Sæsonen 2018/2019

7 år 11 måneder siden #313 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Dios skrev: Asensio med nr. 10 fra den nye sæson af :(

Modric?...

Ja det må jo betyde, at Modric takker af, og med Kovacic til Chelsea samme dag, så er det ikke længere muligt for mig at holde hovedet højt. Føj et elendigt transfervindue indtil videre :( @marcoasensio10 taget fra hans twitter konto.

Hvad er det dog der sker!

Er det et nyt handle eller har det stået der hele tiden? Sku være mærkeligt hvis han breakede en kæmpe (af navn, vi får naturligvis kun håndører for ham) transfer uden at medierne har breaket det. Mærkeligt, men ik umuligt naturligvis -:D

Seriøst, det er weird - jeg er på grænsen til ligeglad efterhånden. Jeg er næsten nået dertil hvor jeg tænker "lad lortet brænde". Jeg har de sidste par somre tænkt at NU må man da adressere de problemer truppen har, men igen og igen har man ladet stå til. Nu tabte vi ligaen med et historisk stort antal point og blev således ydmyget - SÅ måtte der da komme en lille revolution. Men NEJ! Intet sker - jo vi sender spillere afsted (fortrinsvis imod klubbens vilje), men stadig ingen kvalitet ind. Så lad lortet brænde til grunden - på ét eller andet tidspunkt må der vel så ske noget.

Alligevel er jeg dog rystet over at det sker således - at det sker med sådan en passivitet og apati fra klubbens side - næsten som man har givet op eller er totalt i opløsning. Er vitterlig målløs

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #314 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2018/2019
Stop brems... jeg har netop fundet et billede af Marcos twitterkonto fra okt. 2017. Der hed han altså også marcoasensio10 så det er ikke noget nyt.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 11 måneder siden #315 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2018/2019

JimmyBroe skrev: Ja han er sgu også skiftet på insta.

Det kan næsten kun betyde at Modric er for tid. Tosset at finde ud af det på denne måde. Det virker ihvertfald mærkeligt at skifte rygnummer når Modric kun har haft 10’eren i så kort tid.

Vores storhedstid er undskyld sproget fandme ovre efter den her sæson. Først Ronaldo så Modric og Kovacic. Jeg forstår simpelthen ikke hvad der sker? Hvor vil klubben hen med det her.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Madrid777. Begrundelse: Jimmy for fanden du må ikke gøre mig så nervøs

7 år 11 måneder siden #316 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg har ikke Twitter, men jeg har fulgt Asensio på Instagram i minimum to-tre år, og han har heddet “marcoasensio10” i al den tid jeg har fulgt hans konto, så tror ikke I skal lægge så meget i det. Han har nok bare spillet med nummer 10 på et par U-landshold, og så ser det lidt mere cool ud når der står 10 i stedet for 20 ud fra ens navn, pga. den store prestige der er i det nummer. Det var det samme med Jesé, selvom han i sin tid blev rykket op i førsteholdstruppen i Real, hed han fortsat noget med “jeserodriguez10” på insta.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

7 år 11 måneder siden #317 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019

JimmyBroe skrev: Stop brems... jeg har netop fundet et billede af Marcos twitterkonto fra okt. 2017. Der hed han altså også marcoasensio10 så det er ikke noget nyt.

Ja det virkede så også for mærkeligt hvis Asensio sku breake sådan en transfernyhed
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

7 år 11 måneder siden #318 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæsonen 2018/2019
Ifølge vores ekspert, så har Marco Asensio heddet det på de sociale medier siden han blev købt.

7 år 11 måneder siden #319 af JimmyBroe

Administrationen skrev: Ifølge vores ekspert, så har Marco Asensio heddet det på de sociale medier siden han blev købt.

Asensio må jo så bare ha vidst hvad der ventede ham i 18/19 sæsonen. Vildt..

Jeg er her stadig XOXO

7 år 11 måneder siden #320 af JimmyBroe
For helvede Dios... Du mener ikke der er nok panik her på forum eller hvad?

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Evden, REAL

7 år 11 måneder siden #321 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Haha :D Den tager jeg på min kappe.

Nå, men nu kan vinduet jo kun blive et win, hvis de 2 spillere bliver i truppen :) Det værste scenarie var en and, så hold kæft hvor er jeg fortrøstningsfuld for den kommende sæson :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, andreashn, REAL

7 år 11 måneder siden #322 af REAL
Besvaret af REAL på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg synes han skal ændre til marcoasensio7. Så er han klar til sit nye nummer næste sæson.....
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 10 måneder siden #323 af JimmyBroe
Bom så skal la liga klubberne sgu til at spille lidt kampe i USA og Canada...

en.as.com/en/2018/08/16/football/1534415337_228279.html

Jeg er her stadig XOXO

7 år 10 måneder siden #324 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2018/2019

JimmyBroe skrev: Bom så skal la liga klubberne sgu til at spille lidt kampe i USA og Canada...

en.as.com/en/2018/08/16/football/1534415337_228279.html

Skandale med de nye aftaler og tiltag i LaLiga jeg er meget skeptisk overfor de her nye tiltag.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, Dragam

Leveret af Kunena Forum