Sæsonen 2018/2019

7 år 5 måneder siden #1201 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev: Fantastisk kamp idag. Vi spiller Sevilla ud af banen.

Barren er sat uendeligt lavt efterhånden. Vi vinder en hjemmekamp vi naturligvis SKA vinde - og skaber vi 1-2 chancer? Vi spiller da bestemt fint - meget bedre end vi har gjort i de fleste kampe, men det er ik ligefrem et niveau der vinder trofæer - eller får os i nærheden af top 2 i ligaen

Hvorfor er top 2 så vigtigt? Vi ligger på en fin 3. plads nu. Mesterskabet er væk, det ved vi jo godt. Nu handler det om at se fremad og se lyspunkter. Vi har haft et vanvittigt ringe transfervindue, men henter vi Hazard, Eriksen, Militao m.m. til sommer, så er der bestemt lyspunkter i den her tid. Sæsonen har været én lang lort, men hvordan du kan være SÅ negativ efter i dag er vist fordi du bevidst prøver. Det der fis med at vi kun skaber 1-2 chancer er ikke engang et svar værd.

God aften :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, ElMadrid, Hansen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 5 måneder siden #1202 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2018/2019

Lars1991 skrev: Jeg er også meget tilfreds med kampen i dag. For en gangs skyld kedede jeg mig ikke haha. Men ja, vi mangler virkelig en målscorer, ikke overraskende at der skulle et langsskudsdrøn til for at vi får et mål. Vi skal simpelthen bare kæmpe så hårdt for hvert et mål.

Noget andet er også, at der ingen spillere er tilstede i feltet. Det er super fint at Benzema vandrer rundt, for han bliver aldrig en rigtig god boksspiller, men det bliver for ufarligt, når spillerne står 5 meter fra feltet og skiftes til enten at skyde eller putte en bold ind i en område, hvor der ingen spillere er. Eneste spiller, som løber fremad, er Vinicius, og når han endelig gør det, så er det kun Benzema der formår at kigge efter ham.

7 år 5 måneder siden #1203 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019
Set i betragtning af at det her Real Madrid hold bare skal koncentrere sig om at humpe sig over mållinjen i La Liga og komme i CL næste sæson, så var det godt nok en vigtig sejr idag.

Vinicius er igen vanvittigt livlig og farlig, men mangler meget når tingene skal gøres færdigt. Benzema spiller en god kamp også, og har allerede et fint samarbejde med Vinicius. Men hold nu op hvor mangler holdet en målscorer, eller en mere målsøgende midtbanespiller. I en situation hvor Lucas har halvanden time til at slå et indlæg, så er der ikke én eneste spiller som søger det forreste område i feltet, som var fuldstændigt frit for spillere. Istedet må Lucas slå et indlæg direkte ind i målmandens favn.

DC19

7 år 5 måneder siden #1204 af Henke
Besvaret af Henke på emne Sæsonen 2018/2019

Siempre fiel skrev:

Barren er sat uendeligt lavt efterhånden. Vi vinder en hjemmekamp vi naturligvis SKA vinde - og skaber vi 1-2 chancer? Vi spiller da bestemt fint - meget bedre end vi har gjort i de fleste kampe, men det er ik ligefrem et niveau der vinder trofæer - eller får os i nærheden af top 2 i ligaen

Hvis vi har niveau til at slå Sevilla, har vi dermed også niveau til at slå 17/20 hold i ligaen. Hvis vi vinder de resterende kampe, udover ATM og Barca, garanterer jeg dig for, at vi slutter minimum 2’er.

Op med humøret. Vi spiller fint idag og vandt stensikkert. :)
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Henke.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 5 måneder siden #1205 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

Siempre fiel skrev:

Fair nok du stadigvæk er negativ. Personligt havde jeg regnet med et point tab idag på en rigtig dårlig spillet kamp. Så jeg var rigtig begrejsteret over præstationen over hele linjen. Alle kæmpede røven ud af bukserne. Specielt 2. Halvleg var kanon god. Sevilla var dårlig nok over midterlinjen. Dejligt at se. Hvordan du vælger at se på kampen er op til dig selv. Ja du har ret i at denne sæson har jeg ikke sat barren særlig højt. Jeg er lykkelig hvis vi får en 4. Plads. At du snakker om 1. og 2. Plads stadigvæk, er jo helt hen i vejret. Jeg vil tillade mig at være glad idag, så kan du forsætte med at sidde og hyle :)
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 år 5 måneder siden #1206 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
Solaris tal so far – ganget op i forhold til 38 kampe (La Liga sæson) – vil hypotetisk se således ud:

28 sejre, 2 uafgjorte og 8 nederlag = 86 point
86 mål og 34 imod (+52 målscore)

papiret er det tal, som næsten er Real Madrid værdigt. Jeg er dog langt fra overbevist om, han skal være træner fra næste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Real Madrid.

7 år 5 måneder siden #1207 af Ramos4

Real Madrid skrev: Solaris tal so far – ganget op i forhold til 38 kampe (La Liga sæson) – vil hypotetisk se således ud:

papiret er det tal, som næsten er Real Madrid værdigt. Jeg er dog langt fra overbevist om, han skal være træner fra næste sæson.

Han har lukket et blødende sår og det med en ikke for prangende trup. Al kredit til ham. Men jeg ser ham ikke have Zidanes aura og effekt på truppen. Større navn var Solari trods alt ikke da han spillede. Vi skal ud og have os en rigtig træner til sommer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Macon

7 år 5 måneder siden #1208 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev:

Real Madrid skrev: Solaris tal so far – ganget op i forhold til 38 kampe (La Liga sæson) – vil hypotetisk se således ud:

Han har lukket et blødende sår og det med en ikke for prangende trup. Al kredit til ham. Men jeg ser ham ikke have Zidanes aura og effekt på truppen. Større navn var Solari trods alt ikke da han spillede. Vi skal ud og have os en rigtig træner til sommer.

Nuværende favoritter i følge Oddschecker:

Mourinho: 2.75 igen
Pochettino: 3.75
Allegri, Löw, Conte: 8
Jardim: 11
Guti: 12

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 5 måneder siden #1209 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2018/2019
Fantastisk kamp her til aften.

Først nu hvor man endelig får lidt god underholdning for alt den tid man investerer, er det tydeligt, hvor forsmået vi har været hele denne sæson.

Synes holdet spillede ret “Zidane-agtigt” her til aften. God kontrol over kampen med en midtbane der trådte i karakter, god struktur på formationen og fint spil, fortrinsvist ned ad kanterne. Det var dejligt at se noget velvilje, talent og ide i tingene igen.

Mere af det, tak!
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved nono.

7 år 5 måneder siden #1210 af Ramos4

Real Madrid skrev:

Ramos4 skrev:

Jeg gad så godt Allegri. Han var også mit håb i sommers, men nok desværre et svært mål. Pochettino er den oplagte og det vil også være et godt valg tænker jeg.

7 år 5 måneder siden #1211 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Ramos4 skrev:

Hazard - Benzema - Vinicius. Det kunne meget vel være næste sæson.

Det vil jo næsten være ligeså forfærdeligt som nu. Alt pres bliver lagt over på Hazard, og selvom han er vanvittig, så er han altså ikke Messi eller Ronaldo. Han er bare ikke manden som scorer mange mål, eller laver mange assist. Netop mål laver Benzema heller ingen af, og der skal ihvertfald plus 1000 timers træning med Vinicius før man skal regne med hans afleveringer og afslutninger.
Nu skal man ikke sammenligne dem for meget, men Sterling og Vinicius minder jo utrolig meget om hinanden, hvis vi ser bort fra Vincius "samba" driblinger i den alder. De begge lavede en masse kaos via deres hurtighed, udfordringer og gå på mod, men forståelsen og slutproduktet manglede. Det er jo først i denne sæson Sterling har udviklet sit spil foran kassen, og jeg mener i ramme alvor, at jeg aldrig har set en spiller være så dårlig i sine afslutninger som Vinicius.

Min pointe er, at jeg ikke tror mål er noget der vil blive scoret meget af med den trio. Fint nok, hvis man vælger at beholde Vinicius i truppen, men som fast starter, så er ambitionerne satme for lave IMO.
Skal vi op og kæmpe med om ligaen og Chl, så nytter det simpelthen ikke noget, hvis kvaliteten ikke er langt bedre. Om det så er Benzema der skal byttes ud med en der laver sine mål er jo en vurderingssag, men Vinicius som fast starter redder altså ikke næste sæson, og det gør Hazard altså heller ikke alene, og slet ikke med Benzema ved sin side.

Tror da helt sikkert på at Vinicius nok skal blive en kæmpe succes i Real Madrid, og hans mindset virker også til at være skruet fantastisk sammen, men han er ikke i nærheden af at besidde nok kvalitet til at være fast starter. At han i denne sæson er et lyspunkt og en vi sætter vores lid til siger nok mere om hans konkurrenter end om hans reelle niveau.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

7 år 5 måneder siden #1212 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev:

Real Madrid skrev:

Ramos4 skrev:

Jeg gad så godt Allegri. Han var også mit håb i sommers, men nok desværre et svært mål. Pochettino er den oplagte og det vil også være et godt valg tænker jeg.

Jeg tror ikke, at Allegri er et svært mål. Faktisk er jeg næsten sikker på, at han bliver Real Madrid træner til sommer. Han var tæt på at forlade dem i sommer, og jeg kan ikke forestille mig, at de fortsætter deres samarbejde efter denne sæson. Juventus' mål er uden tvivl Champions League titlen. Vinder Juve, vil Allegri have opnået alt hvad han kunne i den klub, og vil højst sandsynligt søge mod en ny udfordring. Til gengæld vil klubben nok trække stikket hvis de ikke vinder, da de måske vil føle, at Allegri ikke kan få mere ud af truppen. Han har trods alt været der i 4 år. Derudover, og vigtigst af alt, er der en hvis fransk træner, som står uden arbejde, og som har udtalt, at han snart vender tilbage. Jeg tror, at han venter på den stilling.
Zidane til Juve, Allegri til Real Madrid.

Jeg var fortaler for Allegri efter Zidane sagde op, men efter at have fulgt Juve i år, er jeg i tvivl. Han er en vinder, men hold nu op hvor spiller de forfærdeligt. Utrolig kedeligt fodbold. Jeg er dog ikke modstander af han ansættelse.
Jeg håber på Poch, men regner med Allegri.

Leveret af Kunena Forum