Sæsonen 2018/2019
På trods af det, så har spillet set meget bedre ud, end det vi startede med forrige sæson under Zidane (emne: Ligaen). Lad os for guds skyld undgå alle skader og vind det liga - trofæ vi alle har længst efter! Vi kan ikke være tilfreds med 1 i de seneste, ja, jeg kan ikke huske hvor mange år!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Spændende interview med Ceballos fra Radio Marca.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Spanien – med 6 Real spillere i lineup – fører 5-0 over VM-finalisterne Kroatien. Asensio har scoret og lagt op til to og han var direkte involveret i Kroatiens selvmål, Ramos scoret en enkelt pind og Carvajal lagde op til første mål. Glimrende. Asensio spiller forrygende, virkelig verdensklasse i aften.
Isco vil også lege med. 6-0. Endnu et oplæg fra Asensio.
Den frygtede favorisering af Barca-spillere hos Enrique er så sandelig blevet gjort til skamme, med kun Busquets og Roberto i truppen, uden spilletid til sidstnævnte. Virker til han vægter kollektivet højest, som han også bør.
JesperA skrev: Fremragende La Roja, og virkelig stærkt med 6 Real-spillere fra start, som alle gjorde det godt, Asensio helt outstanding, direkte involveret i 5 mål, flotte mål af ham og Isco. Rart at se efter kampen at Asensio og Ramos byttede trøjer med Kovacic og Modric også egentlig.
Den frygtede favorisering af Barca-spillere hos Enrique er så sandelig blevet gjort til skamme, med kun Busquets og Roberto i truppen, uden spilletid til sidstnævnte. Virker til han vægter kollektivet højest, som han også bør.
Og vi fik da 30 minutter med nul barca-spillere da Busquets blev skiftet ud. Alt imens der var Madrid magi for alle pengene ;)
Real HWL skrev:
JesperA skrev: Fremragende La Roja, og virkelig stærkt med 6 Real-spillere fra start, som alle gjorde det godt, Asensio helt outstanding, direkte involveret i 5 mål, flotte mål af ham og Isco. Rart at se efter kampen at Asensio og Ramos byttede trøjer med Kovacic og Modric også egentlig.
Og vi fik da 60 minutter med nul barca-spillere da Busquets blev skiftet ud. Alt imens der var Madrid magi for alle pengene ;)
For en god ordens skyld, så fik vi 30 min. uden, men jeg tror alle forstod hvad du mente :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Real HWL skrev:
Og vi fik da 60 minutter med nul barca-spillere da Busquets blev skiftet ud. Alt imens der var Madrid magi for alle pengene ;)
For en god ordens skyld, så fik vi 30 min. uden, men jeg tror alle forstod hvad du mente :)
Haha ja den fik jeg formuleret lidt forkert :D
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
1. Barcelona: 9 titler (1502 point)
2. Real Madrid: 6 titler (1502 point)
3. Valencia: 2 titler
4. Atletico Madrid: 1 titel
Spøjst, at Real og Barca har fået præcis lige mange point i ligaen efter weekenden. Barcelonas er dog tydeligvis fordelt bedre...
Kilde: "Real Madrid are the best team in LaLiga in the 21st century"
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...5fdeab8588b45b3.html
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Frisparksmål: 5:05 minutter
Sololøb: 7:12
Ronaldo deltager ikke til FIFA's The Best prisuddeling, som afholdes i morgen d. 24 september. Undskyldningen er at han har en vis kamp for Juventus på onsdag. Derfor deltager ikke nogen af deres spillere. Jeg tror selv at de har orkestreret hele det her for at Ronaldo ikke skulle deltage, som ikke-vinder af prisen.
Tillykke til Luka Modric for nok at vinde prisen.