Sæsonen 2018/2019
Ramos4 skrev: Intet nyt blod, ingen bredde, ingen til at score målene. Men penge til stadionprojekt. Åh, det er gået værre end jeg kunne have frygtet. Men det er svært at bebrejde træneren synes jeg.
Der er en del af vores stamspillere som desværre trænger til at komme videre. Desuden skal vi ud og investere i en kvalitets venstreback til at konkurrere med Marcelo. Nacho bidrager overhovedet ikke offensivt.
Det virker som om sulten slet ikke er der.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Væk
- Platin bruger
-
Steen skrev:
?madrid2000 skrev: Hva så Steen?
Din mand i målet kostede 1 point
Steen skrev:
Den dummeste investering i fodboldhistorien, ...
... Courtois? Han havde én farlig situation i kampen! Det her cirkus har stået længe nok på, få Navas tilbage på målet.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Bismo skrev:
Lars1991 skrev: Vinicius får jo Dembele til at ligne Xavi, hold da op han mangler nogle helt basale færdigheder.
Men vi kan sidde her og pege fingre af Benzema, Asensio, Modric, træneren osv osv. Men det jo indkøbspolitikken der har været helt hen i vejret og har sat os i den her situation. Vi har solgt og solgt og solgt og næsten intet fået ind. Det går jo ikke i længden :)
Det er et eller andet sted lidt unfair at smide ham ind i sådan en kamp. Ti minutter igen og vi er desperate efter et mål. Så smider man en uerfaren 18 årig knægt ind, som jo slet ikke er klar. Dembele har trods alt erfaring fra Dortmund og er langt mere moden.
Det er ikke lige Vini, der skal være syndebuk efter denne kamp.
Synes du da jeg gør ham til syndebuk? Jeg synes ellers jeg pointerer rimelig tydeligt at jeg ikke føler man kan give nogle af spillerne skylden.
Hvis vi tager Vini, så skal han bare ikke være i førsteholdstruppen, det han slet ikke god nok til.
-#7- skrev:
Steen skrev: Hvad nytter det at fyre Lopetegui? Hvem kan vinde noget med denne offensiv? Og hvem skulle man i så fald ansætte?
Intet. Men det er naturligvis ham der bliver ofret når Florentino skal gøre status. Istedet for at sælge de spillere som helt tydeligt ikke gider Real Madrid længere.
Det er lidt overilet at sige de ikke gider klubben mere. De er mætte vil jeg sige. Og når der ingen konkurrence er, jamen så spiller de jo alle sammen igen uge efter uge. Der skal simpelthen være mere konkurrence om pladserne, så spillerne holder sig på tæerne. Vi har skilt os af med Morata, James, Kovacic, Pepe, Ronaldo og ikke fået nogen kvalitet ind overhovedet. Det er ikke godt. Slet ikke.
Problemet er vel at sponsoraftalen af stadion røg, så klubben nu skal låne alle pengene af bankerne. Jeg ved ikke hvad andre klubber kommer til at gøre - Barcelona f.eks. - men vi så jo også Arsenal spare på pengene i mange år efter udlægget til at bygge Emirates.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
-#7- skrev:
Steen skrev: Hvad nytter det at fyre Lopetegui? Hvem kan vinde noget med denne offensiv? Og hvem skulle man i så fald ansætte?
Intet. Men det er naturligvis ham der bliver ofret når Florentino skal gøre status. Istedet for at sælge de spillere som helt tydeligt ikke gider Real Madrid længere.
Det er lidt overilet at sige de ikke gider klubben mere. De er mætte vil jeg sige. Og når der ingen konkurrence er, jamen så spiller de jo alle sammen igen uge efter uge. Der skal simpelthen være mere konkurrence om pladserne, så spillerne holder sig på tæerne. Vi har skilt os af med Morata, James, Kovacic, Pepe, Ronaldo og ikke fået nogen kvalitet ind overhovedet. Det er ikke godt. Slet ikke.
Problemet er vel at sponsoraftalen af stadion røg, så klubben nu skal låne alle pengene af bankerne. Jeg ved ikke hvad andre klubber kommer til at gøre - Barcelona f.eks. - men vi så jo også Arsenal spare på pengene i mange år efter udlægget til at bygge Emirates.
Jeg tænker, er det ikke vigtigere for real madrid at have et godt fodbold hold, fremfor at få et mere fancy stadion ?
La liga nummer 34 skal i hus.
madrid2000 skrev: Hvorfor laver han 1-1 udskiftning med Benzema ud for Mariano? Vi kommer jo ikke frem til noget, så dur det at bare skifte den ene angriber ud for den anden.
Vi skulle have satset offensivt ved at skifte Ceballos ud.
Ud med Lopetigue.
...og ind med hvem??? Jeg tvivler på, at man kan få mere ud af det hold. Der skal tilføres noget nyt blod til angrebet. Mariano er ikke nok.
Dragam skrev:
Ramos4 skrev:
-#7- skrev:
Jeg tænker, er det ikke vigtigere for real madrid at have et godt fodbold hold, fremfor at få et mere fancy stadion ?
I længden nytter det jo ikke noget at vi ikke kan følge med de andre klubber i verden indtjeningsmæssigt, så det er ret vigtigt at få udbygget stadion og øget indtægterne betragteligt.
Men når det er sagt, så er det da besynderligt at verdens største klub ikke har hentet en god spiller i hvad 3 sæsoner? Det burde kunne lade sig gøre at renovere stadion og have et godt hold samtidig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kiwes skrev: Ja alt er sku galt. Angrebet er HELT dødt alle mand! Nacho som venstre back fungerer bare heller ikke, han bidrager med intet offensivt. Lopeteguis taktikker fungerer heller ikke. Det bliver selvfølgelig bedre når man får Isco og Marcelo tilbage men, jeg føler virkelig bare at går imod os.
Jeg ser ALLE vores kampe - men jeg føler virkelig at min lyst til at se vores kampe er på et absolut minimum :/
For første gang så jeg ikke kampen 100% synes simpelthen ikke det er spændende mere jeg er vild med Madrid men lige og svarer det til at man giver FC Nordsjælland hvide realtrøjer på og forestiller sig det er real Madrid.
Der er intet over det hold her. Væk er stjernerne Ronaldo, James ingen indkøb og samtidig så drunker det i arrogance om eget holds formåen. Jeg håber vi vinder snart men det er desværre alt alt alt for kedeligt det her.
- madrid2000
-
- Væk
- Platin bruger
-
Steen skrev: Og nu kommer trolls frem. Selvfølgelig var det et drop af Courtois (det havde det naturligvis ikke været, hvis det var Keylor, men nok om det), men han har været god indtil videre, så det er komisk at i kommer løbende så snart han dropper en enkelt gang. Men nu har vi jo to gode målmænd, så er det jo op til Lopetegui at vælge den, der fortjener det mest.
Så kan du se, hvordan vi andre har haft det med dig. En irriterende troll.