Om vores rivaler VII
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
Pelle skrev:
Sahinovic skrev:
ChrillRM14 skrev: Og så tabte Messi endnu en finale :)
Mon det kan spille imod ham til kåringen af Ballon D'or, hvis Ronaldo starter så vanvittigt som sidste sæson i august, september, oktober og november?
Tillykke til Chile! Rart med nogle "outsidere", der vinder store titler!
Ja for Messi har slet ikke vundet La Liga, Champions League og Copa Del Rey for ikke særlig lang tid siden :'-D
Selvom det er vores ærkerivaler så er der ikke noget galt i at bevare jordforbindelsen.
Du er der godt nok også med det samme, når nogen bare ytrer det mindste kritik af Messi og Barcelona....
Men så stram dog op forhelvede da! Det er så usagligt og useriøst, når Messi lige har vundet The treble på klub plan. Det er simpelthen blevet så pinligt, og man skulle tro at samtlige fans herinde var 14 år med få undtagelser. Og jeg undskylder igen for at du er den sidste jeg quoter :D
Det var altså slet ikke for at lyde hånlig overfor Messi :)
Desuden synes jeg ikke det er at lyde som en 14-årig, hvis man håber på, at en af Real Madrids spillere har en større chance for at vinde en stor individuel hæder. Hvis man til gengæld er træt af, at der hele tiden skal komme messi-ronaldo-sammenligninger og lignende, så undskylder jeg gerne for at have bragt det op igen ;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev:
Dios skrev:
Pelle skrev:
Sahinovic skrev:
Mon det kan spille imod ham til kåringen af Ballon D'or, hvis Ronaldo starter så vanvittigt som sidste sæson i august, september, oktober og november?
Ja for Messi har slet ikke vundet La Liga, Champions League og Copa Del Rey for ikke særlig lang tid siden :'-D
Selvom det er vores ærkerivaler så er der ikke noget galt i at bevare jordforbindelsen.
Du er der godt nok også med det samme, når nogen bare ytrer det mindste kritik af Messi og Barcelona....
Men så stram dog op forhelvede da! Det er så usagligt og useriøst, når Messi lige har vundet The treble på klub plan. Det er simpelthen blevet så pinligt, og man skulle tro at samtlige fans herinde var 14 år med få undtagelser. Og jeg undskylder igen for at du er den sidste jeg quoter :D
Stram nu for helvede selv op! Det kan da godt være, at Messi lige har vundet nogle titler, men nu var der en titel i går, som han ikke vandt. Det må man da som Real Madrid fan gerne nyde, må man ikke?? Det er da for sindssygt, at man kan blive angrebet for at kritisere Messi og Barcelona på et Real Madrid forum. Hvornår stopper galskaben?? Det er for helvede da ikke fcbarcelona.dk det her, så smut da derind, hvis du har behov for at se Messi blive hyldet 24/7. Det har langt de fleste af vi Madrid fans ikke behov for!
I en sæson der ikke har budt på andet end skuffelser, tager man som Madrid fan, hvad man kan få. Her i blandt at Messi går glip af endnu en stor titel med landsholdet. Stop med at gøre dig til dommer over, hvad folk skriver og kritiserer for - det er dybt til grin!
Det var dejligt med chilensk sejr i går, men det tenderer nu alligevel det naive at tillægge Cristiano Ronaldo nogen chancer i kampen om Guldbolden. Når vi kommer hen omkring juletid har Lionel Messi føjet et par Super Cup-titler og et klub-VM til El Triplete.
Hvor tillægger jeg Ronaldo nogen chance for at vinde Guldbolden? Det bliver en fantastisk dag, når folk herinde henholder sig til det, man skriver. Jeg er da ikke et sekund i tvivl om, at Messi fortjent løber med den. Men derfor kan jeg godt nyde, at Chile løb med sejren i går og at Messi går glip af en lille smule succes med landsholdet. Det er tankevækkende, at forummet på ganske få måneder har forvandlet sig fra et rigtig lækkert sted for Real Madrid fans, mens det nu er blevet "overtaget" af Barca fans, hvor man knapt nok må ytre sig negativt om ærkerivalerne længere. Sørgeligt. Det får hvert fald ikke mig til at komme her oftere.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
Pelle skrev:
Sahinovic skrev:
Skal bare lige vide: lyder jeg direkte usaglig og useriøs, når jeg som en lille luftigt tanke håber på, at dette kan tale imod Messi ved en Ballond D'or-uddeling?
Puha, For så skal jeg sgu til at tænke lidt ekstra over, hvad jeg må skrive herinde, og hvad jeg ikke må? :/
Skal bare lige vide: lyder jeg direkte usaglig og useriøs, når jeg som en lille luftigt tanke håber på, at dette kan tale imod Messi ved en Ballond D'or-uddeling?
Puha, For så skal jeg sgu til at tænke lidt ekstra over, hvad jeg må skrive herinde, og hvad jeg ikke må? :
Ja det gør du, skal vi også diskutere om Real Madrid var det bedste hold i forrige sæson, selvom Barcelona vandt tre pokaler? Nej vel, for så bliver det lidt usagligt og useriøst.
Florentino Pérez
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-
Nu har jeg fulgt jer og jeres fantastiske forum i flere år på sidelinien og har lyst til at komme med et input.
Jeg kan godt forstå at flere af jer irriterer jer over at Barca fans opretter brugere herinde og kommentere med. Det er sgu også lidt lamt. Jeg selv er fan af god fodbold. Jeg ved at det kan lyde helt latterligt i jeres meget dedikerede sind men de to fodboldtrøjer jeg ejer er Realmadrid -figo og Barca - Messi. Jeg burde eje en Arsenal - Henry også. Jeg er simpelthen fan af smuk fodbold.
Jeg syntes dog at jeg i mit første oplæg på siden har lyst til at komme med en reminder/kritik. Jeg syntes flere af jer glemmer hvad Real Madrid er. Real Madrid er KONGEKLUBBEN. Det er klubben der udstråler god stil, etikette og overskud i en fodboldverden af larm! Det er fodboldklubben med den voksne, modne og passionerede fankultur der gør klubber som Barca og City til skamme. Real Madrid er Super 140 jakkesættet omgivet af Hummel. Det er også derfor at jeg bærer min hvide Figo trøje med størst stolthed!
Herudover er Real Madrid verdenskendt for at have de største legender spillende. Prøv lige at tænke over det. Spillere som:
Ronaldo (Brazil)
Raul
Figo
Zidane
Roberto Carlos
Casillas
Cr7 (er ikke fan, men klasse fornægter sig ej)
David Beckham
Og det er kun spillere som jeg har set spille. Vanvittigt!
Hvad har Barca haft i samme periode? Som slog helt igennem for dem og blev Legender via deres klub? Objektivt set slet ikke i nærheden.
De har haft:
Ronaldinho
Messi
Xavi
Iniesta
Puyol
Real Madrid er imo langt foran og netop derfor bliver det simpelthen så teenager ynkeligt at man ikke kan anerkende og gratulere Barca med at de lige pt. har en helt specielt spiller der nok er verdens bedste nogensinde. Messi er fuldstændig fantastisk og det burde man kunne nyde selv som Madrid fan. Selvfølgelig er det ærgerligt på den korte bane at Real mister trofæer grundet ham. Det betyder dog intet på den lange bane. Fodbold nydes og tales i nuet. Det er meget få gange jeg har hørt nogen argumentere for at deres klub er den bedste ved at hive spillere frem der gik på pension for 5 år siden (gjorde jeg lidt det ovenover? :-) ). Lad dem nu nyde at de har momentum lige nu. Lad Real Madrid arbejde på at få den næste legende på deres hold. Og lad så please de generelt lidt yngre Barcelona fans om at ønske at det går dårligt for Ronaldo for Portugal. Jeg ønskede at Messi fik VM og hans Copa. Jeg ønskede at der blev tilbygget på legenden. For det er priviligeret at få lov at se så fantastisk fodbold.
Real Madrid og Barcelona har brug for hinanden. De har brug for den magi de skiftevis kreere. De har brug for konkurrencen.
Fodbold skal vindes af dem der spiller smukkest, syntes jeg. Real Madrid spillede i store perioder af sidste sæson smukkere end Barca. Jeg tror at magten vender i den sæson Messi stopper med at shine. Det er ikke det samme som at real ikke kan vinde the treble indtil da, så lad os da sidde med overskud og anderkendelse med en selvtillid skabt af det faktiske hold der render rundt i den hvide trøje.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Helt seriøst, lad vær med at skulle bestemme, hvad jeg må sige herinde?? Hvornår er der begyndt at være brugere herinde, der må det?? Det da et håbløst forum vi har på denne side så....Sahinovic skrev: ChrillRM14 skrev:
Puha, For så skal jeg sgu til at tænke lidt ekstra over, hvad jeg må skrive herinde, og hvad jeg ikke må? :
Ja det gør du, skal vi også diskutere om Real Madrid var det bedste hold i forrige sæson, selvom Barcelona vandt tre pokaler? Nej vel, for så bliver det lidt usagligt og useriøst.
ChrillRM14 skrev:
Helt seriøst, lad vær med at skulle bestemme, hvad jeg må sige herinde?? Hvornår er der begyndt at være brugere herinde, der må det?? Det da et håbløst forum vi har på denne side så....Sahinovic skrev: ChrillRM14 skrev:
Hvornår har jeg givet udtryk for at jeg skulle bestemme hvad du må sige herinde? Når du skriver et indlæg herinde så skal du ret tit forvente at der komme et svar fra andre brugere. At jeg synes det er usagligt og useriøst er min personlige holdning, men derfor har du stadig ret til at skrive hvad du føler.
Florentino Pérez
Puha, For så skal jeg sgu til at tænke lidt ekstra over, hvad jeg må skrive herinde, og hvad jeg ikke må? :/
Du må skrive lige akkurat hvad du har lyst til. Det skal jeg da slet ikke bestemme :)
Jeg synes det er ret useriøst og usagligt, men det må du jo selv om :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev:
ChrillRM14 skrev:
Hvornår har jeg givet udtryk for at jeg skulle bestemme hvad du må sige herinde? Når du skriver et indlæg herinde så skal du ret tit forvente at der komme et svar fra andre brugere. At jeg synes det er usagligt og useriøst er min personlige holdning, men derfor har du stadig ret til at skrive hvad du føler.
Nej, du har ikke sagt dette eksplicit, men det sådan det kommer til udtryk. At give udtryk for sin holdning og anklage et indlæg for at være usagligt og direkte useriøst er ikke det samme.
En tone i et forum skal helst holdes på et niveau, hvor folk har lyst til at skrive deres egne personlige holdninger og kommentere. Havde jeg været usaglig havde jeg hånet Messi for at uduelig og inkompetent på landsholdet, hvor han kun kan score på straffe. Dette er god sportsmanship eller god moral, men jeg bemærkede blot, at Messi på ét har har tabt 2 finaler med Argentina. Dertil italesatte jeg mit lille håb om, at dette finalenederlag kunne være til Ronaldos fordel ifht Ballon D'or (og ja, jeg mener faktisk, at Messi 100% har fortjent den INDTIL videre).
Der er en grund til, at jeg skrev dette indlæg. Og det var ikke for at være useriøs eller usaglig. Det heller ikke useriøst, at man stemmer på DF eller Alternativet, det må man acceptere, det skal ikke rakkes ned.
Pointen er: Man kan sgu skræmme implicerede væk fra et forum, hvis man mødes med kommentarer om, at man er useriøs eller usaglig. Er du uenig, fair nok! Men der en forskel mellem at være uenig og så at bruge negativtladede ord i sin kommentar. Så længe folk holder sig inde for den gængse tone, når de udtrykker deres holdning, så kan og bør man ikke blive mødt med kommentarer, der rakker ned på folks holdninger. At sige min holdning før var "useriøs" og "usaglig" er lidt at rakke ned, da der er relativt stor negativ værdiladning i det ord. Håber det giver mening, og jeg er ked af, at sådanne diskussioner skal fylde på en side, der egentlig bør omhandle "vores rivaler" :)
Dertil italesatte jeg mit lille håb om, at dette finalenederlag kunne være til Ronaldos fordel ifht Ballon D'or (og ja, jeg mener faktisk, at Messi 100% har fortjent den INDTIL videre).
Hvordan skulle dét at nå til en finale kunne være til Ronaldos fordel i forhold til Ballon D'or? Det er vel stadig en præstation i sig selv at nå til finalen, selvom man ikke vinder den, eller hvad?
Florentino Pérez
- Raul7-2880
- Platin bruger
-