Sæsonen 2018/2019

7 år 5 måneder siden #1285 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2018/2019
Forventer klart nederlag. Vores sæson har været en katastrofe og nu møder vi tophold, frygter det værste.

Men sagde fra starten af denne sæson at vi nok ikke skulle regne med noget efter Ronaldo exit.

Efter sommer med Hazard osv er vi igen et tophold. Drengene er bare slet slet ikke klar endnu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #1286 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg forventer en sejr. Solaris tropper spiller en Klopp-agtig gang fodbold hvor de presser dem overalt på banen. Det har Barcelona det svært med

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 5 måneder siden #1287 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg er spændt! Vi møder dem på et perfekt tidspunkt. Jeg glæder mig meget til at se Solaris sande ansigt, når det er i de største kampe. Kan han stå mod presset og tage de bedst præsterende med, eller går der kylling i den? Ligeledes glæder jeg mig til at se, om der kommer et offensivt udtryk, eller om man stiller sig ned hele kampen og forsøger at fedte noget hjem.

Jeg håber at se følgende: Navas, Carvajal, Varane, Ramos, Reguilon, Llorente, Modric, Ceballos, Lucas, Benzema, Vinicius

Navas er fordi det er pokalen, men ellers er det de spillere, der har præsteret på det seneste og som arbjeder hårdt for at bevise sig selv hver gang. Jeg tror sagtens, at det hold i lange perioder kan presse Barcelona i bund, så bolden forhåbentlig sjældent når op til Messi, hvor han er retvendt. Det ser godt ud for tiden, så jeg er fortrøstningsfuld!

7 år 5 måneder siden #1288 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2018/2019
Uha det bliver vildt.
Jeg aner faktisk overhovedet ikke hvordan det kommer til at gå denne gang, Barca har altså også været ganske svingende denne sæson.
Det gode for mig er at vi er komplet underdogs og kun kan overraske. Desuden er jeg fint tilfreds med at vi starter ude, jeg tror faktisk på det.

Så længe Casemiro holder sig langt fra banen og at vi ikke laver et eller andet hjernedødt stunt med at prøve at sætte Messi ud af spillet.
Fint at Dembele er ude i øvrigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

7 år 5 måneder siden #1289 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019
Selvom der er klart fremgang i vores spil, så forventer jeg ikke det store. Kan ikke forstille mig andet end at Solari har alt for stor respekt for Barca, og vi kommer til at stå nede på egen banehalvdel som en flok kegler det meste af kampen. Messi spiller sikkert også en brand kamp som han altid gør mod os. Håber jeg tager fejl. Men det er altid sjovt med de her kampe, det giver lidt ekstra naver på drengen.

7 år 5 måneder siden #1290 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2018/2019
Nu bliver det spændende. Holdet har været i tydelig fremgang over de seneste måneder, men mod tvivlsomme modstandere. Nu er holdet inde i god stime og nu får vi at se om drengene er mænd, eller om de kun præsterer mod hold som ligeså vel kunne spille i næstbedste række.
Jeg forventer en indsats hvor man kæmper og viser stolthed. Sålænge vi ikke går ind til kampen som “et lille La Liga hold” og står med alle mand på egen banehalvdel. Det er SÅ pinligt og ikke en “kongeklub” værdig. Barcelona skal respekteres, men ikke frygtes.

7 år 5 måneder siden #1291 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg tror på at Real Madrid går videre. Barca har Messi, men vi har Karim Benzema ;-) ... og 10 andre fantastiske spillere, der denne gang forhåbenligt vil gå ind i en takling. Suarez skal få en brutal behandling inden for reglerne.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.

7 år 5 måneder siden #1292 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg synes overhovedet ikke det er kyllingeagtigt, hvis man stiller sig ned. Som jeg ser det er vi bare ikke et sted, hvor vi på normal vis kan konkurrere med dem, det må vi bare anerkende. Vi er helt klart i fremgang, men vi har også set flere gange i denne periode, at modstanderen bare skal slå en lang hård bold op ad sidelinjen før de får noget der minder om en 80% chance. Den bold vil blive slået 20 gange når modstanderen er Barcelona, og kommer vi først bagud 1-0, så bliver det endnu en kedelig aften med tennis cifre.

Nu er der stor forskel på at stille sig ned. Står vi 11 spillere i eget felt, og bare losser bolde væk, så bliver jeg harm. Står vi dermed kompakt som vi så det imod Bayern i 0-4 sejren, eller senest imod Betis i 1. halvleg, så vil jeg være mere end tilfreds med den form for fodbold. Så længe vi ikke opgiver, at spille fodbold og bare vil fedte et kedeligt resultat hjem.
Vi skal være energiske, og tro på vi kan gøre dem ondt. Spil gerne med Modric som 10'eren, og Benzema og Vinicius som de eneste fremme som imod Betis.
Det er langtfra min normale holdning, og jeg er til tider naiv, men jeg synes det er en smule tosset og tro vi kan spille lige op med dem, når deres form og mentalitet er langt bedre end vores.
Nuvel, så er deres spil også svingende, men det er deres resultater ikke, og som hold er de bare blevet skide kyniske.

Jeg ville faktisk nok spille noget der minder om 5-3-2. Navas, Carvajal, Nacho, Varane, Ramos, Reguillon, Llorente, Valverde, Modric, Vinicius og Benzema.

Navas, fordi han er bedst på stregen, og Barca spiller ikke med høje indlæg. Varane vil jeg have skal mandsopdække Suarez fra start til slut. Følge ham overalt på egen banehalvdel, og lave en zoneopdækning af ham når vi har bolden.
Ligeledes skal det være med Messi, og derfor er valget faldet på Valverde i stedet for Kroos og Casemiro. Han skal følge Messi overalt på banen, og Llorente skal zoneopdække ham og agere backup. Llorente har i mine øjne sin største kompetence i hans placeringsevne, så derfor er opgaven fordelt sådan imellem de 2.

Det kan jeg ikke se noget negativt, hvis det er taktikken og opstillingen. Vores mentalitet og defensiv organisation er et sminket lig, og det vil være som selvmord, som jeg ser det, hvis man går ud og prøver at spille vores eget spil med den normale opstilling.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Dios.

7 år 5 måneder siden #1293 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019
Sergio Canales med endnu en fremragende kamp - hold kæft han spiller godt denne sæson! Vidunderlig overblik og teknik og så er han utrolig hårdtarbejdende. Han er ikke helt ung længere, men jeg ville på ingen måde være afvisende overfor at hive ham tilbage til klubben :)

7 år 5 måneder siden #1294 af Tobicm
Besvaret af Tobicm på emne Sæsonen 2018/2019
Er der nogen der ved hvor man kan se kampen henne i morgen? (Online eller på tv)

7 år 5 måneder siden #1295 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Tobicm skrev: Er der nogen der ved hvor man kan se kampen henne i morgen? (Online eller på tv)

Overmorgen? Stream. Ronaldo7.net eller Acestream er mit bud. Prøv at kigge i de andre tråde, vi har haft det oppe før. Tror endda der var en tråd dedikeret til stream eller Strive :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 5 måneder siden #1296 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Sæsonen 2018/2019
Kan man se Copa Classico'en nogle steder imorgen?

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Leveret af Kunena Forum