Om vores rivaler VII

10 år 11 måneder siden #7069 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Meget logisk - skuffelsen var så stor for ham at han selvfølgelig ikke ville have en individuel pris, når holdet lige har tabt en finale. Ser man tilbage på VM 2014 så han heller ikke just glad ud da han modtog prisen for den bedste spiller.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7070 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Om vores rivaler VII
OK så det har intet at gøre med at han VED han ikke fortjente den hverken til VM eller til Copa America 2015 ;)

Han ved at hvis han tog imod den denne gang så var han blevet gjort endnu mere til grin end til VM.

Dybt useriøst at han overhovedet var i betragtning til VM men også til Copaen.

RAUL!!!!
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7071 af Sahinovic

Raul-Madrid skrev: OK så det har intet at gøre med at han VED han ikke fortjente den hverken til VM eller til Copa America 2015 ;)

Han ved at hvis han tog imod den denne gang så var han blevet gjort endnu mere til grin end til VM.

Dybt useriøst at han overhovedet var i betragtning til VM men også til Copaen.

Jeg synes heller ikke han fortjente den, han så selv bedøvende ligeglad ud, men altså niveauet har jo heller ikke været meget højere hos andre spillere. Den eneste grund til at de fleste synes at en tysk spiller skulle have vundet den ved VM var at de vandt turneringen, hvilket vel er fair nok ifølge mig, men der var jo absolut ingen af dem som skilte sig ud.

Niveuaet i landsholdsfodbold er simpelthen faldet så utroligt meget at jeg er hamrende ligeglad med hvem der først og fremmest vinder turneringen, for slet ikke at komme ind på de individuelle priser, det ser også ud til at dem der skal vurdere de bedste spillere har det sådan.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7072 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Om vores rivaler VII
Så vi da ihvertfald ret enige.

Dog syntes jeg godt man kunne sige at til VM var der stor forskel på hvad Messi præsterede og hvad f.eks. Kroos, James, Muller, Marcherano samt Neymar og nok også andre.

Det samme kan man sige til Copa America - syntes han blev overstrålet af både Di Maria men også hans gamle ven Sanchez og igen sikkert andre.

Men ja det er sku ikke det samme at se landsholds fodbold mere, den gang man holdte med Brasillien bare fordi man ikke kunne lade hver med alle de stjerne.. der er blevet for meget jeg er real fan så derfor holder jeg IK med Argentina over det.

RAUL!!!!
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7073 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev: Det kan også bare være, at Messi ikke vil hædres individuelt, når holdet lige har tabt en finale.

Han modtog den da til VM. Det vil da være utrolig hyklerisk, hvis han nu nægter, fordi han ikke vil hædres individuelt. Godt nok betyder Copa América meget, men et VM vil nok altid være størst.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7074 af Sahinovic

Dios skrev:

Storken skrev: Det kan også bare være, at Messi ikke vil hædres individuelt, når holdet lige har tabt en finale.

Han modtog den da til VM. Det vil da være utrolig hyklerisk, hvis han nu nægter, fordi han ikke vil hædres individuelt. Godt nok betyder Copa América meget, men et VM vil nok altid være størst.

Jeg kan ikke se hvordan det skulle være hyklerisk når reaktionen er den ved samme ved de to finaler? Ja godt nok modtog han den til VM, men synes du selv han overhovedet havde lyst til at modtage den baseret ud fra nedenstående videoklip? Kan ikke se det relevante i om han modtog den eller ej, når han tydeligvis føler det samme efter de to finaler.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7075 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Vi ved alle sammen godt, at han ikke ville modtage prisen, fordi han godt vidste, at han ikke havde fortjent den. Han tog imod den ved VM da han ikke burde have været i top 10 men han tager ikke imod den ved Copa når han ikke er i top 10. Kun én ting har ændret sig: Han er blevet klogere.

Ulvene bliver skillet fra fårene i denne debat. Det var tydeligt at se hvem der omgående forsvarede Messis handling.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7076 af Sahinovic
Kassow-Rossing skrev:

Ulvene bliver skillet fra fårene i denne debat. Det var tydeligt at se hvem der omgående forsvarede Messis handling.

Dine indlæg er da ved Gud! nok det mest intetsigende jeg nogensinde har set. Hver evig eneste gang skal du brølle Barcelona-fan til forskellige brugere, og gøre dig til herre over hvem de rigtige Real Madrid fans er herinde, hvad med bare at holde kæft når man ikke har noget godt at tilføje til debatten?

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Zyconith, Raul7-2880
Emnet er blevet låst.
  • daffy
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #7077 af daffy
Besvaret af daffy på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev: Vi ved alle sammen godt, at han ikke ville modtage prisen, fordi han godt vidste, at han ikke havde fortjent den. Han tog imod den ved VM da han ikke burde have været i top 10 men han tager ikke imod den ved Copa når han ikke er i top 10. Kun én ting har ændret sig: Han er blevet klogere.

Arhhhh, kom så lidt...
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7078 af ugologic
Besvaret af ugologic på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev: Vi ved alle sammen godt, at han ikke ville modtage prisen, fordi han godt vidste, at han ikke havde fortjent den. Han tog imod den ved VM da han ikke burde have været i top 10 men han tager ikke imod den ved Copa når han ikke er i top 10. Kun én ting har ændret sig: Han er blevet klogere.

Bliver du nogensinde klogere?
Emnet er blevet låst.
  • Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #7079 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Om vores rivaler VII
Messi den ærlig

At folk mener at han afvist trofæet på grund af at han ved han ikke fortjener den gør ham faktisk til en ærlig og et godt menneske, det svare jo til at man brænder et straffe med vilje fordi man ikke fortjener den

Jeg tror ærligt han gider ikke fordi trofæet ikke betyder noget for ham

En sidste ting, jeg har ikke set Copa Amerika denne gang, er der nogen der kan fortælle mig hvem der fortjener prisen istedet for Messi?
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Tobiasillas.
Emnet er blevet låst.
  • Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #7080 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Om vores rivaler VII
Så er det blevet officielt at barca køber turan.

Turan til barca
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Real madrid emil.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum