Om vores rivaler VII

13 år 3 måneder siden #745 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Om vores rivaler VII
Jeg holder klart med Barcelona mod Bayern. Enkelt, dem har langt nemmere ved at slå, hvis altså vi selv når finalen.
Som jeg iøvrigt forventer mig af Moruinho og Co....

Ronaldo vs. Messi -Øhm BEGGE fantastiske spillere.....videre.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #746 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Om vores rivaler VII
Se det kan jeg jo så ikke tilslutte mig. Om Barcelona så mødte et hold bestående af Stalin, Mugabe, Kim Jung Un. Hitler, Lenin, Mousoullini, Milosovich, Franco, Saddam Hussein, Kaddafi og Bubber ville jeg sidde og rå-heppe på sidstnævnte hold fremfor Barcelona.

Men sådan er vi jo nok så forskellige :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Henrik--
Emnet er blevet låst.
  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #747 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Om vores rivaler VII
Ronaldo vs Messi kan hurtigt fordoble sideantallet i denne tråd - så var det ikke nemmere at lade den ligge. Man får alligevel aldrig overbevist modparten. Dog synes jeg altid det er interessant når en spiller, som har et tilhørsforhold til den ene spiller (tidligere klub, landshold, spillet imod), mener at den anden spiller er bedst. Neville har set Ronaldo på en fodbold/træningsbane længere end man selv har gået i skole/arbejdet i samme tidsrum. De er for mig at se de egentlige eksperter - især forsvarsspillerne.

... Mon ikke Higuain en dag kommer med det endelige og ærlige svar om hvem han synes er bedst, når han en dag stopper karrieren. Han er trods alt holdkammerater/venner med begge ;)
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #748 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Senyera skrev: Ronaldo vs Messi kan hurtigt fordoble sideantallet i denne tråd - så var det ikke nemmere at lade den ligge. Man får alligevel aldrig overbevist modparten. Dog synes jeg altid det er interessant når en spiller, som har et tilhørsforhold til den ene spiller (tidligere klub, landshold, spillet imod), mener at den anden spiller er bedst. Neville har set Ronaldo på en fodbold/træningsbane længere end man selv har gået i skole/arbejdet i samme tidsrum. De er for mig at se de egentlige eksperter - især forsvarsspillerne.

... Mon ikke Higuain en dag kommer med det endelige og ærlige svar om hvem han synes er bedst, når han en dag stopper karrieren. Han er trods alt holdkammerater/venner med begge ;)

Og hvad vil du så bruge Higuains svar til? Hvad vil du bruge NOGENS svar til?

JEg har hørt kloge hoveder pege på begge spillere, ligesom jeg har hørt kloge eksperter bruge dårlige argumenter for deres valg.

Lad os nu skrue ned for Messi-knappen, for han er det mest opslidte emne i hele fodboldverdenen... Der er så mange spændende ting og emner, som man i stedet kunne bruge tiden på!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Gribben, Henrik--
Emnet er blevet låst.
  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #749 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Om vores rivaler VII
Jeg mener blot at han er en man burde lytte til. Dog kan man ikke lytte til ham pt. da han selvfølgelig bare vil svare professionelt.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Senyera.
Emnet er blevet låst.
  • fcb
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #750 af fcb
Besvaret af fcb på emne Om vores rivaler VII
"Ronaldo vs. Messi -Øhm BEGGE fantastiske spillere.....videre."

Du har tydeligvis ikke læst (og forstået mit budskab)... Dette handler netop ikke om deres konkrete evner som fodboldspillere; men deres evner som ledere! deres evne til at få de andre til at være bedre end de ellers ville være.

Til (asp3200) I denne sammenhæng er deres personlighed relevant, ikke hvorledes den opfattes af dig, mig eller andre fans; set gennem mediernes - tilkendegivet - forsimplede og i nogen grad fordrejede billede... vi ser netop kun den redigerede virkelighed... men hvordan de to opleves af med og modspillere, på banen...
Yndig start på din post i øvrigt! Det er vist tydeligt at din folkeskolelærer er på lock-out og mor og far på adbejde!
Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #751 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII

fcb skrev: Dette handler netop ikke om deres konkrete evner som fodboldspillere; men deres evner som ledere! deres evne til at få de andre til at være bedre end de ellers ville være.

Jeg så kun anden halvleg med et halvt øje, men jeg synes godt nok at Messis præstation er blevet slået stort op. Han havde en fod med i målet, men jeg forventer vel ikke andet af holdets bedste spiller. Så jeg ser den seneste tids falden på knæ over Messis betydning for barcelona som journalistik der vil fortælle "den gode historie".

Samtidig synes jeg også du forsøger at grave kløften mellem Ronaldo og Messis væremåder noget større end den måske er. Især når vi har hørt et par historier om at det er messi's way or the highway.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #752 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Jeg tror såmænd ikke, at Lionel Messi er en bedre leder end Cristiano Ronaldo, men han har den afgørende fordel, at han kommer fra egne rækker og har været på Barcelonas førstehold i otte år, mens Cristiano Ronaldo kommer udefra, er i gang med sin fjerde sæson i klubben og endnu ikke er en del af klubbens anfører-hieraki.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
  • Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #753 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Åhh hold nu jeres kæft med det Messi lort. Utroligt så meget galde det emne indeholder.

Korrekt, Barcelona mod gode modstandere uden Messi = sekundært hold uden indhold.

Korrekt, Han har et bedre image pga gode marketing folk. Han har i mange tilfælde vist sin rigtige side som os madrid fans har set uden barca briller på.

Flamboyant, egenrådig og måske egennyttig er han vel også, han har da lige købt nabo huset pga støj :), man høre jo bare ikke så meget om hans liv som ronaldos.

Nu er jeg ikke selv videre Messi-begejstret, men kom nu... Få nu lidt saglighed og objektivitet på banen.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #754 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

fcb skrev: "Ronaldo vs. Messi -Øhm BEGGE fantastiske spillere.....videre."

Du har tydeligvis ikke læst (og forstået mit budskab)... Dette handler netop ikke om deres konkrete evner som fodboldspillere; men deres evner som ledere! deres evne til at få de andre til at være bedre end de ellers ville være.

Til (asp3200) I denne sammenhæng er deres personlighed relevant, ikke hvorledes den opfattes af dig, mig eller andre fans; set gennem mediernes - tilkendegivet - forsimplede og i nogen grad fordrejede billede... vi ser netop kun den redigerede virkelighed... men hvordan de to opleves af med og modspillere, på banen...
Yndig start på din post i øvrigt! Det er vist tydeligt at din folkeskolelærer er på lock-out og mor og far på adbejde!

Jeg skriver så barnligt fordi at I Barcelona fans ikke snart gider stoppe med alle de post om Messi, det er trættende at høre på og det emne bliver aldrig afgjort. Uanset hvad du siger så er det galde frem og tilbage.

At du tror jeg går i skole er op til dig, men gå ind på fcbarcelona.dk, vi er trætte af messi snak herinde. Hold det til jeres eget forum, tak
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #755 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

Morientes2012 skrev:

asp3200 skrev: Åhh hold nu jeres kæft med det Messi lort. Utroligt så meget galde det emne indeholder.

Korrekt, Barcelona mod gode modstandere uden Messi = sekundært hold uden indhold.

Korrekt, Han har et bedre image pga gode marketing folk. Han har i mange tilfælde vist sin rigtige side som os madrid fans har set uden barca briller på.

Flamboyant, egenrådig og måske egennyttig er han vel også, han har da lige købt nabo huset pga støj :), man høre jo bare ikke så meget om hans liv som ronaldos.

Nu er jeg ikke selv videre Messi-begejstret, men kom nu... Få nu lidt saglighed og objektivitet på banen.

Tja, er bare træt af alle de fcb fans som popper ind efterhånden med galde. Tænk hvis messi blev skadet i længere tid, så skulle man lave filter på det her forum for at holde dem ude.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #756 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

Morientes2012 skrev:

Tja, er bare træt af alle de fcb fans som popper ind efterhånden med galde. Tænk hvis messi blev skadet i længere tid, så skulle man lave filter på det her forum for at holde dem ude.

Du kan trygt overlade det til os at lave det filter. Heldigvis behøver man ikke at kommentere på alle indlæg. Så næste gang du støder på et indlæg fra "disse belastende Barcelona-fans" springer du bare videre til næste indlæg.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum