Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Er han virkelig så meget værd? Synes egentlig, han er en kende overvurderet - og så er jeg godtnok i tvivl om hans psyke. Han virker lidt som en ny Balotelli.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Men nu siger Juves direktør, at man har afvist buddet fra Barcelona på 80 Millioner Euro.
Er han virkelig så meget værd? Synes egentlig, han er en kende overvurderet - og så er jeg godtnok i tvivl om hans psyke. Han virker lidt som en ny Balotelli.
Hvor troværdigt er det at tilbuddet på 80 mio er afvist?
Og hvis det er sandt håber jeg virkelig Barca byder de 100 og ender med at få ham. Han er god men tror virkelig ikke det er det værd.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
;) De forstår det aldrig. Det var præcis samme meddelelse de kom frem med, da de havde brudt sig med FIFAs regler og købt for unge spillere, da de havde brudt sig med loven og snydt i skat osv. osv. :D
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
DarioGomez skrev: Men nu siger Juves direktør, at man har afvist buddet fra Barcelona på 80 Millioner Euro.
Helt enig! Tror dem der køber Pogba risikerer at købe katten i sækken. Hans priser helt ude af proportioner og en så ung spiller vil have meget svært ved at leve op til de enorme forventninger man stiller ham i udsigt. Ja det ville en rutineret verdensstjerne også tumle med
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor stor en signing han bliver for dem:
Han er en kriger og meget sådan en type, som LE gerne vil gøre brug af - og han vil nok få nogle indhop i de opgør, hvor sejren skal fightes hjem eller en modstander skal holdes fra fadet.
Omvendt er hans boldomgang simpelthen for dårlig til, at han bliver en integreret del af Barcelonas vanlige setup, så jeg spår ham få starter.
Egentlig tror jeg, det hænger sammen med, at FCB rigtigt gerne ville have Koke, og så har man bare købt en anden fra samme klub. Bare fordi - det virker simpelthen ekstremt random.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Arda Turan angiveligt meget tæt på Barcelona, han har netop talt med pressen i selvsamme by og forklaret, han bare er på ferie. Klart nok ...
Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor stor en signing han bliver for dem:
Han er en kriger og meget sådan en type, som LE gerne vil gøre brug af - og han vil nok få nogle indhop i de opgør, hvor sejren skal fightes hjem eller en modstander skal holdes fra fadet.
Omvendt er hans boldomgang simpelthen for dårlig til, at han bliver en integreret del af Barcelonas vanlige setup, så jeg spår ham få starter.
Egentlig tror jeg, det hænger sammen med, at FCB rigtigt gerne ville have Koke, og så har man bare købt en anden fra samme klub. Bare fordi - det virker simpelthen ekstremt random.
Meget enig i den betragtning. Men hvor efterlader det så Pogba, som ellers har været rygtet kraftigt til Barcelona de seneste par dage? Efter Xavis afgang og Rakitic' udemærkede sæson, vil de med en 3-mands midtbane få en ret så stor overbelastning. Iniesta og Busquets må vel begge ses som faste startere.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Interessant.
Pogba bliver en 100 millioner euro-mand, hvis han skifter dette transfervindue. Llorente bliver heller ikke helt billig for Real Madrid, hvis det rygte har substans - sådan en udmelding øger lige værdien på "hotte" spillere en lille smule mere.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Mon ikke - med beslutningen om Arda - at Barcelona vælger at opføre sig uetisk og betale over 100 millioner Euro for Pogba næste år?
I lighed med Neymar vil Povl Pogba aldrig komme til at koste mere end 17-18 millioner €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Rami er ligeledes på vej, men om det forstærker forsvaret er jeg lidt i tvivl om, målt på franskmandens nuværende niveau. De mangler at lukke hullerne efter Bacca og Vidal, der begge var nøglespillere i sidste sæson, så mon ikke andalusierne forbliver ganske aktive på transfermarkedet?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
DarioGomez skrev: Chicharito og andaluserne kunne faktisk være et MEGET spændende match!
Og nok også den hylde, mexicanerens niveau egner sig til, hvis han vil have fast spilletid. Det kunne være ganske interessant!