Sæsonen 2018/2019
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
henrikcomn skrev:
Madridnation. skrev: Antal kampe der skulle til før RM tabte 4 kampe:
Mourinho: 46
Ancelotti: 46
Zidane: 58
Lopetegui: 11
i'm done.
Helt enig. Spillermaterialet har gevaldige mangler i både kvaliteten og bredden.
Forsvaret og midtbanen har nu været identisk (ideal opstillingen) i 3 år - Der mangler i den grad fornyelse, særligt på midtbanen. Er personlig også træt af at se på Varane og hans manglende teknik og dårlige pasningsspil.
Offensiven er også plaget af manglende kreativitet. Isco, den mest kreative er skadet, og har ellers været i dårlig form. Ceballos viser potentialet, men mangler stadig en del. Asensio og Bale er lige et-benet hvilket gør den utrolig forudsigelige og er dårlige i de små rum. Benzema er ikke en top angriber mere, og Mariano får ikke chancen for at vise noget. Lucas mangler Zidane, og Vincius mangler rutine.
Men hov. Det var måske slet ikke det du hentød til ?
Forstå mig ret. Jeg har altid støttet Lopetegui og jeg klandre også det spillermateriale han har at gøre med. Vi har i ihvertfald i 2 sæsoner manglet en målfarlig angriber. Men nok om det.
I henhold til min første besked mente jeg at Lopetegui godt kan begyndes at klandres for nederlagende nu også. Det jo ikke fordi at spillermaterialet er helt udueligt... Han som træner skal klandres for nederlagende, især på det seneste.
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El Siete skrev:
-#7- skrev: Farvel Lopetegui.
Kunne man forestille sig en fyring allerede 28. okt såfremt vi taber ude mod Barcelona?
Det virker oplagt i hvert fald, især hvis man bliver skilt ad mod Barcelona.
Men som jeg skrev i en tidligere kommentar, så er det ikke udelukkende Lopeteguis skyld det her rod, truppen er stagneret og rigtigt meget af skylden må ligge hos Florentino og Sanchez.
Jeg kan godt forstå hvorfor man ikke vil bidrage til et marked der er stukket helt af, hvor middelmådige breddespillere koster 50 mio. € og opefter. Men jeg kan bare heller ikke se at det skulle være anderledes næste sommer eller sommeren efter den, hvor man pludselig står med 6-7 rigtigt store profiler som måske skal skiftes ud på samme tid.
Hvem skal erstatte Ramos, Modric, Bale, Benzema og Marcelo? Man kommer til at skulle smide en milliard euro på markedet over de næste par år, hvis man ikke vil ende som Arsenal efter deres flytning fra Highbury.
DC19
PMO skrev:
El Siete skrev:
-#7- skrev: Farvel Lopetegui.
Kunne man forestille sig en fyring allerede 28. okt såfremt vi taber ude mod Barcelona?
Ingen kan jo gøre det bedre med det materiale som er til rådighed. Dog skal manden fyres, hvis det er ham som har holdt fast i at truppen ikke skulle forstærkes og at den er fin som den er. Hvis det er tilfældet er manden naiv og tæt på retarderet.
Marca har hele sommeren meldt at Lopetegui ville have en forstærkning til hver kæde. Intet har han fået, udover Mariano ved et tilfælde. Ledelsen står for indkøb, Loppen er træner og ikke manager.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Courtois målmand
Mariano angreb
Junior midtbane
Klubben har ikke råd til mere
La liga nummer 34 skal i hus.
Asensio20 skrev: Ordriozola forsvar
Courtois målmand
Mariano angreb
Junior midtbane
Klubben har ikke råd til mere
Når jeg læser de navne i sammenhæng med RM, ja så bliver jeg deprimeret.
Meanwhile i psg har Mbappe, som er 19 år, har scoret 8 mål i ligaen i indeværende sæson.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Dragam skrev: Asensio, angiveligt et kæmpe talent. 23 år, har scoret 1 mål i ligaen indeværende sæson.
Meanwhile i psg har Mbappe, som er 19 år, har scoret 8 mål i ligaen i indeværende sæson.
Forskellen mellem de to er Mbappe’s koldblodighed foran målet, som Asensio mangler.
Det kan godt være at LaLiga er hårdere end Ligue1, men det betyder stadigvæk ikke at Mbappe vil så kun lave et mål i LaLigaen.
Dragam skrev: Asensio, angiveligt et kæmpe talent. 23 år, har scoret 1 mål i ligaen indeværende sæson.
Jeg synes ikke, at man kan stille det op på den måde. Både pga. de spiller i to forskellige ligaer, hvor Mbappes er meget nemmere, og grundet deres position på banen. Men jeg er enig i din pointe.
Fjern Asensios evne til at score et par vidundermål i løbet af en sæson, og så ville han rende rundt i Espanyol eller Sociedad.
Mbappé er vanvittig og han bliver nok verdens bedste spiller om et par år, men jeg mangler stadig at se, at han kan brillere mod en dygtig modstander, der er kompakt i forsvaret og ikke giver PSG oceaner af plads. Men det er til gengæld også det eneste han mangler for at være komplet, og qua sin alder, har han rigelig tid til at forbedre den evne.
Vi har dem jo allerede, de her spillere såsom Asensio, Isco, Vasquez, Ceballos, Vallejo... guti-typer
Og det ligger jo som sagt op til, at de gamle travere alle bliver udskiftet samme sommer. Så vi ender med at stå helt forkrampet og hold som Psg, City, olie klubber, har overhalet klubberne med værdier og historie.
Cristiano7 skrev:
Forskellen mellem de to er Mbappe’s koldblodighed foran målet, som Asensio mangler.
Det kan godt være at LaLiga er hårdere end Ligue1, men det betyder stadigvæk ikke at Mbappe vil så kun lave et mål i LaLigaen.
Der er squ meget mere i det end det - Mbappe udfordrer nærmest hvergang han får bolden og kommer forbi sin direkte modstander nærmest hver gang, og skaber derved en masse både for sig selv og sine holdkammerater.
Asensio udfordrer nærmest aldrig, bolden bliver somregel spillet tilbage med det samme, og når han endelig udfordrer, er det sjældent at han kommer forbi sin direkte modstander.
Om 2,5 år står han med 1 år tilbage af sin kontrakt i PSG, og så slår vi til :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
Om 2,5 år står han med 1 år tilbage af sin kontrakt i PSG, og så slår vi til :)
Det er der godt nok mange visser i - vil Mbappe overhovedet til Real? Har Real overhovedet pengene til at betale for ham / hans løn ? Det kan man godt være lidt i tvivl om.