Om vores rivaler VII
Pelle skrev:
Sahinovic skrev:
Pelle skrev:
Sahinovic skrev:
Pelle skrev: Sahinovic: Jeg tror, du vil gøre dig selv en tjeneste, hvis du begynder at læse diverse indlæg forudgående for dem, du selv sidder og skriver. Hvis du gad at læse, hvad jeg skriver, så vil du kunne se, at jeg naturligvis ikke mener Neymar som 1'er på det nuværende Barca-mandskab. Men på et tidspunkt må hans vinderinstinkt vel komme så vidt, at han ønsker at komme til et andet storhold, hvor han er den ubestridte stjerne. Som Kratmus ganske rigtigt er inde på, så handler det om konkurrence- og vindermentalitet. Det er ret beset logik for burhøns, som jeg ser det.
Så for at blive den ubestridte stjerne på et hold så tager man videre til en klub hvor man er omgivet af dårligere spillere? Altså det er det du kalder konkurrence- og vindermentalitet?
Du skiftede måske også til specialklassen i folkeskolen for at blive den klogeste i klassen?
Nu nævnte jeg Bayern som eksempel, da de står for en større udskiftning i deres trup indenfor en overkommelig fremtid - 1-2 år. Flytter Neymar til Bayern, vil han så være "omgivet af dårlige spillere"?
Siempre: Enig - men nu spørger jeg jo blot, hvor længe han kan affinde sig med det. Ikke at han skal skifte i morgen. Men jeg kunne sagtens forestille mig Neymar finde sig en anden storklub om et par år.
Jeg ved ikke hvad Bayern har gang i, men ja dårligere spillere, ikke dårlige spillere (-:
Fuldstændig helt og aldeles komplet uenig. Det er simpelthen noget vrøvl. Bayern har en ligeså vanvittig trup som Barca. Forskellen er bare, at Barca har Messi.
Ja det siger man, og to gange i træk er denne vanvittige trup blevet slået ud - uden nogen form for anstrengelser af de to hold som har smidt dem ud.
Messi, Neymar og Suárez enkeltvis er jo bedre end samtlige offensive kort FC Bayern har at byde på. Midtbanen har heller ikke set alt for god ud, og det har forsvaret ved Gud heller ikke, så jeg kan ikke se hvordan Bayern har en ligeså vanvittig trup som Barcelona, når vi skiller det ad enkeltvis. Igen jeg siger ikke de har et dårligt hold, men de har ikke et bedre hold end Barcelona.
Alaba er nok den eneste jeg ville kunne se indgå i en startopstilling hos FC Barcelona.
Florentino Pérez
- Inspektøren
- Gæst
-
Ja det siger man, og to gange i træk er denne vanvittige trup blevet slået ud - uden nogen form for anstrengelser af de to hold som har smidt dem ud.
Messi, Neymar og Suárez enkeltvis er jo bedre end samtlige offensive kort FC Bayern har at byde på. Midtbanen har heller ikke set alt for god ud, og det har forsvaret ved Gud heller ikke, så jeg kan ikke se hvordan Bayern har en ligeså vanvittig trup som Barcelona, når vi skiller det ad enkeltvis. Igen jeg siger ikke de har et dårligt hold, men de har ikke et bedre hold end Barcelona.
Alaba er nok den eneste jeg ville kunne se indgå i en startopstilling hos FC Barcelona
Hvad med Neuer, verdens bedste målmand. Robben kunne jeg også godt se i Barcelonas startopstilling. Han var vanvittig inden hans skade: Neymar-Messi-Robben.
Noget helt andet er - og vigtigst af alt - om, Neymar overhovedet føler sig som nr.2 hos Barcelona. Altså af hvad jeg har observeret fra hans kampe i denne sæson, så er der absolut intet der tyder på det. Han spiller på sin favorit position, han får lov til at varme bolden, lave unødvendige tricks og køre sit eget show uden, at Messi bliver sur på ham. Det er lige modsat Bale, hvor det fremgår meget tydeligt, at Bale er nr.2.
Messi har oven i købet givet Neymar muligheden for at tage straffe, to gange og frispark flere gange. Vi har med et brothers from different mothers-forhold at gøre. Jeg tror sgu, at Neymar har det fantastisk i Barcelona og også føler, at han har sin aktie i Barcelonas treble, særligt efter, at han scorede det sidste mål i finalen i Berlin der ultimativt lukkede kampen. Derudover, så er det altså Neymar som står i centrum i Barcelonas nike-kampagner, når der skal reklameres for de nye trøjer pga. hans nike-sponsorat.
Han er måske Barcelonas anden bedste spiller, men han er også meget ung stadig og kan derfor godt vente endnu med at være den absolutte stjerne på sit hold. Han er jo allerede stjernen for Selecao, hvor han er anføren med nr.10 på ryggen og holdets omdrejningspunkt og gode venner med alle på holdet. Derudover så er han alene på coveret af PES 2016 der udkommer snart. Noget der er med til at cementere hans stjernestatus.
Jeg tror sgu ikke, at han føler et behov for at skifte til en klub, hvor han kan være alene på toppen i hierarkiet.
