Om vores rivaler VII

11 år 1 måned siden #7093 af Raul7777
Besvaret af Raul7777 på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev: Vi ved alle sammen godt, at han ikke ville modtage prisen, fordi han godt vidste, at han ikke havde fortjent den. Han tog imod den ved VM da han ikke burde have været i top 10 men han tager ikke imod den ved Copa når han ikke er i top 10. Kun én ting har ændret sig: Han er blevet klogere.

Ulvene bliver skillet fra fårene i denne debat. Det var tydeligt at se hvem der omgående forsvarede Messis handling.

Du er den største troll jeg har set længe. Du går i så små sko, at det er til at brække sig over.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #7094 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: Stop nu med det bavl om, at manden ikke vil modtage individuel hæder! Han har 4 gange - med glæde - modtaget Balon D'Or! Det er snart ved at være kvalmende den måde Messi konstant skal forherliges på. Fald nu ned - han er et menneske ligesom alle andre! Selvfølgelig vil han modtage individuel hæder.

Hvem har dog påstået andet? :'-D

Synes du måske ikke selv det er lidt anderledes at modtage en Ballon D'or efter man har haft et super godt år, end når man modtager en individuel pris efter man har tabt en finale?

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #7095 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Stop nu med det bavl om, at manden ikke vil modtage individuel hæder! Han har 4 gange - med glæde - modtaget Balon D'Or! Det er snart ved at være kvalmende den måde Messi konstant skal forherliges på. Fald nu ned - han er et menneske ligesom alle andre! Selvfølgelig vil han modtage individuel hæder.

Synes du måske ikke selv det er lidt anderledes at modtage en Ballon D'or efter man har haft et super godt år, end når man modtager en individuel pris efter man har tabt en finale?

Messi vandt hverken La Liga eller CL i 2011/2012 sæsonen. Alligevel modtog han gladeligt en Balon D'Or. Forklar mig hvor forskellen er?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #7096 af FanOfMagicalTeams
@pelle
At han ikke blev kaldt op scenen i "91" minut efter kampen hvor han "tabte sæsonen". Troller du? Forskellen er åbenlys. Han skulle have modtaget den pris efter Copa. Men hans følelser var ikke nok på plads efter skuffelsen til at han gik derop. Det er altså ikke Messis skyld/problem at andre mener han var turneringens bedste. Hetzen er til grin.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved FanOfMagicalTeams.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Lars1991
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #7097 af Sahinovic

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Messi vandt hverken La Liga eller CL i 2011/2012 sæsonen. Alligevel modtog han gladeligt en Balon D'Or. Forklar mig hvor forskellen er?

Der fandt en afstemning til stede blandt fodboldeksperter hvor Messi fik flest stemmer, selvom han ikke vandt CL eller La Liga i sæsonen 2011/2012 så var han individuelt stadig den bedste - niveaumæssigt langt! fra alle de andre, så selvfølgelig fortjente han den. (ifølge mig)

Men jeg gider virkelig ikke ud i en diskussion om han nu også var den rette vinder fordi han ikke vandt nogle pokaler.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #7098 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Om vores rivaler VII
Sorry - men er jeg den eneste der syntes vores forum begynder at stinke for meget af Barca!

Det sørgeligt!

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano Ronaldo
Emnet er blevet låst.
  • Ananassen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #7099 af Ananassen
Besvaret af Ananassen på emne Om vores rivaler VII
Vil vove mig ud i den påstand at der er en lille forskel mellem at modtage en individuel hæder efter et helt år hvor man har spillet godt, og lige efter man har tabt en finale for anden gang i træk inden for et år med ens landshold, og ikke har spillet op til sit bedste.

Ja, der er et par Barca fans... Har personligt kun skrevet 8 (?) indlæg eller noget i den stil... derudover er det ret sundt for et forum at få nok holdninger fra andre synsvinkler end den som 90% af alle brugere herinde har.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #7100 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Der fandt en afstemning til stede blandt fodboldeksperter hvor Messi fik flest stemmer, selvom han ikke vandt CL eller La Liga i sæsonen 2011/2012 så var han individuelt stadig den bedste - niveaumæssigt langt! fra alle de andre, så selvfølgelig fortjente han den. (ifølge mig)

Men jeg gider virkelig ikke ud i en diskussion om han nu også var den rette vinder fordi han ikke vandt nogle pokaler.

Nu går diskussionen jo ikke på, om Messi fortjente Balon D'Or i 2012, så hvad med at du holder dig til det, diskussionen egentlig handler om? At man fra Barca-sympatisørernes synspunkt - som er der uendeligt mange af herinde lige pludselig! - mener, at manden ikke vil modtage individuel hæder, fordi han netop har tabt en finale med sit landshold. Min pointe er simpel. Messi vandt heller intet i 2011/2012 sæsonen, men der havde han intet problem med at modtage prisen.

Så hvorfor ikke bare stoppe med at gøre Messi mere sympatisk, end han egentlig er?!?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
  • Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #7101 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Om vores rivaler VII
Forskellen er kort og godt, at hvis det var Ronaldo som skulle have haft prisen, men nægtede, så ville han være en primadonna, et narcissistisk svin, egoist, you name it..

Men når Messi nægter, så er det jo fordi han bare er skuffet, holdspiller osv.

Kan I selv se forskellen og hvor forkert den er?

Jeg er stensikker på at han med glæde havde taget imod lortet, hvis de havde vundet selvom en anden nok havde fortjent den mere. Men hvorom alting er, så gider han den ikke fordi de tabte, og dermed kan han jo snildt være lidt af en dårlig taber og få lidt af det prædikat som folk smækker på Ronaldo i tide og utide.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #7102 af Sahinovic

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Nu går diskussionen jo ikke på, om Messi fortjente Balon D'Or i 2012, så hvad med at du holder dig til det, diskussionen egentlig handler om? At man fra Barca-sympatisørernes synspunkt - som er der uendeligt mange af herinde lige pludselig! - mener, at manden ikke vil modtage individuel hæder, fordi han netop har tabt en finale med sit landshold. Min pointe er simpel. Messi vandt heller intet i 2011/2012 sæsonen, men der havde han intet problem med at modtage prisen.

Så hvorfor ikke bare stoppe med at gøre Messi mere sympatisk, end han egentlig er?!?

Jeg er målløs, der er jo forhelvede ingen der har nævnt noget om at han generelt ikke vil modtage individuelle hæder? :'-D

Så, Messi vandt ikke Champions League og La liga i sæsonen 2011/2012, men han modtog dog stadig prisen for den bedste spiller i verden, fordi han netop havde gjort det godt individuelt, og det sammenligner du så med at han ikke vil modtage en individuel pris lige efter han har tabt en finale?

Lad os bare blive enige om at vi er uenige, tror det er bedst for begge parter og samtlige brugere herinde (-;

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #7103 af Abefar
Besvaret af Abefar på emne Om vores rivaler VII

Hierro skrev: Forskellen er kort og godt, at hvis det var Ronaldo som skulle have haft prisen, men nægtede, så ville han være en primadonna, et narcissistisk svin, egoist, you name it..

Jeg er stensikker på at han med glæde havde taget imod lortet, hvis de havde vundet selvom en anden nok havde fortjent den mere. Men hvorom alting er, så gider han den ikke fordi de tabte, og dermed kan han jo snildt være lidt af en dårlig taber og få lidt af det prædikat som folk smækker på Ronaldo i tide og utide.

Hvorfor er den forkert? Der er forskel på folk og deres omdømme/rygte. Fx. får nogle hårdere straffe i fodbold end andre, og dette skyldes deres omdømme, eller som følge af lignende situationer der har fundet sted før. Sådan er det bare.

I øvrigt; alle topatleter er dårlige tabere, ellers ville de slet ikke være topatleter - nogle er bare bedre til at skjule det end andre.

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor dette emne bliver debatteret så meget. Jeg tror ikke der findes en der vil vinde et trofæ med sit landshold mere end Messi, og at han ikke modtager prisen lige efter endnu en tabt finale, er nok mere et udtryk for en ekstrem skuffelse end hvad der ellers blive nævnt herinde.
Emnet er blevet låst.
  • Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #7104 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Om vores rivaler VII

Abefar skrev:

Hierro skrev: Forskellen er kort og godt, at hvis det var Ronaldo som skulle have haft prisen, men nægtede, så ville han være en primadonna, et narcissistisk svin, egoist, you name it..

Hvorfor er den forkert? Der er forskel på folk og deres omdømme/rygte. Fx. får nogle hårdere straffe i fodbold end andre, og dette skyldes deres omdømme, eller som følge af lignende situationer der har fundet sted før. Sådan er det bare.

I øvrigt; alle topatleter er dårlige tabere, ellers ville de slet ikke være topatleter - nogle er bare bedre til at skjule det end andre.

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor dette emne bliver debatteret så meget. Jeg tror ikke der findes en der vil vinde et trofæ med sit landshold mere end Messi, og at han ikke modtager prisen lige efter endnu en tabt finale, er nok mere et udtryk for en ekstrem skuffelse end hvad der ellers blive nævnt herinde.

Forkert var nok det forkerte ord at bruge. Men mener at, at folk skal lade være med at komme med undskyldninger på hans vegne og bare erkende at det er dårlig stil af manden, for alle ville jo være hurtig ude med det modsatte ang Ronaldo. Pointen er at det er dårlig stil og barnligt uanset hvem det er.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum