Sæsonen 2018/2019

7 år 5 måneder siden #1189 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

asp3200 skrev:

Real Madrid skrev:

Kiwes skrev: Marcelo og Isco er jo også hamrende elendig. Specielt Marcelos form gør mig bekymrende når man tænker på at Reguilón heller ikke lige frem spiller særlig godt.
God kamp af Navas.
Forhåbentlig får vi nogle folk klar til kampen mod Sevilla - man kunne virkelig se at vi manglede både en general på midtbanen og særligt i angrebet.

Marcelo er 31 år – hvilket svarer til 35 år for brasilianere – når sæsonen 19/20 går igang. Er vi ikke der, hvor vi skal have en ny klasse venstreback fra sommer af? Marcelo skal ikke spille 40-50 kampe pr. sæson mere. Desværre var Theo et fejlcast og Sergio Reguilón er ikke mere end middelmådig.

Har skreget i årtier efter Alaba som er den naturlige arvtager til Marcelo, send ham til Juventus asap.

Årtier simpelthen? ;) Men enig, det ville være noget gedin kvalitet vi fik på banen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #1190 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
Kiko Casilla er skiftet til (Gale) Bielsas Leeds United, og skal formentligt spille Premier League fra næste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 5 måneder siden #1191 af Zyconith
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Zyconith.

7 år 5 måneder siden #1192 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Sæsonen 2018/2019
Slet
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Elto92.

7 år 5 måneder siden #1193 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019
Som vanligt fuldstændig ligegyldig fodbold hvor vi ik skaber chancer. Men vores geni af en træner er jo også af dén opfattelse at uafgjort er et supergodt resultat - ALTID! Så på dén baggrund forstår man jo godt at verdens bedste venstreback sidder på bænken når vi spiller en hjemmekamp som vi gerne sku vinde for at undgå at spille Europa League næste år. Nej spaden Solari vil lige sørge for at endnu en spiller gerne vil væk fra klubben - og så er det jo super for de få tilskuere der efterhånden gider komme til kampene at få lov at se fantastiske Lucas Vazquez, Reguilon og Ceballos - SÅ smukt!! Jeg håber vi vinder, men blir vi endnu engang ydmyget med et nederlag hjemme, så blir jeg ik længere ked af det - så vil jeg i stedet nyde at den dikkende lammehale af en træner og den totalt apatiske ledelse får nøjagtig hva de fortjener

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 5 måneder siden #1194 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg synes der er lidt fremgang i dag. Starten var sindsygt god, men efter de første 25 minutter blev det lidt tamt igen. Vinicius er en kæmpe fornøjelse igen i dag, og ham og Benzema ligner to spillere, der er ved at opbygge noget sammen, for de har været rigtig gode til at finde hinanden. Der mangler bare den tredje mand deroppe, som er farlig, hvis man skal spille med Benzema, der i den grad var flyvende de første 20 minutters tid, men så også faldt lidt i niveau igen.

Det bør være muligt at tage 3 point med her, men det bekymrer mig, at der intet er at skyde med fra bænken, der gør det lidt farligere deroppe. Lad os håbe, at Brahim Diaz kan være løsningen senere i kampen.

7 år 5 måneder siden #1195 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2018/2019

Siempre fiel skrev: Som vanligt fuldstændig ligegyldig fodbold hvor vi ik skaber chancer. Men vores geni af en træner er jo også af dén opfattelse at uafgjort er et supergodt resultat - ALTID! Så på dén baggrund forstår man jo godt at verdens bedste venstreback sidder på bænken når vi spiller en hjemmekamp som vi gerne sku vinde for at undgå at spille Europa League næste år. Nej spaden Solari vil lige sørge for at endnu en spiller gerne vil væk fra klubben - og så er det jo super for de få tilskuere der efterhånden gider komme til kampene at få lov at se fantastiske Lucas Vazquez, Reguilon og Ceballos - SÅ smukt!! Jeg håber vi vinder, men blir vi endnu engang ydmyget med et nederlag hjemme, så blir jeg ik længere ked af det - så vil jeg i stedet nyde at den dikkende lammehale af en træner og den totalt apatiske ledelse får nøjagtig hva de fortjener

Det er noget FULDSTÆNDIG GALT MED DEN LEDELSE! Det er skræmmende at der ikke sker en skid. Jeg stor alle RM Fans sidder med en følelse af at de ikke kan gøre noget. Det er simpelthen SÅ arrogant af ledelsen, de gør ikke en skid. De ved godt at de har fejlet, men gør ikke noget ved det, fordi ellers vil de tabe ansigt. Det kan godt være vi om 5 år har de bedste talenter, men en klub som RM kan ikke gå et halvt årti uden titler!

7 år 5 måneder siden #1196 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
God kamp i dag. Vi sidder fuldstændig på 2. halvleg. Vinicius har efterhånden vundet mig over. Casemiro meget bedre i dag. Lucas er ringe som altid. Vi har stadig problemer med at score, det må man erkende. Men det er ikke fordi vi ikke prøver. Dominerende indsats mod et godt hold på en svær bane. Jeg ser lyspunkter for en gangs skyld.

Hazard - Benzema - Vinicius. Det kunne meget vel være næste sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, El Siete, Kialpe

7 år 5 måneder siden #1197 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019
Fantastisk kamp idag. Vi spiller Sevilla ud af banen.

7 år 5 måneder siden #1198 af Siempre fiel
Bestemt en bedre 2. halvleg. Vi var klart bedst og vandt fortjent - men nu er det også en hjemmekamp mod Sevilla, så den SKAL vi naturligvis vinde - ellers er barren vel efterhånden sat meget lavt. Men Vinicius imponerer mig. Når vi så igen begynder at spille med de bedste spillere, så er der håb om at vi ka snige os med i CL igen næste sæson - selv med Solari som træner

7 år 5 måneder siden #1199 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg er også meget tilfreds med kampen i dag. For en gangs skyld kedede jeg mig ikke haha. Men ja, vi mangler virkelig en målscorer, ikke overraskende at der skulle et langsskudsdrøn til for at vi får et mål. Vi skal simpelthen bare kæmpe så hårdt for hvert et mål.

7 år 5 måneder siden #1200 af Siempre fiel

Real HWL skrev: Fantastisk kamp idag. Vi spiller Sevilla ud af banen.

Barren er sat uendeligt lavt efterhånden. Vi vinder en hjemmekamp vi naturligvis SKA vinde - og skaber vi 1-2 chancer? Vi spiller da bestemt fint - meget bedre end vi har gjort i de fleste kampe, men det er ik ligefrem et niveau der vinder trofæer - eller får os i nærheden af top 2 i ligaen

Leveret af Kunena Forum