Sæsonen 2018/2019

2 år 11 måneder siden #1249 af Kayed99
Besvaret af Kayed99 på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg synes, at man skal lade ham tage den anden sæson på udlån også.. og derudover har jeg det simplethen ikke godt ved tanken om en højrebenet venstreback

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #1250 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Kiwes skrev: Achraf med endnu en fremragnede indsats for Dortmund. Jeg er altså virkelig hooked på tanken om at få ham tilbage med et løfte om fast spilletid på venstre backen. Jeg har fulgt ham en del denne sæson og fra de kampe jeg har set er hans speed utrolig (vidste vi jo allerede godt) og hans overblik og defensive evner virker markant forbedret. For mig er det en ny Carvajal-udlån-og-tilbagekøbshandel vi simpelthen bare skal gribe!

Hvordan klarer han det offensivt? Hvordan med indlæg?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 år 11 måneder siden #1251 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2018/2019
Virkelig god kamp af Ashraf og super kasse han får banket ind. Han er en spiller som deltager rigtig meget i en to kombinationsspil og lægger også højt pres hvilket fører til en god assist.

Vores kommende star og Dortmumd godt på vej mod et meaterskab.

2 år 11 måneder siden #1252 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev:

Kiwes skrev: Achraf med endnu en fremragnede indsats for Dortmund. Jeg er altså virkelig hooked på tanken om at få ham tilbage med et løfte om fast spilletid på venstre backen. Jeg har fulgt ham en del denne sæson og fra de kampe jeg har set er hans speed utrolig (vidste vi jo allerede godt) og hans overblik og defensive evner virker markant forbedret. For mig er det en ny Carvajal-udlån-og-tilbagekøbshandel vi simpelthen bare skal gribe!

Hvordan klarer han det offensivt? Hvordan med indlæg?

Han klarer det fantastisk offensivt, men det er yderst sjældent han går til baglinjen. Han trækker ind i banen, og skaber overtal, men jeg er bange for, at det vil skade mere end det gavner i Real Madrid, hvis vi forhåbentlig henter Hazard, eller bare spiller med Vinicius som også altid trækker ind i banen. Til gengæld er Achraf vanvittig når det kommer til dybdeløb.

Jeg foretrækker man lader aftalen med Achraf løbe helt ud, så han også spiller for dem næste sæson. På den måde kan vi også se om Reguillon er noget vi for alvor skal satse på.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

2 år 11 måneder siden #1253 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Sæsonen 2018/2019
Nu hvor vi vandt VM i håndbold, ved i så om Real Madrid stadig bliver vist? Lige nu viser de fejringen på Tv2 Sport.

2 år 11 måneder siden #1254 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
Benzema: 13 mål i 33 kampe

Ramos: 10 mål i 31 kampe

No solo soy perfecto, también soy Madridista

2 år 11 måneder siden #1255 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019
Hvad roder Courtois rundt og laver på jorden ved Leos mål? Drop?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Zyconith.

2 år 11 måneder siden #1256 af Sam
Besvaret af Sam på emne Sæsonen 2018/2019
Efter hvad jeg lige læste så skulle tv2 sport's første La liga kamp først kampen mod Alaves d. 3/2 Første kampe på tv2 sport
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Sam.

2 år 11 måneder siden #1257 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019

Zyconith skrev: Hvad roder Courtois rundt og laver på jorden ved Leos mål? Drop?

Helt enig. Jeg savner virkelig at Courtois viser noget stjernekvalitet og hiver en magisk redning op snart. Drop, nah - men han så ikke godt ud i situationen, smider sig alt for hurtigt.

2 år 11 måneder siden #1258 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019
Fornuftig halvleg. Det begynder i det hele taget at se bedre ud over hele linjen. Reguilón ligner mere og mere starteren på venstrebacken den resterende halvdel af sæsonen.

2 år 11 måneder siden #1259 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæsonen 2018/2019

Zyconith skrev: Hvad roder Courtois rundt og laver på jorden ved Leos mål? Drop?

En Espanyol-spiller forsøgte et skud lige udenfor boksen, hvilket Courtois kastede sig efter. Skuddet rammer så en Lucas Vázquez, der underminerer hele Real Madrids forsvarslinje, idet han er placeret 2 meter bag alle mand, og bolden ryger derefter over til Baptistao, der står onside takket være Lucas. Courtois forsøger at justere sin position i målet så hurtigt som muligt, men han når det ikke i tide til at redde skuddet, som går ind helt oppe under overlæggeren. Så nej, ikke et drop. Holdet og Courtois bliver solgt af Lucas.

2 år 11 måneder siden #1260 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæsonen 2018/2019
En helt anden ting er, at Leo Baptistao burde have fået to gule kort for film. Ved den første situation fælder luften ham, men Ramos får en advarsel, og ved den anden situation snitter Modric ham på skulderen, hvorefter han lader som om, at kroaten tager hans ben.

EDIT:
Luften må virkelig have tacklet Baptistao hårdt der.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Mølbat.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.