Om vores rivaler VII

10 år 11 måneder siden #7081 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Juventus har endnu engang været ude at cementere, at transfervinduet er lukket for deres vedkommende. De har samtidig gjort det klart, at hverken Pogba eller Vidal sælges i dette transfervindue. Skal vi få lukket snakken om Vidal ned?

Og måske bare affinde os med, at vi ikke får et Galactico-køb i dette vindue, medmindre Perez går ud og henter en absurd dyr angriber for no reason at all.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7082 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII

Real madrid emil skrev: Så er det blevet officielt at barca køber turan.

Turan til barca

Nu har jeg næsten ikke fuldt med siden sæsonen sluttede, men har de ikke en transfer Ban?
Emnet er blevet låst.
  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #7083 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Om vores rivaler VII

elle44 skrev:

Real madrid emil skrev: Så er det blevet officielt at barca køber turan.

Turan til barca

Nu har jeg næsten ikke fuldt med siden sæsonen sluttede, men har de ikke en transfer Ban?

Nej, de har et registrerings forbud. Derfor spiller Arda heller ikke før 2016.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7084 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev: Vi ved alle sammen godt, at han ikke ville modtage prisen, fordi han godt vidste, at han ikke havde fortjent den. Han tog imod den ved VM da han ikke burde have været i top 10 men han tager ikke imod den ved Copa når han ikke er i top 10. Kun én ting har ændret sig: Han er blevet klogere.

Ulvene bliver skillet fra fårene i denne debat. Det var tydeligt at se hvem der omgående forsvarede Messis handling.

Hold da kæft man. Selvfølgelig er han Ikke engang top 10? Nu har jeg ikke set Copa America, men jeg så da VM. Og der var da andre kandidater til at vinde den, men fair nok at han fik den. Kan ikke herske tvivl om han I HVERT FALD var top5. Du simpelthen så langt ude :D Og tvivler VIRKELIG på at der var 10 bedre spillende spillere i Copa America :D
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7085 af Pelle

Lars1991 skrev:

Kassow-Rossing skrev: Vi ved alle sammen godt, at han ikke ville modtage prisen, fordi han godt vidste, at han ikke havde fortjent den. Han tog imod den ved VM da han ikke burde have været i top 10 men han tager ikke imod den ved Copa når han ikke er i top 10. Kun én ting har ændret sig: Han er blevet klogere.

Ulvene bliver skillet fra fårene i denne debat. Det var tydeligt at se hvem der omgående forsvarede Messis handling.

Hold da kæft man. Selvfølgelig er han Ikke engang top 10? Nu har jeg ikke set Copa America, men jeg så da VM. Og der var da andre kandidater til at vinde den, men fair nok at han fik den. Kan ikke herske tvivl om han I HVERT FALD var top5. Du simpelthen så langt ude :D Og tvivler VIRKELIG på at der var 10 bedre spillende spillere i Copa America :D

Det er ligeså langt ude at påstå, at det var "fair nok", at Messi fik prisen til VM. Nej, det var ikke fair nok. Messi skulle aldrig have haft den pris, der var mange andre spillere, der stod foran ham i køen. At han havde to gode kampe i gruppespillet er ikke nok til, at han skulle modtage prisen.

Med medmindre nogle af os har set Copa America kampene, kan vi vel næppe udtale os om det var fortjent eller ej. Man kan bare konkludere, at Messi - modsat under VM - ikke ville modtage prisen.

Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren
Emnet er blevet låst.
  • zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #7086 af zgtaf
Besvaret af zgtaf på emne Om vores rivaler VII

Jeg er faktisk også spændt på at høre hvem i specifikt mener var bedre end messi til Copa America. Umiddelbart imponerede stjernene Alexis, Neymar og James på ingen måde. Måske Aranguiz? Eller claudio bravo?
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7087 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev:

Lars1991 skrev:

Det er ligeså langt ude at påstå, at det var "fair nok", at Messi fik prisen til VM. Nej, det var ikke fair nok. Messi skulle aldrig have haft den pris, der var mange andre spillere, der stod foran ham i køen. At han havde to gode kampe i gruppespillet er ikke nok til, at han skulle modtage prisen.

Med medmindre nogle af os har set Copa America kampene, kan vi vel næppe udtale os om det var fortjent eller ej. Man kan bare konkludere, at Messi - modsat under VM - ikke ville modtage prisen.

Synes ikke engang det værd at diskutere, kunne bare ikke lade vær med at svare på det oprindelig indlæg. Men jeg tror også at jeg dengang pegede på Robben da han næsten var en enmandshær for Holland. Men når det er en af de 5 spillere der var bedst der bliver kåret, synes jeg ikke man kan pive over det.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7088 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Vidal var faktisk fremragende ift., hvad jeg så ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
  • Moohh
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #7089 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Om vores rivaler VII
Jeg har fulgt det meste af Copa America. Har set alle Argentinas, Brasiliens, Colombias og Chiles kampe. James var den mest skuffende af de store stjerner. Ospina stod rigtig fint i flere kampe, men han ryger simpelthen for tidligt ud til at være kanditat. Det samme gælder brasilianerne, som ikke har en eneste spiller der er værd at nævne. Neymar var god i første kamp, men så ikke mere. Han var okay i den anden, men der fik han jo som bekendt det røde. I Argentina spillede Otamendi en god turnering, han fortsatte de gode takter fra Valencias gode sæson. Mascherano leverede også en solid turnering på midten. Aguero skuffede. Di Maria var god i nogle af kampene, bedre end store dele af hans United sæson, og lidt af det vi plejede at se i Real, ikke wow, men god. Messi spillede egentlig okay igennem turneringen, hvor hans suverænt bedste kamp var mod Paraguay. Men han var usynlig i store dele af finalen. Hos Chile stod Bravo en flot turnering, en flot finale og kronede det med en flot redning til sidst. Medel gjorde det også rigtig godt i forsvaret, især i finalen. Han lavede et enkelt selvmål, dog ikke noget der trækker forfærdelig meget ned. Vidal var rigtig imponerende på midtbanen, stort set igennem hele turneringen. Han fik scoret et par mål i gruppespillet. Sanchez skuffede lidt, synes jeg selv. Han spillede sådan set fint, men man kunne godt se han havde været igennem en lang sæson, det var ikke Alexis i tip top form, men stadig godkendt. Aranguiz er også værd at nævne hos Chile, han var også ret god. Vargas, topscorer i turneringen, spillede også fint. Den ligger helt klart til en chilensk spiller, de spillede virkelig en god turnering hele vejen igennem, rigtig flot fodbold og det må næsten være en af deres de bliver kåret som bedste mand. Chile vandt som hold, og jeg synes faktisk alle deres spillere leverede. Det er svært at pege en ud der for alvor skillede sig ud.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Moohh.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7090 af Abefar
Besvaret af Abefar på emne Om vores rivaler VII

Jeg forstår ikke dit behov for at skrive så provokerende indlæg gang på gang. Er det i det her tilfælde for at finde ud af hvilke madridistas der forsvarer Messi og hvem der ikke gør, da en madridista i følge dig, uanset hvad, skal svine Messi og Barcelona til? :-)

Nu så jeg selv VM og Copaen, og Messi har i hvert fald været i top3 i begge turneringer. At påstå at han ikke engang har været i top10 i nogle af turneringerne er direkte dumt, og vidner om, at man enten ikke har set turneringerne, eller bare er anti-Messi no matter what - eller selvfølgelig begge dele.
Emnet er blevet låst.
  • Ananassen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #7091 af Ananassen
Besvaret af Ananassen på emne Om vores rivaler VII
Skal lige siges at jeg har set alle Argentinas kampe til Både VM og Copaen, samt stortset alle Chiles. Samt det faktum at jeg er gigantisk Culé, hvilket betyder åbenbart at jeg faktisk gerne må sige noget positivt om Messi, Modsat andre brugere herinde, og kritisere ham når der er grund til det.

Messi spillede langt fra en fantastisk turnering, og faldt i perioder ud af kampe, men han var afgørende for Argentina, og uden ham var de røget ud hurtigt, det er jeg sikker på.
Han scorede næsten ingen mål dog, hvilket efterhånden næsten er det eneste der betyder noget i folks bedømning af en spiller. Han skabte til gengæld massere chancer, og udover ham, var Mascherano, Otamendi og Zabaleta faktisk de eneste der spillede godt, og hele Argentinas offensiv underpræsterede så vildt, at det til tider var ren elendighed, og Messi var næsten en enmandshær offensivt, nogle gange med hjælp fra Di Maria.

Kigger i på alle Argentinas mål, vil i også se at Messi var afgørende i hver og en af dem.

Han sprudlede langt fra, men det er altså også pissesvært når resten af ens holdkammerater underpræsterer så voldsomt, han kan jo ikke lave vidundermål hvor han dribler fem mand hver gang.

Vidal, Bravo og Aranguiz spillede måske bedre, men var ikke ligeså vigtige for deres hold.

Angående hvorfor han ikke ville modtage prisen, så tror jeg bare at han var træt af at modtage individuel hæder lige efter kollektic sejr, plus at han nok følte at han havde fejlet, og ikke gjordt det godt nok.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #7092 af Pelle
Stop nu med det bavl om, at manden ikke vil modtage individuel hæder! Han har 4 gange - med glæde - modtaget Balon D'Or! Det er snart ved at være kvalmende den måde Messi konstant skal forherliges på. Fald nu ned - han er et menneske ligesom alle andre! Selvfølgelig vil han modtage individuel hæder.

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum