Om vores rivaler VII
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: I henhold til Carlos Bacca, må man alligevel rose A.C. Milan for godt købmandsskab. Både Bacca og Adriano er to fremragende spillere!
Monchi skal også roses - fremragende at malke koen til det maksimale :-) !
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Tror ikke han bliver pengene værd, har ikke lige den store fidus til ham så vil jeg langt hellere have Veratti til mindre penge og så evt. en god 2. angriber ( Dzeko )
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: Jeg vil endnu mere hade at se ham med en Real trøje på! eller ihvertfald næsten ;)
Tror ikke han bliver pengene værd, har ikke lige den store fidus til ham så vil jeg langt hellere have Veratti til mindre penge og så evt. en god 2. angriber ( Dzeko )
Haha enig! Men de to ting behøver jo ikke udligne hinanden ;-)
Jeg vil også langt hellere have Verratti, men derfor vil jeg stadig for alt i verden ikke have Pogba til Barca. Lad ham ryge til PSG eller City, bitte.
- Ananassen
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Det bedste i UEFA sagen mod Barcelona er alligevel denne her: "I Barca er man mildest talt forundret over, at UEFA åbner sagen. Barcas tilhørsforhold til Catalonien er velkendt af alle og derfor foregik der ikke noget ved Champions League finalen i Berlin, som der ikke sker i alle kampe på Camp Nou. Derfor vil en eventuel straf med sikkerhed blive appelleret."
;) De forstår det aldrig. Det var præcis samme meddelelse de kom frem med, da de havde brudt sig med FIFAs regler og købt for unge spillere, da de havde brudt sig med loven og snydt i skat osv. osv. :D
Kan ikke gennemskue hvad der er forkert i vise ens støtte til Catalonien. Det er en ganske harmløs demonstration der ikke skader nogen, og som intet har med fodbold at gøre, og derfor heller ikke Uefa.
Derudover er der jo ytringsfriheden, det er på alle måder lovligt, og kan ikke se hvad problemet er?
Det er vel i princippet ikke være en normale bannere der viser ens tilhørsforhold til en klub??
Nogen der kan forklare mig hvad de har gjordt forkert?
Ananassen skrev:
Kassow-Rossing skrev: Det bedste i UEFA sagen mod Barcelona er alligevel denne her: "I Barca er man mildest talt forundret over, at UEFA åbner sagen. Barcas tilhørsforhold til Catalonien er velkendt af alle og derfor foregik der ikke noget ved Champions League finalen i Berlin, som der ikke sker i alle kampe på Camp Nou. Derfor vil en eventuel straf med sikkerhed blive appelleret."
;) De forstår det aldrig. Det var præcis samme meddelelse de kom frem med, da de havde brudt sig med FIFAs regler og købt for unge spillere, da de havde brudt sig med loven og snydt i skat osv. osv. :D
Kan ikke gennemskue hvad der er forkert i vise ens støtte til Catalonien. Det er en ganske harmløs demonstration der ikke skader nogen, og som intet har med fodbold at gøre, og derfor heller ikke Uefa.
Derudover er der jo ytringsfriheden, det er på alle måder lovligt, og kan ikke se hvad problemet er?
Det er vel i princippet ikke være en normale bannere der viser ens tilhørsforhold til en klub??
Nogen der kan forklare mig hvad de har gjordt forkert?
Det er egentlig meget enkelt:
Politiske budskaber er bandlyst ved fodboldkampe og der er netop, hvad der er tale om her.
- Ananassen
- Gæst
-
Ananassen skrev: Så ingen ytringsfrihed til fodboldkampe?
Nej. Fodbold til fodbold kampe :)
- Sir
- Gæst
-
Lars1991 skrev:
Ananassen skrev: Så ingen ytringsfrihed til fodboldkampe?
Nej. Fodbold til fodbold kampe :)
Er du sikker på det? Det mest oplagte og aktuelle sammenlignelige eksempel, jeg kan finde, er en landskamp mellem Irland og England for cirka 3 måneder siden, hvor de engelske fans sang anti-IRA-sange. IRA står for Irish Republic Army, og det var dem, der skaffede uafhængighed for irerne, således at de blev løsrevet fra Storbritanien for knap 100 år siden. I den forbindelse kunne FA ikke straffe fansene, og det blev udtalt af Football Supporters' Fed., at: "Racist and discriminatory chanting is illegal. The advice that we have received, however, is that anti-IRA and World War Two-related chanting does not fall foul of the law and would be unlikely to lead to successful prosecutions under the current legislation.”
Altså stort set på linje med rettigheden til ytringsfrihed. Hvis du har anden information, er jeg til gengæld nysgerrig efter at blive oplyst.
Personligt kan man naturligvis mene, hvad man vil, men jeg finder det godt nok lidt underligt, at det, der generelt er helt lovlig opførsel, skal gøres strafbart på et fodboldstadion - ytringsfriheden, så længe diskrimination og racisme udelades, skal ikke begrænses. Det er en farlig vej at begynde at gå.
- Moohh
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-