Og hvis han har vindermentalitet, så bør han nok ikke skifte til Bundesligaen og spille for Bayern München, der ingen konkurrence oplever i den liga. Derimod bør man spille i verdens bedste liga, La Liga, for enten Real Madrid eller Barcelona, hvor man som spiller er mest presset, hvor forventningerne er størst og hvor de bedste af de bedste spillere står overfor hinanden i den største kamp i verden: El Clasico.
- JJ-86
- Gæst
-
asp3200 skrev: PES 2016 gutter... Han er vild nok ;)
Neymar fik dog rødt i kampen mod Colombia nat. Colombia vandt 1-0 mod Brasilien i Copa America med James Rodriguez :)
highlight af kampen.
og situationen hvor Neymar og Bacca (fra Sevilla) får rødt kort, efter slutfløjt.
Hvad tænker I? fortjent eller tyndt?
Derudover synes jeg resultaterne i Copa America overraskende, herunder Argentina og Brasilien har tabt point i deres gruppespil. Det bliver spændende at følge hvem der vinder turneringen. Personligt håber jeg lidt på Colombia med James :)
Men mon ikke Argentina og Brasilien stadig er favoritter.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
JJ-86 skrev:
asp3200 skrev: PES 2016 gutter... Han er vild nok ;)
Neymar fik dog rødt i kampen mod Colombia nat. Colombia vandt 1-0 mod Brasilien i Copa America med James Rodriguez :)
highlight af kampen.
og situationen hvor Neymar og Bacca (fra Sevilla) får rødt kort, efter slutfløjt.
Hvad tænker I? fortjent eller tyndt?
Derudover synes jeg resultaterne i Copa America overraskende, herunder Argentina og Brasilien har tabt point i deres gruppespil. Det bliver spændende at følge hvem der vinder turneringen. Personligt håber jeg lidt på Colombia med James :)
Men mon ikke Argentina og Brasilien stadig er favoritter.
Nu er video-sekvensen med Neymar ret dårlig, men hvis han med vilje sparker bolden ind i ryggen på en modspiller, så er der naturligvis ingen vej uden om det røde kort. Man skal vist hedde noget andet for at slippe for udvisning, når man bevidst sparker bolden efter andre!! Men Neymar stanger jo med hovedet efter en colombianer få sekunder senere og her er der ingen tvivl om det røde kort.
Det samme gør sig naturligvis gældende for Bacca.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Den bedste var nu alligevel da han sagde at han faldt til jorden fordi bolden ramte hans hånd ;) Men det er jo hvad der sker, når man lader svage dommere dømme kampen ;)
Det passer jo ikke Kassow det du skriver... Men engelsk er et svært sprog:
The ball was in my hand but it was not intentional - I was falling - and received yellow.
Manden var ved at falde... ikke at han faldt til jorden grundet bolden som du skriver...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Og nej engelsk er ikke et svært sprog. Lad være med at trolle og spille dum.
I øvrigt Sahinovic er det ikke på tider du erkender kulør? 100 % af dine beskeder er enten for Barca, Barcelona eller FC Barcelona eller anti Real Madrid og klubbens spillere. Du er for længst gennemskuet men kom lige ud af skabet.
Kassow-Rossing skrev: Det er ikke den udtalelse, jeg har læst. Uanset hvad var det utroligt at se Neymar blive på benene efter han blev skubbet i tumulten. Jeg troede ikke det var muligt for ham. Vi har netop talt om hvordan han faldt i en situation, hvor ingen voksne mænd normalt falder. (I husker sikkert den tidligere kamp)
Og nej engelsk er ikke et svært sprog. Lad være med at trolle og spille dum.
I øvrigt Sahinovic er det ikke på tider du erkender kulør? 100 % af dine beskeder er enten for Barca, Barcelona eller FC Barcelona eller anti Real Madrid og klubbens spillere. Du er for længst gennemskuet men kom lige ud af skabet.
Kassow grunden til at jeg denne gang valgte at "trolle og spille dum" som du så fint kalder det, er at jeg gentagne gange har set indlæg hvor du beder folk stramme op på kilder mv. Du har selv haft indlæg hvor der er blevet påstået tal mv. der ikke passer. Dette er grunden til jeg valgte at prikke til dig.
Normalt involverer jeg mig ikke i persondebatter og kommenterer kun på selve emnet. Denne gang blev jeg dog nød til det, da jeg synes du skulle kigge ind ad en gang i mellem inden du poster.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kassow-Rossing skrev: Jamen kritikken er hermed modtaget. Er du ikke flink at skrive det på anden måde næste gang, så det ikke bliver til et personangreb. Jeg har ikke set nogen kilde, der skulle påstå andet end at Neymar er helt fra den i denne her situation.
Det er helt ok. Og ja jeg skriver ikke i den tone igen bare rolig. Normalt skriver jeg kun som nævnt omkring emnet og ikke personerne. Samtidigt var det også for at illustrere hvor irreterende jeg synes det er, alle de posts som på det seneste herinde, er endt i lange angreb udenom emnet der egentlig skulle diskuteres.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Miranda til Inter og Mandzukic til Juventus.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.