Sæsonen 2018/2019

7 år 9 måneder siden #517 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg lavede lidt research og fandt frem til det her:

CSKA start 11 i dag.
Rodrigo Becao: 22 år, første proffesionale sæson for en klub af CSKA kalibér. Ingen International presigtige.
Nikita_Chernov: 22 år, første proffesionale sæson. Ingen International presigtige.
Jaka Bijol: 19 år, første proffesionale sæson. Ingen International presigtige
Ilzat_Akhmetov: 20 år, spillede 27 kampe for Kazan i 4 år. Ingen International prestige.
Nikola Vlasic: 20 år, på lån fra Everton efter 5 kampe i 2017. 2 kampe internationalt siden 2017 for Kroatien.
Ivan Oblyakov: 20 år, Første sæson for en klub af CSKA kalibér. Ingen International prestige.
Fedor Chalov: 20 år, 41 kampe totalt for CSKA (indskifting og start). Ingen Internation prestige.
______________________________________________________________________________________________________

Og vi taber til dem. Tak skal du ha :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #518 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019

Bismo skrev: To på stolpen og en på overlæggeren.. herligt..

Vi spiller ikke nogen dårlig kamp. Det er svært at score mod et hold der pakker alle mand i eget felt. De scorer på en foræring af Kroos, som vist fik en hjerneblødning, og så kan de jo egentlig bare ligge og køre kontra.

Ærgeligt, men det er ikke jordens undergang.

Vi har scoret 1 mål i de sidste 4 kampe, og har ikke vundet sidste 3. Måden vi taber til Sevilla og nu dette nederlag er tæt på Madrids undergang, i hvert fald...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 9 måneder siden #519 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg faldte bogstaveligt talt i søvn under kampen... synes specielt kroos er slem til at lave ligegyldigt boldflytteri.

Omkring Assensio holder jeg fast i hvad jeg hele tiden har sagt - ser ikke det helt store lys i ham, som mange andre angiveligt ser...
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

7 år 9 måneder siden #520 af Hansen

Real Madrid skrev:

Vi spiller ikke nogen dårlig kamp. Det er svært at score mod et hold der pakker alle mand i eget felt. De scorer på en foræring af Kroos, som vist fik en hjerneblødning, og så kan de jo egentlig bare ligge og køre kontra.

Vi har scoret 1 mål i de sidste 4 kampe, og har ikke vundet sidste 3. Måden vi taber til Sevilla og nu dette nederlag er tæt på Madrids undergang, i hvert fald...

Vi har haft over 65% bolbesiddelse, så spiller vi godt!
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, Jonas

7 år 9 måneder siden #521 af Redando
Besvaret af Redando på emne Sæsonen 2018/2019

Hansen skrev:

Real Madrid skrev:

Vi har haft over 65% bolbesiddelse, så spiller vi godt!

Er du Barcelona-fan eller sarkastisk?

¡MI UNICO ESTIMULANTE FUE LA CAMISETA BLANCA!

7 år 9 måneder siden #522 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Sæsonen 2018/2019
slet
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved 2:18.

7 år 9 måneder siden #523 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2018/2019

Hansen skrev:

PMO skrev:

mohbar skrev: Der mangler bare format og starship på det hold.. Det ser ganske ordinæt ud.

Gad vide hvordan det egentlig er gået de sidste måneder med brandingværdien af klubben..

Jeg ved godt der sidder nogle brugere som er anti-Ronaldo og som synes at en boldbesiddelse på 70% er lækkert, men den her sæson må og skal opfattes som en opbygningssæson. Det er utopi at tro, at dette hold, uden en egentlig “stjerne” (store navne ja, men der mangler power) kan være med hvor det er aller sjovest. Der er undtagelser, hvor kollektivet vinder (Leicester), men de Alle store klubber har noget ekstra. Hazard, Agüero, Griezmann, Messi osv.
At skille sig af med Ronaldo var måske en ok beslutning, men ikke at hente en afløser er direkte retarderet.

