Sæsonen 2018/2019
Matamoro skrev: Der er mange gode ting at sige om kampen mod Sevilla. Først og fremmest lignede vi et hold igen. Det var for mig klart at holdet har mere energi med Ceballos på banen. Det frigører Modric til at spille længere fremme. Det står også klart at Vazquez intet har at tilbyde rent offensivt. Det nå være Vazquez der glider ud når Kroos er tilbage. Jeg forestiller mig at vi skal spille med en diamantmidtbane.
................Cortouis.............
Carvajal Ramos Varane Reguillon
.....................Casemiro...................
............Ceballos........Kroos......
........................Modric................
...............Benzema........Vinicius.....
Fin Opstilling. Synes at med vores spillermaterial, så kan vi godt spille 4-4-2 diamanten.
Hvor højtstående backs står for bredden.
Jeg tænker når vi er i possession, så spiller vi således, hvor Casemiro trække sig lidt bag Ramos og Varane, og Backsne er med i det opbyggende og kantspillet, mens Vinicius er den lidt flagrende angriber på venstre side(halv venstrekant/halv angriber-agtigt), hvor han kan løbe i dybden eller udofrdre på venstre side.
Når vi er i possesion:
.....................Cortouis..................
Ramos........Casemiro.........Varane
............Ceballos........Kroos....Reguillon..
Carvajal............Modric...............
...............Benzema...........Vinicius.....
Hvor Carvajal står for kant spillet på højre side
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
fiatten skrev:
Matamoro skrev: Der er mange gode ting at sige om kampen mod Sevilla. Først og fremmest lignede vi et hold igen. Det var for mig klart at holdet har mere energi med Ceballos på banen. Det frigører Modric til at spille længere fremme. Det står også klart at Vazquez intet har at tilbyde rent offensivt. Det nå være Vazquez der glider ud når Kroos er tilbage. Jeg forestiller mig at vi skal spille med en diamantmidtbane.
................Cortouis.............
Carvajal Ramos Varane Reguillon
.....................Casemiro...................
............Ceballos........Kroos......
........................Modric................
...............Benzema........Vinicius.....
Fin Opstilling. Synes at med vores spillermaterial, så kan vi godt spille 4-4-2 diamanten.
Hvor højtstående backs står for bredden.
Jeg tænker når vi er i possession, så spiller vi således, hvor Casemiro trække sig lidt bag Ramos og Varane, og Backsne er med i det opbyggende og kantspillet, mens Vinicius er den lidt flagrende angriber på venstre side(halv venstrekant/halv angriber-agtigt), hvor han kan løbe i dybden eller udofrdre på venstre side.
Når vi er i possesion:
.....................Cortouis..................
Ramos........Casemiro.........Varane
............Ceballos........Kroos....Reguillon..
Carvajal............Modric...............
...............Benzema...........Vinicius.....
Hvor Carvajal står for kant spillet på højre side
Kan godt lide idéen.
Hvis du vil have cdm til at blive tilbage, skal man nok stille med Llorente frem for casemiro.
Om modric ellers ceballos skal være 10'ereb ved jeg ikke, synes ceballos har spillet en ganske fin 10'er når han en Sjælland gang får chancen.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
17 kampe: 2 mål og 9 assist = 0.65 mål ell. assist pr. kamp
Svarende til mål eller assist hvert 80. minut – stærk start og det lover godt for foråret!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Vinícius Júnior:
17 kampe: 2 mål og 9 assist = 0.65 mål ell. assist pr. kamp
Svarende til mål eler assist hvert 80. minut – stærk stærk og det lover godt for foråret!
Nu er jeg ikke noget selvudnævnt matematikgeni. Men med dine tal svarer det snarre til mål eller assist hvert 139 minut. (Altså 1 mål eller assist hver gang der er spillet 1 kamp, 1 halvleg og 4 minutter)..
Medmindre de 17 kampe, blot er kampe han har deltaget i?
Edit: Og du har selvfølgelig taget spilletider i de 17 kampe han har deltaget i hvilket svare til et minutantal på 875 minutter. Hvilket ender på mål eller assist hvert 80 minut.... som du skrev. Sååå bare slet mig. :D
Jeg er her stadig XOXO
Synes simpelthen at enhver tvivl og hetz af ham er fuldstændig ude af trit med hvad han leverer og eventuel forestilling af hvad andre store spillere leverer. Så mange flere chancer orkestrerer Neymar altså heller ikke per kamp. Tag bindet fra øjnene og se hvilken diamant vi har fundet. Han kan drive det så vidt. Sikke en fornøjelse.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Synes simpelthen at enhver tvivl og hetz af ham er fuldstændig ude af trit med hvad han leverer og eventuel forestilling af hvad andre store spillere leverer. Så mange flere chancer orkestrerer Neymar altså heller ikke per kamp. Tag bindet fra øjnene og se hvilken diamant vi har fundet.
