Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Idiot! :-D
www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/suarez...have-en-undskyldning
Ja, men han er ikke uden humor.... Hahaha.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vildfaren skrev: E
DarioGomez skrev: Idiot! :-D
www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/suarez...have-en-undskyldning
Ja, men han er ikke uden humor.... Hahaha.
Haha er det bare mig eller sagde han i virkeligheden ikke at han bed ved et uhelde i starten? :D
"Maybe they hate me because I'm too good."
- daffy
- Gæst
-
daffy skrev: Hvor fanden gør Liverpool af alle de millioner?
De ryger direkte til Southampton!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Resten bliver nok brugt på nogle middelmådig spiller som Emra Can og Markovic.
Ift. målmandsposten er jeg faktisk mere lun på Kiko Casilla end De Gea og så må sommerens store transfer må være Sergio Ramos.
nono skrev: Manchester United køber midtbanespillere som om der ikke var noget i morgen. Hvis jeg var sportsdirektør ville jeg derfor rette et skarpt blik efter Ander Herrera som supplement til Kroos og Modric og afhænde Casemiro el. Lucas Silva som optager en ikke-EU plads.
Ift. målmandsposten er jeg faktisk mere lun på Kiko Casilla end De Gea og så må sommerens store transfer må være Sergio Ramos.
Så du vil:
1) Gå efter en dårligere målmand end ham, der forlod os.
2) Afhænde en stor klubmand med oceaner af betydning for holdet og Madrisimoen
3) Hente en spansk midtbanespiller ind som vil koste os kassen
Jeg tror faktisk ikke, at jeg kunne være mere uenig i den betragtning, Nono :-)
Du skal lige læse indenad:
Jeg vil:
1. Forstærke holdet med enten De Gea eller Kiko Casilla. Jeg har i flere år haft et godt øje til Kiko og mener ikke at du kan retfærdiggøre det store pris og løn-skel som der vil vil være i mellem de to. De er i min optik meget tæt på hinanden niveau-mæssigt.
2. Nej - jeg vil netop sikre Sergio Ramos og derved gøre ham til sommerens "store transfer".
3. Købe en Ander Hererra til en forventelig nedsat pris da han jo tydeligvis står til at ryge ned i hakkeordenen hos United. Samtidig er jeg fortaler for en "spanskificering" af truppen og ser også i den forbindelse en værdi i, at skifte Lucas Silva og/eller Casemiro ud med Ander Hererra.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
nono skrev: Hej Pelle.
Du skal lige læse indenad:
Jeg vil:
1. Forstærke holdet med enten De Gea eller Kiko Casilla. Jeg har i flere år haft et godt øje til Kiko og mener ikke at du kan retfærdiggøre det store pris og løn-skel som der vil vil være i mellem de to. De er i min optik meget tæt på hinanden niveau-mæssigt.
2. Nej - jeg vil netop sikre Sergio Ramos og derved gøre ham til sommerens "store transfer".
3. Købe en Ander Hererra til en forventelig nedsat pris da han jo tydeligvis står til at ryge ned i hakkeordenen hos United. Samtidig er jeg fortaler for en "spanskificering" af truppen og ser også i den forbindelse en værdi i, at skifte Lucas Silva og/eller Casemiro ud med Ander Hererra.
Sorry, det er mig der misforstår så. Jeg er stadig ikke med på ideen om Kiko Casilla. Han har slet ikke niveauet til Real Madrid.
Enig med Ramos, lad ham for Guds skyld blive,
Mht. Hererra. Her er jeg nok mere i tvivl. Han er uden tvivl en dygtig midtbanespiller, jeg synes bare ikke han påtager sig nogle af de opgaver, som jeg mener, vi har behov for. Her tænker jeg i særdeleshed på en midtbanespiller med defensive pligter.