Hvis man en klub af Real Madrid's standard og med det image man har, skal betragte den her sæson som en "Opbygningssæson". Så har jeg da godt nok mistet alt tillid, kærligheden og følelserne for det klub jeg har fulgt af siden 2001. Det vil være at skyde sig selv i foden!

Det er jo netop dét der for mig er hele essensen. Det virker ikke længere til at det handler om at have de bedste spillere og være den største klub, men mere om økonomi. Jeg forstår at økonomi er essentiel, men hvis alle penge går til renovering af stadion bliver jeg lidt utilpas. RM er kendt for at have stjerner og det har de ikke pt.

Edit: og nej Modric er ikke nogen stjerne, heller ikke på trods af hans nylige pris.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved PMO.

7 år 9 måneder siden #524 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019
Hvordan kan I forvente, at holdet skal score løs, når der ikke er én eneste spiller i truppen, som er dygtig til at score mål? De fleste der klager nu mente også, at truppen var fin som den var for et par måneder siden, og at man var en pessimist hvis man ikke stolede på offensiven ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo7Dk, asp3200

7 år 9 måneder siden #525 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Sæsonen 2018/2019

Jaken skrev: Puha, jeg kan ikke fordrage attitude-snakken. Det er professionelle fodboldspillere og jeg kan i hvert fald ikke se nogen indikationer på at de ikke gider og bare laller rundt.

Der mangler virkelig noget bevægelse på den sidste tredjedel. Der skal komme nogle krydsløb og dybeløb, så der kan komme noget plads og man kan spille hurtigere. Lige nu er det helt grotesk statisk og forudsigeligt.

Tak for et indsigtsfuldt indlæg. Får desværre ikke spillet backs mellem eller bag deres firelinje.

7 år 9 måneder siden #526 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2018/2019

Steen skrev: Hvordan kan I forvente, at holdet skal score løs, når der ikke er én eneste spiller i truppen, som er dygtig til at score mål? De fleste der klager nu mente også, at truppen var fin som den var for et par måneder siden, og at man var en pessimist hvis man ikke stolede på offensiven ...

Jeg vil nu mene, at dem som mente vi skulle stole på truppens offensive kvaliteter, er meget stille inde på det her forum for tiden.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved elle44.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

7 år 9 måneder siden #527 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2018/2019

Dragam skrev: Jeg faldte bogstaveligt talt i søvn under kampen... synes specielt kroos er slem til at lave ligegyldigt boldflytteri.

Omkring Assensio holder jeg fast i hvad jeg hele tiden har sagt - ser ikke det helt store lys i ham, som mange andre angiveligt ser...

Utroligt for jeg er faldet i søvn de sidste 3 kampe vi har spillet. FØR var der mere gejst og drama og power men det her er virkelig androgynt.. kønsløst..

Virkelig ærgerligt for har haft en tro på at loppen nok skal få skabt noget godt.. Men når man på arrogant og hovmodig vis tror vi kan smadre de andre med sådan en trup så er man enten utrolig naiv eller nationalist!

7 år 9 måneder siden #528 af Hansen

mohbar skrev:

Dragam skrev: Jeg faldte bogstaveligt talt i søvn under kampen... synes specielt kroos er slem til at lave ligegyldigt boldflytteri.

Utroligt for jeg er faldet i søvn de sidste 3 kampe vi har spillet. FØR var der mere gejst og drama og power men det her er virkelig androgynt.. kønsløst..

Virkelig ærgerligt for har haft en tro på at loppen nok skal få skabt noget godt.. Men når man på arrogant og hovmodig vis tror vi kan smadre de andre med sådan en trup så er man enten utrolig naiv eller nationalist!

Det her nok grunden til det:

- Real Madrid taber i dag og det bliver første gang siden 2007 at vi ikke scorer et mål i 3 kampe i streg.
- For første gang i 30 kampe, har Real Madrid ikke scoret i en CHL kamp.
- Real Madrid havde 26 skud. 3 AF dem på mål.

Godnat allesammen'! Tak for i dag og lad os se frem til en ny dag i morgen!
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Hansen.

Leveret af Kunena Forum