Nu laver du selv sammenligningen med Neymar, men mon ikke du selv skal tage bindet af, og se på Neymar's tal :D Det er jo en fuldstændig absurd sammenligning at lave. Neymar har spillet 20 kampe fordelt på ligaen, Chl og cuppen og lavet 20 mål og 8 assist. Vinicius har lavet 1 mål og 4-5 assist. Godt nok i mange færre kampe, men sammenligningen er jo helt hen i vejret.
Det handler simpelthen ikke om en hetz. Hvor får du dog det fra? Det handler ren og skær om, at Vinicius på ingen måder er i blandt de bedste i verden, som Neymar i den grad er. Det er jo gået Liverpool tilstande i den herinde.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: nono skrev:
Synes simpelthen at enhver tvivl og hetz af ham er fuldstændig ude af trit med hvad han leverer og eventuel forestilling af hvad andre store spillere leverer. Så mange flere chancer orkestrerer Neymar altså heller ikke per kamp. Tag bindet fra øjnene og se hvilken diamant vi har fundet.
Nu laver du selv sammenligningen med Neymar, men mon ikke du selv skal tage bindet af, og se på Neymar's tal :D Det er jo en fuldstændig absurd sammenligning at lave. Neymar har spillet 20 kampe fordelt på ligaen, Chl og cuppen og lavet 20 mål og 8 assist. Vinicius har lavet 1 mål og 4-5 assist. Godt nok i mange færre kampe, men sammenligningen er jo helt hen i vejret.
Det handler simpelthen ikke om en hetz. Hvor får du dog det fra? Det handler ren og skær om, at Vinicius på ingen måder er i blandt de bedste i verden, som Neymar i den grad er. Det er jo gået Liverpool tilstande i den herinde.
Liverpool fører premier league og har de senere år gjort både Suarez og Coutinho til nogle af verdens dyreste og bedste spillere, så den “ydmygende” sammenligning fatter jeg ikke en brik af:
Dernæst flår du statistiker frem fra turneringer som Vinicius ikke har deltaget i endnu, mens du forsøger at lyde objektiv. Det er i min optik ekstremt usagligt. Jeg siger sgu da ikke at Vinicius er bedre, men jeg peger på at han allerede nu bidrager med hvad der normalt forventes af senior spillere - og verdensklasse spillere. Når nogle på forum så virker forhippede på at sætte han i bås med Lucas V, Jese psv., påpeger jeg bare at deres fodboldforståelse og evne til at vurdere talent ligger på et meget lavt sted eller er decideret usaglig.
nono skrev:
Dios skrev: nono skrev:
Liverpool fører premier league og har de senere år gjort både Suarez og Coutinho til nogle af verdens dyreste og bedste spillere, så den “ydmygende” sammenligning fatter jeg ikke en brik af:
Dernæst flår du statistiker frem fra turneringer som Vinicius ikke har deltaget i endnu, mens du forsøger at lyde objektiv. Det er i min optik ekstremt usagligt. Jeg siger sgu da ikke at Vinicius er bedre, men jeg peger på at han allerede nu bidrager med hvad der normalt forventes af senior spillere - og verdensklasse spillere. Når nogle på forum så virker forhippede på at sætte han i bås med Lucas V, Jese psv., påpeger jeg bare at deres fodboldforståelse og evne til at vurdere talent ligger på et meget lavt sted eller er decideret usaglig.
Nu handler det mere om, at samtlige Liverpool fans mener de har verdens bedste målmand, backs, midtbanespillere og Van Dijk er langt bedre end Maldini. Det var nu mere den tilstand der er gået med Vinicius herinde.
Nej du siger ikke Vinicius er bedre, men du nævner ham i direkte sammenligning med Neymar. Du siger, at Neymar ikke skaber meget mere end Vinicius pr. kamp. Mener du i ramme alvor, at det er objektivt?
Jeg er kæmpe fan af Vinicius, så jeg prøver absolut ikke at pille ham ned. Jeg mener bare ikke han på nogen måde tåler en sammenligning med Neymar, eller andre fra top 20 i verden. Vinicius er fantastisk, og han er en kæmpe usleben diamant, men kom nu lidt altså.
Det handler jo ikke om, at sætte ham i bås med Lucas og andre med niveau som ham, men at han på intet tidspunkt har leveret til at skulle sammenlignes med Neymar. Igen, så er det dine egne ord, og ikke mine. Selvfølgelig skal vi ikke nøjes med Vinicius på den venstrekant til næste sæson, for der er Vinicius bare slet ikke endnu.
Det er immervæk objektivitet! For det er han bare langtfra. At han er utrolig spændende og fremtidens mand er helt klart min holdning, men som niveauet er nu, så har han IMO stadig ikke vist højere niveau end Isco eller Asensio på deres topniveau. Det er trods alt spillere, som har domineret imod de største mandskaber i verden, hvor Vinicius uden tvivl har været Cdr's største spiller denne sæson. Forhåbentlig kan du godt selv se forskellen på niveauet her.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.