Sæsonen 2018/2019
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes skrev: Achraf med endnu en fremragnede indsats for Dortmund. Jeg er altså virkelig hooked på tanken om at få ham tilbage med et løfte om fast spilletid på venstre backen. Jeg har fulgt ham en del denne sæson og fra de kampe jeg har set er hans speed utrolig (vidste vi jo allerede godt) og hans overblik og defensive evner virker markant forbedret. For mig er det en ny Carvajal-udlån-og-tilbagekøbshandel vi simpelthen bare skal gribe!
Hvordan klarer han det offensivt? Hvordan med indlæg?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Vores kommende star og Dortmumd godt på vej mod et meaterskab.
Ramos4 skrev:
Kiwes skrev: Achraf med endnu en fremragnede indsats for Dortmund. Jeg er altså virkelig hooked på tanken om at få ham tilbage med et løfte om fast spilletid på venstre backen. Jeg har fulgt ham en del denne sæson og fra de kampe jeg har set er hans speed utrolig (vidste vi jo allerede godt) og hans overblik og defensive evner virker markant forbedret. For mig er det en ny Carvajal-udlån-og-tilbagekøbshandel vi simpelthen bare skal gribe!
Hvordan klarer han det offensivt? Hvordan med indlæg?
Han klarer det fantastisk offensivt, men det er yderst sjældent han går til baglinjen. Han trækker ind i banen, og skaber overtal, men jeg er bange for, at det vil skade mere end det gavner i Real Madrid, hvis vi forhåbentlig henter Hazard, eller bare spiller med Vinicius som også altid trækker ind i banen. Til gengæld er Achraf vanvittig når det kommer til dybdeløb.
Jeg foretrækker man lader aftalen med Achraf løbe helt ud, så han også spiller for dem næste sæson. På den måde kan vi også se om Reguillon er noget vi for alvor skal satse på.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ramos: 10 mål i 31 kampe
No solo soy perfecto, también soy Madridista
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Hvad roder Courtois rundt og laver på jorden ved Leos mål? Drop?
Helt enig. Jeg savner virkelig at Courtois viser noget stjernekvalitet og hiver en magisk redning op snart. Drop, nah - men han så ikke godt ud i situationen, smider sig alt for hurtigt.
Zyconith skrev: Hvad roder Courtois rundt og laver på jorden ved Leos mål? Drop?
En Espanyol-spiller forsøgte et skud lige udenfor boksen, hvilket Courtois kastede sig efter. Skuddet rammer så en Lucas Vázquez, der underminerer hele Real Madrids forsvarslinje, idet han er placeret 2 meter bag alle mand, og bolden ryger derefter over til Baptistao, der står onside takket være Lucas. Courtois forsøger at justere sin position i målet så hurtigt som muligt, men han når det ikke i tide til at redde skuddet, som går ind helt oppe under overlæggeren. Så nej, ikke et drop. Holdet og Courtois bliver solgt af Lucas.
EDIT:
Luften må virkelig have tacklet Baptistao hårdt der.