Sæsonen 2018/2019
asp3200 skrev:
Real Madrid skrev:
Kiwes skrev: Marcelo og Isco er jo også hamrende elendig. Specielt Marcelos form gør mig bekymrende når man tænker på at Reguilón heller ikke lige frem spiller særlig godt.
God kamp af Navas.
Forhåbentlig får vi nogle folk klar til kampen mod Sevilla - man kunne virkelig se at vi manglede både en general på midtbanen og særligt i angrebet.
Marcelo er 31 år – hvilket svarer til 35 år for brasilianere – når sæsonen 19/20 går igang. Er vi ikke der, hvor vi skal have en ny klasse venstreback fra sommer af? Marcelo skal ikke spille 40-50 kampe pr. sæson mere. Desværre var Theo et fejlcast og Sergio Reguilón er ikke mere end middelmådig.
Har skreget i årtier efter Alaba som er den naturlige arvtager til Marcelo, send ham til Juventus asap.
Årtier simpelthen? ;) Men enig, det ville være noget gedin kvalitet vi fik på banen.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
www.fourfourtwo.com/features/a-brief-his...dirtiest-tricks-ever
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Det bør være muligt at tage 3 point med her, men det bekymrer mig, at der intet er at skyde med fra bænken, der gør det lidt farligere deroppe. Lad os håbe, at Brahim Diaz kan være løsningen senere i kampen.
Siempre fiel skrev: Som vanligt fuldstændig ligegyldig fodbold hvor vi ik skaber chancer. Men vores geni af en træner er jo også af dén opfattelse at uafgjort er et supergodt resultat - ALTID! Så på dén baggrund forstår man jo godt at verdens bedste venstreback sidder på bænken når vi spiller en hjemmekamp som vi gerne sku vinde for at undgå at spille Europa League næste år. Nej spaden Solari vil lige sørge for at endnu en spiller gerne vil væk fra klubben - og så er det jo super for de få tilskuere der efterhånden gider komme til kampene at få lov at se fantastiske Lucas Vazquez, Reguilon og Ceballos - SÅ smukt!! Jeg håber vi vinder, men blir vi endnu engang ydmyget med et nederlag hjemme, så blir jeg ik længere ked af det - så vil jeg i stedet nyde at den dikkende lammehale af en træner og den totalt apatiske ledelse får nøjagtig hva de fortjener
Det er noget FULDSTÆNDIG GALT MED DEN LEDELSE! Det er skræmmende at der ikke sker en skid. Jeg stor alle RM Fans sidder med en følelse af at de ikke kan gøre noget. Det er simpelthen SÅ arrogant af ledelsen, de gør ikke en skid. De ved godt at de har fejlet, men gør ikke noget ved det, fordi ellers vil de tabe ansigt. Det kan godt være vi om 5 år har de bedste talenter, men en klub som RM kan ikke gå et halvt årti uden titler!
Hazard - Benzema - Vinicius. Det kunne meget vel være næste sæson.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Real HWL skrev: Fantastisk kamp idag. Vi spiller Sevilla ud af banen.
Barren er sat uendeligt lavt efterhånden. Vi vinder en hjemmekamp vi naturligvis SKA vinde - og skaber vi 1-2 chancer? Vi spiller da bestemt fint - meget bedre end vi har gjort i de fleste kampe, men det er ik ligefrem et niveau der vinder trofæer - eller får os i nærheden af top 2 i ligaen