Sæsonen 2018/2019

7 år 9 måneder siden #457 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg synes også Ceballos fortjener meget ros, hold da op hvor har han været god i denne sæson. Jeg har ikke været fan af ham tidligere, da han altid underpræsterede når han fik chancen under Zidane, men det er tydeligt, at det blot var Zidanes spil/manglende tiltro som hæmmede ham.
Fremragende spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #458 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019

Jonas skrev: ... og der var folk der sagde at vi ikke kom til at mangle CR og hans (vigtige) mål. Den må vist være lukket nu.

Den var en sjov tid....

Nu må vi se, om piben får en anden lyd fra disse brugere inden længe ;-)

7 år 9 måneder siden #459 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2018/2019
Lucas Vasquez er ikke en spiller der ændre kampen. Hvorfor ikke prøve Mariano. Lucas er nu kommet ind i 5-6 kampe uden at ændre en skid. Hvorfor fatter Lope ikke noget? Enten giv ham ordentlig chance fra start eller hold ham på bænken. Hvad skal Vinicious ind i sådan en kamp for?

Og vi mangler virkeligt en verdensklasse angriber. Benz er desværre bare for dårlig, når man skal score mål.

7 år 9 måneder siden #460 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

Daniel skrev:

Jonas skrev: ... og der var folk der sagde at vi ikke kom til at mangle CR og hans (vigtige) mål. Den må vist være lukket nu.

Den var en sjov tid....

Skal vi blive ved med at græde snot over Ronaldo er væk?

7 år 9 måneder siden #461 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019

elle44 skrev:

-#7- skrev: Jeg mindes ikke i min tid at have set et mere tandløst Real Madrid end dette, hold fast det gør ondt at se på. Meget svært at se hvor målene skal komme fra, især når holdet spiller uden angriber.

Offensiven ser desværre ud som vi frygtede:
Benzema: Tam
Bale: Skadet
Asensio: Uforløst

Og så når Isco er skadet har vi intet at skyde med, at sætte Lucas ind er det samme som at smide håndklædet i ringen.

Jeg ved snart ikke hvad man skal stille op med Benzema. Jo han suger da nogle bolde til sig og har sikkert et fint blik for medspillerne, men han er også angriber med nummer 9 på ryggen, og han scorer bare aldrig. 5 ligamål i sidste sæson eller hvor mange (eller få) det nu var, og denne sæson ser ikke ret meget anderledes ud, trods en fin start.

Bale er som du siger altid skadet, og Asensio ligner mere og mere et evighedstalent. Og at se Lucas spille fodbold er ligesom at spise riskiks skyllet ned med lunkent postevand, hold nu kæft hvor er det middelmådigt altså.

Det værste er at jeg egentlig godt kan lide Lopetegui og hans spillestil, problemet er vel bare at han er den første der bliver ofret, når Real Madrid til næste sommer står uden trofæer. Istedet for at slagte nogle hellige køer i Modric, Marcelo, Benzema, Bale og hvad de ellers hedder. Folk der altså har mistet gløden eller iveren for at spille for Real Madrid. Man kan se på en spiller som Ceballos når han engang imellem spiller, at han brænder for det, og vil ind og gøre en forskel.

DC19

7 år 9 måneder siden #462 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019

Real HWL skrev:

Daniel skrev:

Den var en sjov tid....

Det skal da være helt op til dig selv, bassemand.

Faktum er, at Real Madrid mangler en spiller med magi i støvlerne på banens sidste tredjedel. Det havde Ronaldo, og det har Hazard, som Pérez ikke ville kaste penge efter, da renoveringen af Bernabéu stod højere på Presis ønskeliste.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Daniel.

7 år 9 måneder siden #463 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sæsonen 2018/2019

Real HWL skrev:

Daniel skrev:

Den var en sjov tid....

Der er da ingen der græder. Jeg tager bare status på en af de største diskussioner op imod sæsonstart; kommer vi til at mangle CRs mål eller kan andre spillere + en bedre defensiv bære det. Det er vel fair game at følge op på det som svarene kommer igennem sæsonen
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

7 år 9 måneder siden #464 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Må jeg ikke lige minde folket om resultaterne fra sidste sæson af!

Girona - Real Madrid 2-1
Bilbao - Real Madrid 0-0
Sevilla - Real Madrid 3-2
Real Madrid - At. Madrid 1-1

2 point i de 4 kampe sidste sæson og 5 point i den nuværende sæson.

Jeg savner på ingen måder Ronaldo's mål, for de kom alligevel først til forårsæsonen, og der er vi slet ikke endnu. Ronaldo scorede lige akkurat 0 mål i de 4 kampe sidste sæson, så stop lige klynkeriet engang :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Steen, Chamartin, El Siete, SeQueda, Dragam

7 år 9 måneder siden #465 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2018/2019

-#7- skrev:

elle44 skrev:

-#7- skrev: Jeg mindes ikke i min tid at have set et mere tandløst Real Madrid end dette, hold fast det gør ondt at se på. Meget svært at se hvor målene skal komme fra, især når holdet spiller uden angriber.

Offensiven ser desværre ud som vi frygtede:
Benzema: Tam
Bale: Skadet
Asensio: Uforløst

Og så når Isco er skadet har vi intet at skyde med, at sætte Lucas ind er det samme som at smide håndklædet i ringen.

Jeg ved snart ikke hvad man skal stille op med Benzema. Jo han suger da nogle bolde til sig og har sikkert et fint blik for medspillerne, men han er også angriber med nummer 9 på ryggen, og han scorer bare aldrig. 5 ligamål i sidste sæson eller hvor mange (eller få) det nu var, og denne sæson ser ikke ret meget anderledes ud, trods en fin start.

Bale er som du siger altid skadet, og Asensio ligner mere og mere et evighedstalent. Og at se Lucas spille fodbold er ligesom at spise riskiks skyllet ned med lunkent postevand, hold nu kæft hvor er det middelmådigt altså.

Det værste er at jeg egentlig godt kan lide Lopetegui og hans spillestil, problemet er vel bare at han er den første der bliver ofret, når Real Madrid til næste sommer står uden trofæer. Istedet for at slagte nogle hellige køer i Modric, Marcelo, Benzema, Bale og hvad de ellers hedder. Folk der altså har mistet gløden eller iveren for at spille for Real Madrid. Man kan se på en spiller som Ceballos når han engang imellem spiller, at han brænder for det, og vil ind og gøre en forskel.

Haha, så du mener at riskiks skyllet ned med lunkent postevand er et middelmådigt måltid? Jeg vil nødigt se dit køleskab, det er da langt under middel ;)

... Og det samme er Lucas
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

7 år 9 måneder siden #466 af Real HWL

Dios skrev: Må jeg ikke lige minde folket om resultaterne fra sidste sæson af!

Girona - Real Madrid 2-1
Bilbao - Real Madrid 0-0

Jeg savner på ingen måder Ronaldo's mål, for de kom alligevel først til forårsæsonen, og der er vi slet ikke endnu. Ronaldo scorede lige akkurat 0 mål i de 4 kampe sidste sæson, så stop lige klynkeriet engang :)

Tak Dios, det var det jeg ville frem til. Manden er væk. Om han havde scoret idag? det finder vi alligevel aldrig ud af.

7 år 9 måneder siden #467 af Real HWL

Jonas skrev:

Real HWL skrev:

Daniel skrev:

Den var en sjov tid....

Der er da ingen der græder. Jeg tager bare status på en af de største diskussioner op imod sæsonstart; kommer vi til at mangle CRs mål eller kan andre spillere + en bedre defensiv bære det. Det er vel fair game at følge op på det som svarene kommer igennem sæsonen

Jeg kan desværre ikke kigge ind i fremtiden og se om vi kommer til at mangle hans mål. Men indtil videre syntes jeg defensiven er blevet bedre.

7 år 9 måneder siden #468 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev: Må jeg ikke lige minde folket om resultaterne fra sidste sæson af!

Girona - Real Madrid 2-1
Bilbao - Real Madrid 0-0

Med Ronaldo har Real Madrid kun vundet ét ud af de seneste 6 ligaopgør mod Atletico:
1-1
0-0
1-1
0-3 sejr
0-1
1-1

Han var i øvrigt forfærdelig i langt de fleste kampe, men det glemmer folk vist.
Nej, vi mangler på ingen måde Ronaldo. Spillet er LANGT bedre uden ham. Til gengæld mangler vi en dygtig kant og en god angriber,
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum