Om vores rivaler VII

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 dag siden #6973 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev: Nej ved I hvad. Jeg gider ikke samtalen længere. Hvis I er Real Madrid fans, så er I Real Madrid fans.

I kan købe jeres Carnet Madridista her:

www.realmadrid.com/en/fans/madridistas/international

Velkommen i klubben!
Hala Madrid!

Sådan kan man ikke sætte det op. Så kan jeg påstå at hvis man er Madrid mand/kvinde. Så støtter man klubben og spillerne 100% istedet for at være efter dem.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 dag siden #6974 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev:

Sahinovic skrev: Kassow-Rossing skrev:

I øvrigt Sahinovic er det ikke på tider du erkender kulør? 100 % af dine beskeder er enten for Barca, Barcelona eller FC Barcelona eller anti Real Madrid og klubbens spillere. Du er for længst gennemskuet men kom lige ud af skabet.

Hvad er der dog galt med dig, og hvordan kom jeg ind i billedet efter du havde en diskussion kørende med HHB65 som er baseret ud fra at du lyver om en hændelse?

Fordi du brød ind i vores samtale. Og jeg løj ikke. Mit udsagn var sandheden baseret på de første officielle kilder efter kampen.

Ps. der er sikkert mget galt med mig men ikke i denne sammenhæng. Så tal pænt. Du kunne selv have svaret på dit spørgsmål, hvis du kunne huske samtalen.

Endnu en direkte løgn fra dig, da jeg aldrig brød ind i jeres samtale hvad angår Neymar's rødt kort, som var det diskussionen gik ud på, så hvad taler du nu om?

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 1 dag siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 dag siden #6975 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om vores rivaler VII
Nu stopper I tre turtelduer. Det er ikke første gang i denne uge vi skal læse jeres personfnidder. Gider I ikke tage den privat og skåne os for ligegyldigheden? Så kan vi andre til gengæld diskutere fodbold.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 dag siden #6976 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Læg lige mærke til, at jeg ikke var involveret i noget (hvis man kunne, ville jeg indsætte en engle-smiley)

Hvad skal vi forvente af Atletico fra næste sæson? Er El Cholo ved at gøre plads til nyt blod med sult eller har Atletico bare fundet deres plads i hierakiet, hvor man grundet økonomi er tvunget til at sælge nogle af nøglespillerne? At man overhovedet kan overveje at sælge Miranda, er en kæmpe gåde for mig.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Kassow-Rossing
Emnet er blevet låst.
11 år 1 dag siden #6977 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII

Administrationen skrev: Nu stopper I tre turtelduer. Det er ikke første gang i denne uge vi skal læse jeres personfnidder. Gider I ikke tage den privat og skåne os for ligegyldigheden? Så kan vi andre til gengæld diskutere fodbold.

Jeg har skrevet en privat besked til Sahinovic.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
11 år 1 dag siden #6978 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Sorry for spam her i tråden.

Så er det officielt. Neymar får 4 dages karantæne og en bøde på 10.000 Dollars.

www.goal.com/en/news/586/copa-america/20...tch-ban?ICID=HP_HN_1

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
11 år 1 dag siden #6979 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: Læg lige mærke til, at jeg ikke var involveret i noget (hvis man kunne, ville jeg indsætte en engle-smiley)

Hvad skal vi forvente af Atletico fra næste sæson? Er El Cholo ved at gøre plads til nyt blod med sult eller har Atletico bare fundet deres plads i hierakiet, hvor man grundet økonomi er tvunget til at sælge nogle af nøglespillerne? At man overhovedet kan overveje at sælge Miranda, er en kæmpe gåde for mig.

Jeg tror ærligt bare ikke de holder særlig længe endnu på toppen pga økonomien desværre. Men lad os håbe de seneste sæsoners præstationer i Europa giver mere opmærksomhed og dermed flere tv-penge og sponsorpenge til de spanske klubber, samt at den nye tv-aftale vil øge stabiliteten i Spanien.

På kort sigt hedder det nok stadig Barca og Real, men håber inderligt Valencia, Atletico og Sevilla også kan kæmpe med i toppen om nogle år.
Emnet er blevet låst.
11 år 12 timer siden #6980 af Sahinovic
Ikke andet end til grin at Neymar kan få 4 dages karantæne for sine hændelser mod Colombia, når manden - også fra Colombia - som var tæt på at gøre en ende på hans karriere ikke fik én eneste dag.

Jeg kommer aldrig til at forstå de folk der sidder inden for disciplinærkomitéen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 12 timer siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
11 år 12 timer siden #6981 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev: Ikke andet end til grin at Neymar kan få 4 dages karantæne for sine hændelser mod Colombia, når manden - også fra Colombia - som var tæt på at gøre en ende på hans karriere ikke fik én eneste dag.

Jeg kommer aldrig til at forstå de folk der sidder inden for disciplinærkomitéen.

Fordi man vurderer handlingen og hensigten - ikke konsekvensen.

Ved VM løb en spiller ind i Neymar og satte et knæ i ryggen. Noget som sker utallige gange på en sæson. Desværre ramte han uheldigt, så det kostede Neymar en alvorlig skade, men som sådan var taklingen jo ikke slem. Var Neymar ikke blevet skadet, havde ingen nogensinde husket hændelsen.

Neymar sparker derimod bolden bevidste efter en spiller og nikker bagefter en skalle. Dvs. to situationer, hvor han klart bryder fodboldloven ganske klart.

Selvfølgelig bliver sidstnævnte straffet hårdere end førstnævnte.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing, Gribben, andreashn, Pelle
Emnet er blevet låst.
11 år 12 timer siden #6982 af Sahinovic

raul7=kongen skrev:

Sahinovic skrev: Ikke andet end til grin at Neymar kan få 4 dages karantæne for sine hændelser mod Colombia, når manden - også fra Colombia - som var tæt på at gøre en ende på hans karriere ikke fik én eneste dag.

Ved VM løb en spiller ind i Neymar og satte et knæ i ryggen. Noget som sker utallige gange på en sæson. Desværre ramte han uheldigt, så det kostede Neymar en alvorlig skade, men som sådan var taklingen jo ikke slem. Var Neymar ikke blevet skadet, havde ingen nogensinde husket hændelsen.

Neymar sparker derimod bolden bevidste efter en spiller og nikker bagefter en skalle. Dvs. to situationer, hvor han klart bryder fodboldloven ganske klart.

Se nu videoen igen, og hvis du seriøst mener at sådan en tackling ser man utallige gange på en sæson og at det er en del af fodbold, så er jeg ikke andet end målløs. Det er et klart rødt kort, og karantæne efterfølgende, selv hvis der ikke havde været en konsekvens.

Baseret ud fra hele kampen så forstår jeg godt Neymars frustration, men det var stadig totalt idiotisk og han fortjener en udvisning og en dag eller to karantæne, men 4 er vandvid.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 12 timer siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
11 år 11 timer siden #6983 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om vores rivaler VII
Der kan gives rødt kort for en hensynsløs tackling, uanset om den giver en skade eller ej - eller om man overhovedet rammer en modstander. Det er under alle omstændigheder hensynsløst at have knæet i ryggen på en modstander, og burde under alle omstændigheder give rødt kort, idet det er direkte farligt. Det er ikke helt rigtigt, at man tit ser, at spillere sætter et knæ i ryggen på andre spillere. Især når man tænker på den fremdrift, som spilleren havde. Det er korrekt, at der i hovedstødssituationer forekommer knæ i ryggen, men det er en helt anden situation end den her - i min optik!

Hvad Neymar gør synes jeg til gengæld er en helt anderledes handling og strafferammen derefter. Som du selv er inde på, er det hensigten, der tæller. Som Suarez, der fik måneder for at bide, mens en skalle eller slag oftest giver 2 dages karantæne. Hvis man sætter det lidt i perspektiv, så bider man hinanden i børnehaven, hvor pædagogen siger fyfy, men hvis man slår, så er den helt galt. Det er helt omvendt i fodbold, hvor slag giver den blide straf... Men vi kan jo heller ikke have en sport, hvor de løber rundt og bider hinanden. En kunne jo miste et øre? ;) Neymars straf er hård, og ligesom med Suarez for at sende et signal.

I øvrigt nogen, der har lagt mærke til, at FCK tabte valgkampen? :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic
Emnet er blevet låst.
11 år 6 timer siden #6984 af samuraidk
Besvaret af samuraidk på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev:

raul7=kongen skrev:

Se nu videoen igen, og hvis du seriøst mener at sådan en tackling ser man utallige gange på en sæson og at det er en del af fodbold, så er jeg ikke andet end målløs. Det er et klart rødt kort, og karantæne efterfølgende, selv hvis der ikke havde været en konsekvens.

Baseret ud fra hele kampen så forstår jeg godt Neymars frustration, men det var stadig totalt idiotisk og han fortjener en udvisning og en dag eller to karantæne, men 4 er vandvid.

Jeg tror nu mere at det er fordi han har tabt hovedet overfor dommeren i spillertunnellen at han har fået de ekstra dages karantæne. Nok heller ikk så smart gjort.

www.goal.com/en/news/586/copa-america/20...tch-ban?ICID=AR_RS_3
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum