Rygtebørsen 2018/19

7 år 11 måneder siden #133 af PMO
Besvaret af PMO på emne Rygtebørsen 2018/19

DarioGomez skrev: Spot on.

Plus Marcelo repræsenterer klubben på en helt anden måde end CR og paradoksalt nok synes sværere at erstatte.

Jo mere jeg følger med. Jo mere tror jeg, det kommer til at ske.

Den gør satme ondt :-(

Marcelo bliver jo ikke sværere at erstatte end Ronaldo. Der findes mange dygtige venstrebacks, men der findes få spillere (hvis nogen) som kan erstatte Ronaldo.

Og det kan jo være at Marcelo har sendt en mere personlig hilsen til Ronaldo, end en hilsen via et socialt medie. ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #134 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen 2018/19

Plus Marcelo repræsenterer klubben på en helt anden måde end CR og paradoksalt nok synes sværere at erstatte.

Rent fodboldfagligt synes jeg overhovedet ikke det giver mening. Marcelo er vel omtrent så langt væk fra den italienske tankegang om en forsvarers opgaver, som man kan forestille sig.

7 år 11 måneder siden #135 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen 2018/19
Det tror jeg desværre, både ham og Juventus er ret ligeglade med.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

7 år 11 måneder siden #136 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen 2018/19
Hvem? Helt ærligt? Hvilke venstrebacks?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dragam

7 år 11 måneder siden #137 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Rygtebørsen 2018/19

Jeg nægter at tro på at Zidane, Ronaldo og Marcelo alle forlader klubben indenfor et par måneder, det er træneren og to fra anførerteamet. Det ville jeg ikke kunne holde til.
Men i så fald er det all-in på Alaba.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 11 måneder siden #138 af REAL
Besvaret af REAL på emne Rygtebørsen 2018/19
I forhold til Marcelo. Har jeg glippet et vigtigt interview eller en pålidelig kilde, som har kunne berette om noget?

Det eneste jeg kan se er, at han nu følger Juventus på Instagram..... hvor en af hans (formoder jeg) bedste venner skal spille fodbold. Dertil, at han ikke har skrevet en afskedshilsen på de sociale medier, hvilket vel ikke i sagens natur behøver at betyde "på gensyn om et par uger". Tænker han er er en nær ven, hvilket et opkald eller personlig besked kun ville understrege.

Men måske jeg som sagt har glippet den helt store kobling?

7 år 11 måneder siden #139 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen 2018/19

DarioGomez skrev: Det tror jeg desværre, både ham og Juventus er ret ligeglade med.

Gomez... Rooolig, var Vordingborg festuge for hård ved dig igår? Marcelo smutter ikke. Det kan jeg ikke forestille mig. Køb en cheeseburger og så tales vi ved senere du.

Jeg er her stadig XOXO

7 år 11 måneder siden #140 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Rygtebørsen 2018/19
Vores elskede troldmand af en venstreback skal ingen steder og han har også lige skrevet en lang afskedshilsen på Instagram.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

7 år 11 måneder siden #141 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen 2018/19
Trods Ronaldos mange mål er han jo også en mand der deler vandene lidt, enten elsker man ham, ellers hader man ham, og den er vel 50/50.. Sådan er det ikke med Marcelo, han er en af de mest vellidte spillere overhovedet, viceanfører, har været med helt fra opbygningen af det her hold og aldrig spillet andre steder i Europa. Selvom han ikke kommer fra akademiet så føles han som en af vor egne - og så er han ubestridt den bedste på sin position og har været det i lang tid, og har mange gode år i sig endnu. Jeg ville virkelig være trist hvis han smutter, han er en af de spillere jeg ser som værende helt uundværlig for truppen, både pga sine kvaliteter på banen men også som kulturbærer udenfor banen. Desuden er det også den position hvor der med afstand er størst forskel på kvaliteten af første- og andetvalget på pladsen i truppen.

7 år 11 måneder siden #142 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Rygtebørsen 2018/19
Marcelo har nu lagt en farvelbesked på sin Instagram. Den er på spansk, men en gut på Reddit oversætter den således:

'What would you say hein Cris !!! It's time to say goodbye ... I swear I did not think this day would come! But nothing in this life is forever, I hope you are very happy on your new journey. It was almost 10 years of your side, 10 years of joy, good football, victories, defeats and wonderful moments! I learned a lot from you, your dedication is the most bizarre thing I've seen in an athlete. All the best to you and your beautiful family! I will miss our reviews before the games when you hit the results and before the finals reassured us with your experience and the affection with the younger ones! I'm proud to have played with you not because YOU ARE THE BIGGEST PLAYER OF P # RR% ALL but by the person you are !!! when I stop playing I'll sit at the bar and have a beer and I'll tell you stories and show all our photos I already had it together again

Jeg må sgu indrømme, at jeg fik LIDT tårer i øjnene.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Lukita

7 år 11 måneder siden #143 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Rygtebørsen 2018/19

Tillader mig at svare hvorfor jeg synes det ville være langt værre.

Cristiano fungerede mod slutningen som intet andet end afslutter. En anden klasse afslutter vil ihvertfald i nogen grad kunne udfylde den rolle han havde.

Marcelo har derimod en hel vital rolle for holdet, specielt i det opbyggende spil, hvor jeg ikke kan se en anden venstre back udfylde den rolle Marcelo har tilnærmelsesvis.

Udover det, er Marcelo noget længere væk fra karrierens endestation, end Cristiano er.

Fair. Jeg kan forstå argumentet at Marcelo er vigtig for det opbyggende spil (og det er han eddermame, specielt i de sidste par år hvor han nærmest har skulle spille hele venstre side pga. Ronaldo har ligget mere centralt i kampene), jeg mener dog personligt ikke at Marcelo er sværere at erstattet end Ronaldo, ingen kan score det samme antal mål som Ronaldo sæson efter sæson, og score SÅ mange afgørende og svære mål. Men Marcelo skal selvfølgelig for alt i verden blive, jeg ville heller ikke bytte ham for nogen anden venstre back :)

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

7 år 11 måneder siden #144 af REAL
Besvaret af REAL på emne Rygtebørsen 2018/19
I forhold til de rygter, som sender Marcelo til Juventus.

Jeg har her til morgen/formiddag talt med en, normalt velorienteret, kilde som er bosat i Brasilien (Peter arnholdt, kombineret scout og skribent). Han siger, i grove træk, at det ikke er rygter som skrives om i landet (læs: at Marcelo ønsker et skifte) eller tages seriøst. Det var dog tidligt på dagen dernede, så lovet at holde mig opdateret hvis der sker en udvikling.

Han sagde at Marcelo er meget ked af at CR er skiftet, men han jo langt fra er den eneste. Det er ikke den store overraskelse.

Meget fin besked han fik sendt ud idag.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved REAL.

Leveret af Kunena Forum