Om vores rivaler VII
Jeg er her stadig XOXO
www.marca.com/en/2015/06/19/en/football/...ball/1434708578.html
Hvis linjedommeren virkelig har gået og kaldt Nyemar diver i løbet af kampen så fatter jeg ikke man benytter sydamerikanske dommere til Copa, da hadet virker til at være enormt mellem mange af landene. Spændende at se hvordan sagen udvikler sig.
Siempre Madrid skrev: Udsalg hos lillesøster.
Miranda til Inter og Mandzukic til Juventus.
Den forstår jeg simpelthen ikke. Miranda hvorfor bliver han solgt? Nogle der ved det? Ham og Godin har jo været verdensklasse!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
I øvrigt Sahinovic er det ikke på tider du erkender kulør? 100 % af dine beskeder er enten for Barca, Barcelona eller FC Barcelona eller anti Real Madrid og klubbens spillere. Du er for længst gennemskuet men kom lige ud af skabet.
Hvad er der dog galt med dig, og hvordan kom jeg ind i billedet efter du havde en diskussion kørende med HHB65 som er baseret ud fra at du lyver om en hændelse?
Florentino Pérez
Dios skrev:
Den forstår jeg simpelthen ikke. Miranda hvorfor bliver han solgt? Nogle der ved det? Ham og Godin har jo været verdensklasse!
Jeg forstår heller ikke salget Dios. Atletico må have nogle planer i støbeskeen.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
HHB65 skrev:
Dios skrev:
Jeg forstår heller ikke salget Dios. Atletico må have nogle planer i støbeskeen.
De henter nok Ramos ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Sahinovic skrev: Kassow-Rossing skrev:
I øvrigt Sahinovic er det ikke på tider du erkender kulør? 100 % af dine beskeder er enten for Barca, Barcelona eller FC Barcelona eller anti Real Madrid og klubbens spillere. Du er for længst gennemskuet men kom lige ud af skabet.
Hvad er der dog galt med dig, og hvordan kom jeg ind i billedet efter du havde en diskussion kørende med HHB65 som er baseret ud fra at du lyver om en hændelse?
Fordi du brød ind i vores samtale. Og jeg løj ikke. Mit udsagn var sandheden baseret på de første officielle kilder efter kampen.
Ps. der er sikkert mget galt med mig men ikke i denne sammenhæng. Så tal pænt. Du kunne selv have svaret på dit spørgsmål, hvis du kunne huske samtalen.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Sahinovic: Han (Kassow) er ikke værd at diskutere med, det eneste du muligvis får ud af det, er en bandlysning fra forummet.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Raul7-2880 skrev: Fair nok at han rejser men afskeden kunne sagtens være bedre. Han blev piftet gennem hele sæsonen (undtagen sidste kamp). Desværre har man en tendens til at pifte af stort set alle ens spillere, inklusiv legender. Dette vil aldrig forekomme eksempelvis i Barcelona.
Raul7-2880 skrev:
Vores ledelse er sgu ik meget bedre...Fondo_Sur skrev: Det er guld værd at have nogle fag-folk til at tage beslutninger omkring transfers. Se bare på hvor galt det kan gå med en type Brendan Rodgers som beslutningstager ved transfers.
Raul7-2880 skrev: Nok være en bedre ide at ledelsen KUN skriver kontrakt med trænere af 1 års varighed.... Just sayin'
(Som de har gjort i FC Barcelona siden Guardiola)
Raul7-2880 skrev:
Kassow-Rossing skrev: Jamen forhåbentlig bliver Messi ikke kåret som verdens bedste fodboldspiller på baggrund af dette mål. Vi er trods alt stadig ikke helt 50 % af året igennem endnu. Meget kan ske endnu!
Dit argument for "at man trods alt ikke er helt 50 % af året igennem endnu, og derfor kan meget ske endnu" er helt hen i vejret. Reelt set er det kun midten/slutning af august, hele september, hele oktober og hele november = lidt over 3 måneder, før verdens bedste spiller bliver afgjort. Når der hverken spilles VM eller EM, er titlerne for ens klub afgørende og da Messi har spillet en afgørende rolle i 2 af trofæerne - snart 3, skal man virkelig være besiddelse af en nedsat intelligens, hvis man tror at meget kan ske på lidt over 3 måneder (starten af sæsonen, hvor der ingen storkampe spilles, foruden supercup).
Er det ikke på tide at erkende kulør?
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Jeg er Real Madrid fan, mens nogle andre (få) er fanatiske fan som har et fremmedfjendsk og snæversyn på sin konkurrende klub - som de anser for kilden til alt ondskab.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Du skriver bare kun 100 % godt om Barcelona og taler ned om alt Real Madrid. Da du gjorde samtalen personlig (med din "Han (Kassow) er ikke værd at diskutere med, det eneste du muligvis får ud af det, er en bandlysning fra forummet."), tog jeg det personligt, men du har jo altid været Barcelona fan.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
I kan købe jeres Carnet Madridista her:
www.realmadrid.com/en/fans/madridistas/international
Velkommen i klubben!
Hala Madrid!