Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
MNH92 skrev: Nej hvor bliver hårdt at være madridista blandt alle ens kammerater der er Barcelona fans.
Det tegner til at blive en sæson der skal hurtigst muligt i glemmebogen. Og ikke nok med det, så står Barca også til få en af de bedste sæsoner nogensinde. Jeg har INGEN tiltro til at hverken vi, Bilbao eller Atletico (De har nok helller ikke lyst) kan gøre noget ved dette, og det er så dybt deprimerende!!!
Forstår det ikke, er jeg virkelig den eneste af den holdning, at jeg hellere vil undgå finalen end at tabe den til Barca? For jeg tror simpelthen ikke på at vi kan vinde over dem, de er lige nu LÆNGDER foran os..
Er det virkelig den holdning, der gennemsyrer ånden som Madrid-fan i Danmark? For så har man da grundlæggende misforstået hele klubbens fundament!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
M_linding skrev: Er Pep ikke ved at se lidt tam ud?
Der er nok mange tyskere som sammenligner ham med Jupp Heynckes, og tænker at han nok ikke er heeelt så fantastisk alligevel. Dygtig træner; jo - især når han har det bedste spillermateriale - men vist ikke bedre end så mange andre.
Fuldstændigt.
Jeg følger ikke med i hvad der sker i FC Bayern til dagligt men man kunne ikke undgå at høre om alle de skader de har fået op til kampen, hvilket selvfølgelig er ærgerligt, men jeg fik da mig noget af en overraskelse da jeg så selve startopstillingen idag, for det er jo stadig et super godt hold med mange profiler,- selv med alle de skader burde han kunne få mere ud af den start 11'er end et nederlag på 3-0.
Florentino Pérez
- Johnson
- Gæst
-
MNH92 skrev: Nej hvor bliver hårdt at være madridista blandt alle ens kammerater der er Barcelona fans.
Det tegner til at blive en sæson der skal hurtigst muligt i glemmebogen. Og ikke nok med det, så står Barca også til få en af de bedste sæsoner nogensinde. Jeg har INGEN tiltro til at hverken vi, Bilbao eller Atletico (De har nok helller ikke lyst) kan gøre noget ved dette, og det er så dybt deprimerende!!!
Forstår det ikke, er jeg virkelig den eneste af den holdning, at jeg hellere vil undgå finalen end at tabe den til Barca? For jeg tror simpelthen ikke på at vi kan vinde over dem, de er lige nu LÆNGDER foran os..
Du er simpelthen en taber hehe...;)
Real Madrid har et bedre hold. Spillerne skal tage sig sammen. Ancelotti skal vel egentlig også tage sig lidt sammen. Og så er der masser af muligheder for at vinde minimum 1 trofæ.
Hold der ikke er vant til at spille mod Barcelona, har smidt bukserne og fundet cremerne frem, allerede når de ser Barcelonas angreb. Det er ærgerligt og unødvendigt, for de har faktisk nogle svagheder - især på midtbanen og i forsvaret.
Jeg ved ikke helt hvad der skete i går. Men i lørdags leverede Real Madrid et virkelig flot resultat, mod et hold som ikke havde tabt på hjemmebane i evigheder. Og de er også mere end i stand til at slå dette Barcelona-hold, hvis de bruger hovedet bare en smule.
- Johnson
- Gæst
-
Slut prut ;)
De har fejet Man City, PSG, Atleticó og nu Bayern af banen med stil. Vi har længe snakket om BBC, men nu når vi virkelig ser MSN, så er det jo tydeligt, at den trio er fuldstændig vanvittig kontra vores.
- areal001
- Gæst
-
asp3200 skrev: Barcelona vinder KUN 3-0 fordi Bayern dummer sig helt vildt.
Man skulle tro at du ikke så kampen igår.
- MNH92
- Gæst
-
Hvad er der at misforstå? Real Madrid er verdens bedste/ og mest succesrige klub på denne klode, har altid haft et krav/ ønske om at spille tryllebindende fodbold, også giver vores klub aldrig op! Og det håber jeg så sandeligt heller IKKE at de gør. Men at sige at jeg misforstået klubbens fundament og værdier, det er jo helt ved siden af. Fordi man er madridista, er det ikke ens betydende med at man ikke se realistisk på tingene. Og som tingene ser ud nu, og som de har gjort i lang tid, så taber vi den finale. Tror jeg enten formulerede mig forkert, eller os har du misforstået mig. Jeg vil gerne i finalen, men hvis jeg havde en tidsmaskine, havde jeg heller skruet tiden tilbage og røget ud i Semifinalen end at tabe finalen, da dette vil gøre så fandens ondt! Så lad være med at tro du skal fortælle mig, hvordan man er og ikke er en rigtig fan, så længe man er loyal overfor sin klub, er alt andet stort set ligemeget, alle er fans på deres egen måde. Nogen er positive imens andre ser sort på tingene, hvem er du og bedømme hvad der er rigtigt og forkert?
M_linding: "Du er simpelthen en taber hehe...;)" Jeg syntes også du virker flink, du kunne med rette lige læse hvad jeg skrev til Dario
- areal001
- Gæst
-
M_linding skrev:
Du er simpelthen en taber hehe...;)
Real Madrid har et bedre hold. Spillerne skal tage sig sammen. Ancelotti skal vel egentlig også tage sig lidt sammen. Og så er der masser af muligheder for at vinde minimum 1 trofæ.
Hold der ikke er vant til at spille mod Barcelona, har smidt bukserne og fundet cremerne frem, allerede når de ser Barcelonas angreb. Det er ærgerligt og unødvendigt, for de har faktisk nogle svagheder - især på midtbanen og i forsvaret.
Jeg ved ikke helt hvad der skete i går. Men i lørdags leverede Real Madrid et virkelig flot resultat, mod et hold som ikke havde tabt på hjemmebane i evigheder. Og de er også mere end i stand til at slå dette Barcelona-hold, hvis de bruger hovedet bare en smule.
Er ret sikker på at med modric tilbage har vi en bedre hold , selv uden ham måske, JEG ER IKKE SÅDAN SET SÅ MEGET BANGE FOR MSN , ER MEST BANGE FOR VORES EGENE .til tider er vores egen spillere vores største fjende , med hovedløst præstationer af rutinerede spillere på et så højt niveau som for eksempel igår.
areal001 skrev:
asp3200 skrev: Barcelona vinder KUN 3-0 fordi Bayern dummer sig helt vildt.
Man skulle tro at du ikke så kampen igår.
Og du mener ??
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Manden er jo en enmandshær og redder dem gang på gang (især når det gælder)
Hatten af for hans præsentation !
Måske tidernes bedste ?
Men er dog sikker på vi nok skal spille dem op i finalen - hvis vi når så langt.....
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).