Sæsonen 2018/2019
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev:
JimmyBroe skrev:
Dios skrev: Asensio med nr. 10 fra den nye sæson af :(
Modric?...
Ja det må jo betyde, at Modric takker af, og med Kovacic til Chelsea samme dag, så er det ikke længere muligt for mig at holde hovedet højt. Føj et elendigt transfervindue indtil videre :( @marcoasensio10 taget fra hans twitter konto.
Hvad er det dog der sker!
Er det et nyt handle eller har det stået der hele tiden? Sku være mærkeligt hvis han breakede en kæmpe (af navn, vi får naturligvis kun håndører for ham) transfer uden at medierne har breaket det. Mærkeligt, men ik umuligt naturligvis -:D
Seriøst, det er weird - jeg er på grænsen til ligeglad efterhånden. Jeg er næsten nået dertil hvor jeg tænker "lad lortet brænde". Jeg har de sidste par somre tænkt at NU må man da adressere de problemer truppen har, men igen og igen har man ladet stå til. Nu tabte vi ligaen med et historisk stort antal point og blev således ydmyget - SÅ måtte der da komme en lille revolution. Men NEJ! Intet sker - jo vi sender spillere afsted (fortrinsvis imod klubbens vilje), men stadig ingen kvalitet ind. Så lad lortet brænde til grunden - på ét eller andet tidspunkt må der vel så ske noget.
Alligevel er jeg dog rystet over at det sker således - at det sker med sådan en passivitet og apati fra klubbens side - næsten som man har givet op eller er totalt i opløsning. Er vitterlig målløs
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Ja han er sgu også skiftet på insta.
Det kan næsten kun betyde at Modric er for tid. Tosset at finde ud af det på denne måde. Det virker ihvertfald mærkeligt at skifte rygnummer når Modric kun har haft 10’eren i så kort tid.
Vores storhedstid er undskyld sproget fandme ovre efter den her sæson. Først Ronaldo så Modric og Kovacic. Jeg forstår simpelthen ikke hvad der sker? Hvor vil klubben hen med det her.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev: Stop brems... jeg har netop fundet et billede af Marcos twitterkonto fra okt. 2017. Der hed han altså også marcoasensio10 så det er ikke noget nyt.
Ja det virkede så også for mærkeligt hvis Asensio sku breake sådan en transfernyhed
- Administrationen
-
- Administrator
-
Administrationen skrev: Ifølge vores ekspert, så har Marco Asensio heddet det på de sociale medier siden han blev købt.
Asensio må jo så bare ha vidst hvad der ventede ham i 18/19 sæsonen. Vildt..
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er her stadig XOXO
Nå, men nu kan vinduet jo kun blive et win, hvis de 2 spillere bliver i truppen :) Det værste scenarie var en and, så hold kæft hvor er jeg fortrøstningsfuld for den kommende sæson :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
en.as.com/en/2018/08/16/football/1534415337_228279.html
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Bom så skal la liga klubberne sgu til at spille lidt kampe i USA og Canada...
en.as.com/en/2018/08/16/football/1534415337_228279.html
Skandale med de nye aftaler og tiltag i LaLiga jeg er meget skeptisk overfor de her nye tiltag.