Om vores rivaler VII
11 år 1 måned siden #6985
af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Om vores rivaler VII
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6986
af Abefar
Jeg noterede mig godt denne statistik. Neymar skal lære at styre sit temperament. Han lader sig alt for ofte provokere, og laver faktisk en del hævnagter hvis en kendelse går ham i mod, eller en spiller er gået hårdt til ham hele kampen. Her kunne han lære meget af Messi.
Jeg har i øvrigt en teori om hvorfor Pepe ikke har fået flere kort. Læg mærke til i videoen, at samtlige af hans "moments of psycho" er i situationer hvor Real Madrid er bagud, hvilket - heldigt for ham - ikke er særlig tit. Ergo de få gule kort.
Det er kun når Real Madrid er bagud at han taber hovedet.
Besvaret af Abefar på emne Om vores rivaler VII
MatiasP skrev: Synes den her er lidt sjov ovenpå Neymars røde kort for nyeligt.
Jeg noterede mig godt denne statistik. Neymar skal lære at styre sit temperament. Han lader sig alt for ofte provokere, og laver faktisk en del hævnagter hvis en kendelse går ham i mod, eller en spiller er gået hårdt til ham hele kampen. Her kunne han lære meget af Messi.
Jeg har i øvrigt en teori om hvorfor Pepe ikke har fået flere kort. Læg mærke til i videoen, at samtlige af hans "moments of psycho" er i situationer hvor Real Madrid er bagud, hvilket - heldigt for ham - ikke er særlig tit. Ergo de få gule kort.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Abefar.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6987
af Abefar
Måske ikke den rigtige tråd at poste det i, men ville lige dele denne nye video mellem, for mig, de to bedste spillere nogensinde.
Besvaret af Abefar på emne Om vores rivaler VII
Måske ikke den rigtige tråd at poste det i, men ville lige dele denne nye video mellem, for mig, de to bedste spillere nogensinde.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6988
af asp3200
Kunne måske også være at han er blevet far. Det er ihvertfald højst besynderligt at hans temperament/psycho ting ;) faldt drastisk efter han blev far. Det er min teori.
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Abefar skrev:
MatiasP skrev: Synes den her er lidt sjov ovenpå Neymars røde kort for nyeligt.
Kunne måske også være at han er blevet far. Det er ihvertfald højst besynderligt at hans temperament/psycho ting ;) faldt drastisk efter han blev far. Det er min teori.
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
11 år 1 måned siden #6989
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Så er Jackson Martínez angiveligt på plads hos Atlético Madrid, men de har det også ret godt med Porto-angribere ;-)
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
11 år 1 måned siden #6990
af Siempre Madrid
Og Villarreals præsident, Roig, bekræfter at Vietto også skifter til Atlético Madrid. Så er deres angribere til den kommende sæson da på plads.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6991
af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om vores rivaler VII
De handler sku stærkt ind Atletico. Martinez – og i særdeleshed Vietto – er angribere, der om et par år kan være blandt de allerbedste. Nu mangler de bare lidt på midten og en midterforsvar til at afdække et Miranda salg.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6992
af HHB65
Hvis de også formår at forstærke sig de steder du nævner så bliver de satme ubehagelige (ikke de allerede var det) at have med at gøre.
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII
Sebberg skrev: De handler sku stærkt ind Atletico. Martinez – og i særdeleshed Vietto – er angribere, der om et par år kan være blandt de allerbedste. Nu mangler de bare lidt på midten og en midterforsvar til at afdække et Miranda salg.
Hvis de også formår at forstærke sig de steder du nævner så bliver de satme ubehagelige (ikke de allerede var det) at have med at gøre.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved HHB65.
Emnet er blevet låst.
- Scriptophobe
- Gæst
-
11 år 1 måned siden #6993
af Scriptophobe
Nuvel, men Zúñiga stod også for denne "tackling" i samme kamp som han "løb ind i Neymar".
Zúñiga var oppe at køre i den kamp, så jeg tror simpelthen ikke på at det bare var et uheld, hvor han tilfældigvis løb ind i Neymar. Zúñiga hæver tværtimod benet og knæet, og springer ind i Neymar uden nogen som helst chance for at nå bolden. Jeg er villig til at vædde hele min pensionsopsparing på at I herinde havde været rødglødende og kogende, hvis Neymar havde været Real Madrid spiller i denne situation.
Det var ganske enkelt en beskidt "tackling" af Zúñiga, der fuldkommen tilsidesatte ethver hensyn for Neymars velbefindende i situationen. Det burde som minimum have udløst et direkte rødt kort. I stedet sluttede Zúñiga kampen uden så meget som en sølle advarsel.
Besvaret af Scriptophobe på emne Om vores rivaler VII
raul7=kongen skrev:
Sahinovic skrev: Ikke andet end til grin at Neymar kan få 4 dages karantæne for sine hændelser mod Colombia, når manden - også fra Colombia - som var tæt på at gøre en ende på hans karriere ikke fik én eneste dag.
Jeg kommer aldrig til at forstå de folk der sidder inden for disciplinærkomitéen.
Fordi man vurderer handlingen og hensigten - ikke konsekvensen.
Ved VM løb en spiller ind i Neymar og satte et knæ i ryggen. Noget som sker utallige gange på en sæson. Desværre ramte han uheldigt, så det kostede Neymar en alvorlig skade, men som sådan var taklingen jo ikke slem. Var Neymar ikke blevet skadet, havde ingen nogensinde husket hændelsen.
Neymar sparker derimod bolden bevidste efter en spiller og nikker bagefter en skalle. Dvs. to situationer, hvor han klart bryder fodboldloven ganske klart.
Selvfølgelig bliver sidstnævnte straffet hårdere end førstnævnte.
Nuvel, men Zúñiga stod også for denne "tackling" i samme kamp som han "løb ind i Neymar".
Zúñiga var oppe at køre i den kamp, så jeg tror simpelthen ikke på at det bare var et uheld, hvor han tilfældigvis løb ind i Neymar. Zúñiga hæver tværtimod benet og knæet, og springer ind i Neymar uden nogen som helst chance for at nå bolden. Jeg er villig til at vædde hele min pensionsopsparing på at I herinde havde været rødglødende og kogende, hvis Neymar havde været Real Madrid spiller i denne situation.
Det var ganske enkelt en beskidt "tackling" af Zúñiga, der fuldkommen tilsidesatte ethver hensyn for Neymars velbefindende i situationen. Det burde som minimum have udløst et direkte rødt kort. I stedet sluttede Zúñiga kampen uden så meget som en sølle advarsel.
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
11 år 1 måned siden #6994
af Siempre Madrid
Douglas Costa fra Shakhtar Donetsk til Bayern München for 35 millioner €. Skriver Sky Sports.
Emnet er blevet låst.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
11 år 1 måned siden #6995
af Kassow-Rossing
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Zúñiga skulle have haft rødt kort.
Måske den eneste gang i historien hvor man har kunne have ondt af Neymar. Måske den eneste gang hvor hans ansigtsudtryk rent faktisk lever op til den smerte hans krop bliver udsat for.
Måske den eneste gang i historien hvor man har kunne have ondt af Neymar. Måske den eneste gang hvor hans ansigtsudtryk rent faktisk lever op til den smerte hans krop bliver udsat for.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
11 år 1 måned siden #6996
af Siempre Madrid
Av, Lionel Messis opvisningskampe organiseret af Lionel Messi & Friends i 2012 og 2013 er angiveligt blevet brugt til hvidvaskning af narko-penge af det mexicanske narko-kartel Los Valencia.
De blev i sin tid organiseret af Fatter Jorge, men ifølge anklagemyndigheden i USA er der ikke beviser på, at Jorge og Lionel kendte til det.........men selvfølgelig gjorde de det ;-)
De blev i sin tid organiseret af Fatter Jorge, men ifølge anklagemyndigheden i USA er der ikke beviser på, at Jorge og Lionel kendte til det.........men selvfølgelig gjorde de det ;-)
Emnet er blevet låst.