Sæsonen 2018/2019
fiatten skrev: Modric og Kroos er ALT for statiske. De bringer ikke op med noget. Det er rigtig flot at Modric er blevet årets fodboldspiller osv osv. Men der er for langt mellem snapsene. Det er hvert 4. eller 5. kamp man ser ham være fremtrædende i sin rolle som talisman.
Sidste ting: Er det bare mig? eller er Vinicius ekstremt dårlig til at ramme sine medspiller, når han afleverer??? :D Han er stadig ung jajaja
.
Selvfølgelig skal vi ikke sælge Kroos, tværtimod skulle man have imødekommet Inters interesse i Modric. Den nedadgående kvalitet i hans præstationer fortsætter fra sidste sæson, og han ser virkelig gammel og slidt ud. Måske han skulle have haft mere tid til at komme sig efter VM?
Ja, Vinicius er ung, men han har jo også begrænset kamperfaring med førsteholdstruppen, hvorfor hans evne til at finde medspillerne virker noget begrænset.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Jeg begriber ikke hvordan vi har så mange skader hver sæson, mens Barcelona altid cruiser med samme 11 det meste af sæsonen.
Det har Barcelona også. Vi formår bare ikke at gøre noget særligt i la liga, så derfor ligger du ikke mærke til det.
La liga nummer 34 skal i hus.
Ramos4 skrev: Jeg begriber ikke hvordan vi har så mange skader hver sæson, mens Barcelona altid cruiser med samme 11 det meste af sæsonen.
De var nævnt i operacion Puerto, var de ikke ? ;)
Asensio20 skrev:
Det har Barcelona også. Vi formår bare ikke at gøre noget særligt i la liga, så derfor ligger du ikke mærke til det.
Ej det har de simpelthen ikke. Carvajal er ude hele tiden. Bale det samme. Når Barcelona endelig har skader er der marginalspillerne eller også er spilleren tilbage meget før tid. Jeg giver ikke meget for det der samarbejde med Sanitas. Nå, anyway, det er det mindste af vores problemer lige nu. En afstemning på Marca viser at de fleste pt. er enige om at det er ledelsens skyld vi er i denne suppedas. Så kan vi da blive enige om noget.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Mourinho: 46
Ancelotti: 46
Zidane: 58
Lopetegui: 11
i'm done.
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Madridnation. skrev: Antal kampe der skulle til før RM tabte 4 kampe:
Mourinho: 46
Ancelotti: 46
Zidane: 58
Lopetegui: 11
i'm done.
Helt enig. Spillermaterialet har gevaldige mangler i både kvaliteten og bredden.
Forsvaret og midtbanen har nu været identisk (ideal opstillingen) i 3 år - Der mangler i den grad fornyelse, særligt på midtbanen. Er personlig også træt af at se på Varane og hans manglende teknik og dårlige pasningsspil.
Offensiven er også plaget af manglende kreativitet. Isco, den mest kreative er skadet, og har ellers været i dårlig form. Ceballos viser potentialet, men mangler stadig en del. Asensio og Bale er lige et-benet hvilket gør den utrolig forudsigelige og er dårlige i de små rum. Benzema er ikke en top angriber mere, og Mariano får ikke chancen for at vise noget. Lucas mangler Zidane, og Vincius mangler rutine.
Men hov. Det var måske slet ikke det du hentød til ?
Ramos4 skrev:
Asensio20 skrev:
Ej det har de simpelthen ikke. Carvajal er ude hele tiden. Bale det samme. Når Barcelona endelig har skader er der marginalspillerne eller også er spilleren tilbage meget før tid. Jeg giver ikke meget for det der samarbejde med Sanitas. Nå, anyway, det er det mindste af vores problemer lige nu. En afstemning på Marca viser at de fleste pt. er enige om at det er ledelsens skyld vi er i denne suppedas. Så kan vi da blive enige om noget.
Bale er en spiller som bliver mere skadet end andre, det ved vi jo og har set længe over flere sæsoner. Vi har bare ikke midlerne til at købe nogle bedre, samtidig med at klubben ikke har kunnet finde nogle. Jeg kan da ikke tro at klubben har gået glade ind til sæson start med det transfer vindue.
La liga nummer 34 skal i hus.
-#7- skrev: Farvel Lopetegui.
Kunne man forestille sig en fyring allerede 28. okt såfremt vi taber ude mod Barcelona?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
-#7- skrev: Farvel Lopetegui.
Kunne man forestille sig en fyring allerede 28. okt såfremt vi taber ude mod Barcelona?
Ingen kan jo gøre det bedre med det materiale som er til rådighed. Dog skal manden fyres, hvis det er ham som har holdt fast i at truppen ikke skulle forstærkes og at den er fin som den er. Hvis det er tilfældet er manden naiv og tæt på retarderet.