagt, at en finale vil blive en walk over, for det bliver det naturligvis på ingen måde, men med alle mand klar (forhåbentlig), så har vi gode kort på hånden til at blive det første hold, som vinder turneringen to år i træk.

Allerførst skal vi dog lige have BBC til at ordne en gammel dame!

I vandt da hele 5 gange i træk tilbage i 60'erne, ellers kan la decima heller ikke tælle

Barcelona fan :)
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum