Om vores rivaler VII
Og måske bare affinde os med, at vi ikke får et Galactico-køb i dette vindue, medmindre Perez går ud og henter en absurd dyr angriber for no reason at all.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Real madrid emil skrev: Så er det blevet officielt at barca køber turan.
Turan til barca
Nu har jeg næsten ikke fuldt med siden sæsonen sluttede, men har de ikke en transfer Ban?
- Casper HN
- Gæst
-
elle44 skrev:
Real madrid emil skrev: Så er det blevet officielt at barca køber turan.
Turan til barca
Nu har jeg næsten ikke fuldt med siden sæsonen sluttede, men har de ikke en transfer Ban?
Nej, de har et registrerings forbud. Derfor spiller Arda heller ikke før 2016.
Kassow-Rossing skrev: Vi ved alle sammen godt, at han ikke ville modtage prisen, fordi han godt vidste, at han ikke havde fortjent den. Han tog imod den ved VM da han ikke burde have været i top 10 men han tager ikke imod den ved Copa når han ikke er i top 10. Kun én ting har ændret sig: Han er blevet klogere.
Ulvene bliver skillet fra fårene i denne debat. Det var tydeligt at se hvem der omgående forsvarede Messis handling.
Hold da kæft man. Selvfølgelig er han Ikke engang top 10? Nu har jeg ikke set Copa America, men jeg så da VM. Og der var da andre kandidater til at vinde den, men fair nok at han fik den. Kan ikke herske tvivl om han I HVERT FALD var top5. Du simpelthen så langt ude :D Og tvivler VIRKELIG på at der var 10 bedre spillende spillere i Copa America :D
Lars1991 skrev:
Kassow-Rossing skrev: Vi ved alle sammen godt, at han ikke ville modtage prisen, fordi han godt vidste, at han ikke havde fortjent den. Han tog imod den ved VM da han ikke burde have været i top 10 men han tager ikke imod den ved Copa når han ikke er i top 10. Kun én ting har ændret sig: Han er blevet klogere.
Ulvene bliver skillet fra fårene i denne debat. Det var tydeligt at se hvem der omgående forsvarede Messis handling.
Hold da kæft man. Selvfølgelig er han Ikke engang top 10? Nu har jeg ikke set Copa America, men jeg så da VM. Og der var da andre kandidater til at vinde den, men fair nok at han fik den. Kan ikke herske tvivl om han I HVERT FALD var top5. Du simpelthen så langt ude :D Og tvivler VIRKELIG på at der var 10 bedre spillende spillere i Copa America :D
Det er ligeså langt ude at påstå, at det var "fair nok", at Messi fik prisen til VM. Nej, det var ikke fair nok. Messi skulle aldrig have haft den pris, der var mange andre spillere, der stod foran ham i køen. At han havde to gode kampe i gruppespillet er ikke nok til, at han skulle modtage prisen.
Med medmindre nogle af os har set Copa America kampene, kan vi vel næppe udtale os om det var fortjent eller ej. Man kan bare konkludere, at Messi - modsat under VM - ikke ville modtage prisen.
- zgtaf
- Gæst
-
Jeg er faktisk også spændt på at høre hvem i specifikt mener var bedre end messi til Copa America. Umiddelbart imponerede stjernene Alexis, Neymar og James på ingen måde. Måske Aranguiz? Eller claudio bravo?
Pelle skrev:
Lars1991 skrev:
Det er ligeså langt ude at påstå, at det var "fair nok", at Messi fik prisen til VM. Nej, det var ikke fair nok. Messi skulle aldrig have haft den pris, der var mange andre spillere, der stod foran ham i køen. At han havde to gode kampe i gruppespillet er ikke nok til, at han skulle modtage prisen.
Med medmindre nogle af os har set Copa America kampene, kan vi vel næppe udtale os om det var fortjent eller ej. Man kan bare konkludere, at Messi - modsat under VM - ikke ville modtage prisen.
Synes ikke engang det værd at diskutere, kunne bare ikke lade vær med at svare på det oprindelig indlæg. Men jeg tror også at jeg dengang pegede på Robben da han næsten var en enmandshær for Holland. Men når det er en af de 5 spillere der var bedst der bliver kåret, synes jeg ikke man kan pive over det.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Moohh
- Gæst
-
Jeg forstår ikke dit behov for at skrive så provokerende indlæg gang på gang. Er det i det her tilfælde for at finde ud af hvilke madridistas der forsvarer Messi og hvem der ikke gør, da en madridista i følge dig, uanset hvad, skal svine Messi og Barcelona til? :-)
Nu så jeg selv VM og Copaen, og Messi har i hvert fald været i top3 i begge turneringer. At påstå at han ikke engang har været i top10 i nogle af turneringerne er direkte dumt, og vidner om, at man enten ikke har set turneringerne, eller bare er anti-Messi no matter what - eller selvfølgelig begge dele.
- Ananassen
- Gæst
-
Messi spillede langt fra en fantastisk turnering, og faldt i perioder ud af kampe, men han var afgørende for Argentina, og uden ham var de røget ud hurtigt, det er jeg sikker på.
Han scorede næsten ingen mål dog, hvilket efterhånden næsten er det eneste der betyder noget i folks bedømning af en spiller. Han skabte til gengæld massere chancer, og udover ham, var Mascherano, Otamendi og Zabaleta faktisk de eneste der spillede godt, og hele Argentinas offensiv underpræsterede så vildt, at det til tider var ren elendighed, og Messi var næsten en enmandshær offensivt, nogle gange med hjælp fra Di Maria.
Kigger i på alle Argentinas mål, vil i også se at Messi var afgørende i hver og en af dem.
Han sprudlede langt fra, men det er altså også pissesvært når resten af ens holdkammerater underpræsterer så voldsomt, han kan jo ikke lave vidundermål hvor han dribler fem mand hver gang.
Vidal, Bravo og Aranguiz spillede måske bedre, men var ikke ligeså vigtige for deres hold.
Angående hvorfor han ikke ville modtage prisen, så tror jeg bare at han var træt af at modtage individuel hæder lige efter kollektic sejr, plus at han nok følte at han havde fejlet, og ikke gjordt det godt nok.